![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() hallo iedereen,
Ik heb een vraagje : waar ik ga sporten hebben ze een varkentje in hun logo verwerkt, dit staat ook op hun lidkaarten.Is dit niet racistisch? Nu kunnen mijn vrienden daar niet meer gaan sporten,omdat dat niet mag van hun geloof. Laat staan dat ze de lidkaart met varken in hun portefeuille zouden bewaren. Als ik de uitbaters daar op aanspreek zeggen deze dat ze een enquete hebben gedaan en dat hun klanten dit logo hebben gekozen. Ze willen niet van logo veranderen.Hoe kan ik de uitbaters van gedacht doen veranderen? Met vriendelijke groet mark |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Nee, dat is niet racistisch.
Ik dacht dat ze geen varken mochten eten, maar dat ze geen afbeeldingen van varkens mogen hebben.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Je moet de uitbaters niet van gedacht doen veranderen, die mensen moeten hun logo niet aanpassen omdat jouw vrienden het niet op hebben met een varken.
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Dat meent ge niet? Zeker dat gij geen Vlaams Belanger zijt in een schapenvacht en hier ons lollekes probeert wijs te maken?! Mijn antwoord hierop, geef ze deze cartoon: ![]() Als ze d'r niet mee kunnen lachen, zijn het extremisten in mijn nederige opinie.
[SIZE=1]"I see only with deep regret that God punishes so many of His children for their numerous stupidities, for which only He Himself can be held responsible; in my opinion, only His nonexistence could excuse Him." A. Einstein (Letter to Edgar Meyer, Jan. 2, 1915)[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wel als moslims geen varkens willen zien dat ze trug gaan naar hun eigen landen dan kunnen ze weer kamelen zien. Die zijn miss wel halal. En trouwens ze kijken toch de hele dag naar varkens, want dat zijn wij ongelovigen, kafirs toch in hun ogen. Wij zijn toch onrein in hun visie ![]() ![]() En onthou goed: ik ben geen VBér. Ik ben anti Islam uit religieuse overtuiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Burger King heeft ook ijskreem uit de markt moeten halen omdat de afbeelding op de verpakking volgens een of andere mohammedaanse ideoloog leek op het arabische woord Allah. Onlangs ontstond een hele heisa in Frankrijk omdat er gratis soep bedeeld werd met spekjes. Lees voor vele andere voorbeeldjes van de onderwerping van onze maatschappij aan de mohammedaanse ideologie: Oriana FALLACI, De Kracht van de Rede, Uitgeverij Bert Bakker, Amsterdam, 2002, ISBN 90 351 2753 6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Zet er Momo op met zen geit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Het varken als symbool voor het Vlaams Belang?
Het Varken van Vlaanderen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Varkens aller Landen, Verenigt U! ![]() [SIZE=5]PIG PRIDE ![/SIZE] Laatst gewijzigd door Darwin : 5 april 2006 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Een Europese vlag met een everzwijn op.En dat moet ook op de nieuwe Europese paspoorten komen, goed in zicht.Everzwijnen zijn sterk, moedig en intelligent.Het zijn omnivoren, hebben een talrijk kroost, en als ze nooit last zoeken , kunnen ze wel stevig van zich afbijten.Als je er op schiet, schiet je het beest beter dood met de eerste lading, want als je het enkel verwond, is het jouw toer.Helemaal geen verachtenswaardige dieren, wel integendeel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dieren kunnen geen klacht wegens racisme indienen. Trouwens, het wild zwijn hebben onze Waalse commando’s reeds als logo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() Andere vrienden ga ik in ieder geval niet zoeken. In een telefoongesprek met de uitbaatster wilde de uitbaatster ons nog wel een oude lidkaart geven. Maar misschien gaan we wel op een ander sporten.
Met ons hebben ze nog nooit last gehad.Het leven zou simpeler zijn moesten mensen wat meer rekening houden met elkaar!! groeten mark Laatst gewijzigd door Mark2 : 6 april 2006 om 11:50. |
![]() |
![]() |