![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Conversatie in de ZOO van Antwerpen
Een vogel, een vis en een krokodil hangen aan de toog in de bar van de zoo. Och zegt die vogel: "ik heb het hier allemaal gezien, ik ben 't hier een beeteke muug. Ik kan goe vliege, mijn vrouw kan goe vliege, mijn kinderen kunnen goe vliege, als we de kans hemme zijn we weg, terug naar Afrika." Ja, zegt die vis: "Ik ben het hier ook wa muug. Ik kan goe zwemme, mijn vrouw kan goe zwemme, mijn kinderen kunne goe zwemme, als we de kans hemme zijn we weg, terug naar de Middellandse zee." Och, zegt die krokodil, "Ik weet het nog niet. K'hem een groot bakkes, mijn wijf heeft een groot bakkes, mijn joeng hemme ollamoal een groot bakkes. Ik denk da'k hier in Antwaarepe blijf !!!" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Een Limburger gaat met zijn hond naar de dierenarts. Na het dier vluchtig te
hebben onderzocht roept de arts de Limburger in zijn kantoor. A: Dit dier heeft maar 1 poot! L: Ich heeb die zooo gekreegen. A: en hij heeft maar 2 tanden. L: Ich heeb die zooo gekreegen. A: En zijn staart is af en hij is gecastreerd! L: Ich heeb die zooo gekreegen. A: Ik zal die hond moeten afmaken. L: Da's goe, en hij vertrekt. Een paar dagen later krijgt de dierenarts een telefoontje van de Limburger: "Zeg Dokter, is minne Hooond al af?"
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Mama kannibaal is een stampotje aan het klaarmaken.
Vraagt het klein kannibaaltje: 'Mama, wat eten wij vandaag?' Mama antwoord: 'Vandaag is het een Antwerpenaar.' De kleine: 'Mama, mama, voor mij de nek, hé.' |
![]() |
![]() |