![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Vitae forma vocatur Fullator <lvolders@forget_it.telenet.be>, die Mon,
30 Jan 2006 10:53:41 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Mon, 30 Jan 2006 09:35:56 +0100, Fustigator <[email protected]> >wrote: > > >>>Nee hoor ik bedoel het precies zoals ik het schreef, atheïsten geloven het >>>niet als je zegt dat god bestaat. >> >>Niet geloven is tenslotte ook geloven, maar met een "negatieve >>waarde". > >- Op de bank in het rood staan is veel geld hebben, maar met een >negatieve waarde. > >- Gezond zijn is AIDS hebben, maar met een negatieve waarde. > >Vreemd. Ik kan er zo tientallen bedenken... en geen enkele ervan >klopt. jij verwart het materiële met het immateriële. > >F. -- Fusti users.online.be/icone/scn/scn.htm [ICQ 59448345] |