![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Minister-President
|
![]() [size=3]BRASSCHAAT: MISDAADBESTRIJDING OP ZIJN BEST[/size]
[size=3]De gemeente Brasschaat heeft besloten 8 ‘elektrische trottinetten’ aan te kopen. De kostprijs voor die speelgoedjes bedraagt 55 000 €. De VLD-fractie in Brasschaat dierf niet tegen de aankoop te stemmen want die dure speeldingetjes worden ingevoerd door Loek van der Poel, een in België wonende Nederlandse allochtoon en trouwe VLD-militant. Loek van der Poelis goed bevriend met super- schepen Ludo van Campenhoutdie trouwens peter is van Loekszoontje. De gemeente Brasschaat zal waarschijnlijk aan de gemeentegrens plakkaten plaatsen om dieven, inbrekers, overvallers enz. te verzoeken niet vlugger te wandelen, te lopen of te rijden dan 20 km/uur, de topsnelheid van de aangekochte trottinetten. Gehoopt wordt dat meer gemeentebesturen zullen besluiten tot de aankoop van deze speeldingetjes die Loek van der Poelop elke manifestatie van het AWTC (Antwerp World TradeCenter) vlijtig demonstreert.[/size] [size=3]55 000 € VOOR ACHT ELEKTRISCHE TROTTINETTEN[/size] ’tScheldt * Nr. 643 * [size=3][/size] [size=3]Ben benieuwd wat het stemgedrag en de kritiek was van het VB. Wie helpt mij uit mijn lijden ? ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 22 september 2005 om 08:40. |
||
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() LOL.
die flikken gaan uitgelachen worden. |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() al die rijke nederlandse allochtonen buiten ! en een beetjke rap !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |