![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() triestig
maar geen paniek nog 89 dagen en dan is het onze beurt |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() De realiteit is weer straffer dan de fictie in dit land...
Laatst gewijzigd door ilfalco : 11 juli 2006 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of 'een akkefietje', zoals Filosoof traditioneel gewelddaden door allochtonen omschrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor zover ik weet is't proces nog niet begonnen, en zijn ze vrijgelaten onder voorwaarden in afwachting van het proces.
Voor zover ik we wet snap is dit dus vokomen normaal, en zouden ze dus geen bedreiging voor de maatschappij & het onderzoek, en is er geen risico dat ze het land ontvluchten.... Of die stelling correct is.... ik ben eerder geneigd om "NEE" te zeggen, mijn gevoel over deze zaak is dat zulks crapuul wel degelijk een bedreiging voor de maatschappij vormt. De vraag is of mijn gevoel hierontrend correct is of niet. Zou wel es intressant zijn moesten we die kerels hun achtergrond kennen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Zou het ook zo zijn moesten Vlaamse jongens een vreemdeling hebben doodgeslagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Euh, ik vermoed dat de media aandacht dan wel iets groter zou zijn....
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Heb je verder gelezen dan dat zinneke?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Multicultureel FEIT: Guido Demoor had zijn bakkes maar moeten houden!
Guido Demoor was helemaal niet verdraagzaam ingesteld, hij kon het zelfs niet hebben dat 6 lieve Marokkaantjes het typische Marokkaanse gedrag vertoonden op de bus, wat een racist seg! En dan nog sterven ook nog om zo de schuld in de schoenen van de 6 lieve Marokkaantjes te schuiven, hoe zielig is dit?! Een gezonde dosis verstand = protest-stem |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Stemmen voor BUB dan? Aangezien't VB toch al meer dan 20% haalt...
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Stapt er een partij af van het "Cordon Sanitaire"-gezeik, dan zal ik mijn mening zeker herzien maar... de democratische partijen gunnen mij geen andere keuze. ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er staat een foutje in de titel: aangezien er nog geen proces is geweest, kan men nog belange niet spreken over een moord. Trouwens: vandale omschrijft een moord als: "het opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven beroven". Dat is hier geenszins het geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]() Let vooral op de laatste zin :
11/07 Minderjarigen en meerderjarige gevat na gewapende overval Drie jongeren zijn maandag door de politie gevat nadat ze in Deurne een zonnecentrum hadden overvallen. Twee minderjarigen werden ter beschikking gesteld van de jeugdrechtbank. Een meerderjarige verschijnt in de loop van de dag voor de onderzoeksrechter. Twee voorbijgangers konden de overvallers even achtervolgen en een duidelijke persoonsbeschrijving geven. Ook de nummerplaat van het vluchtvoertuig werd doorgegeven aan de politie. Een patrouille kon de wagen even later onderscheppen. Twee jongeren stapten rond 20 uur het zonnecentrum aan de Kruislei in Deurne binnen. De 20-jarige vrouwelijke bediende moest onder bedreiging van een mes de inhoud van de kassa overhandigen. De jonge vrouw bleef ongedeerd, maar was wel erg overstuur van de feiten. Het slachtoffer duidde jongeren aan als haar belagers. Het gaat om een 14-jarige, een 16-jarige en een 20-jarige, allen uit Borgerhout. Ze ontkennen elke betrokkenheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Was Demoor niet diegene die een hersenbloeding kreeg na dat hem één van die mannen bij de keel greep? Waarom doet iedereen alsof hij het slachtoffer is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer mag het woord "moord" pas na een vonnis in de mond genomen worden. Sinds het woord werd toegepast op een allochtone jeugdbende. Ik heb er geen moeite mee dat men zoiets een moord noemt, zelfs al zal het juridisch anders gekwalificeerd worden. Als een stomdronken bestuurder een regelmatig rijdende fietser doorijdr, noem ik dat ook moord. Allaszins is "moord op de bus" zeker en vast juister dan spreken over een "busincident" alsof er niet echt iets ergs gebeurd was. |
|
![]() |
![]() |