![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Benieuwd wat het onderzoek naar het motief gaat opleveren.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 augustus 2006 om 12:54. Reden: layout |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Duitsland had toch een paar jaar geleden toch een ruchtbare zaak met een moslimterrorist? Kan dat er niets mee te maken hebben?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
(Net als de Verenigde Staten, Canada, Spanje, Italie, Verenigd Koninkrijk, Nederland en Litouwen. NAVO-lid België is niet van de partij.) Het klopt wel dat Duitsland minder in de frontlinie staat dan VS en UK en in mindere mate Nederland, Italië en Spanje. Vooralsnog acht ik afpersing net zo waarschijnlijk als een poging tot moord door een doodseskader van de Islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
http://de.wikipedia.org/wiki/Arno_Funke http://www.abendblatt.de/daten/2006/06/20/576022.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo van geef mij 10 000 000 euro, of ik blaas een ICE of 3 op... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ja, hoor...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Hier kan je de video's van de broeders (Allah zij met hen) vinden terwijl ze speldeprikken aan het geven waren:
http://www.bild.t-online.de/BTO/news...omben-zug.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch niet echt hoogstaande beeldkwaliteit, de veiligheidscamera's
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Duitsland heeft een belangerijke economie!!!
Na 9/11 zijn alle aandelenkoersen overal gekeldert een kleinere aanslag zou iedereen onmiddelijk de tendens geven om te verkopen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wie nu nog niet doorheeft dat zowat ALLE Europese landen een mogelijkheid target zijn moet dringend eens een chronologisch overzicht raadplegen van alle verijdelde plannen op ons contintent in de laatste vijf jaar. Er zal geen land tussenzitten waar er niets verijdeld werd. Gewelddadige Jihadisten vind je helaas overal, gelukkig blijft het een kleine fractie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Waarom trouwens zou Duitsland - of enig ander Westers land - imuun zijn voor dit soort aanslagen? De Moslim-terroristen hebben het op ons allemaal gemunt. Morgen kan er even goed een aanslag zijn in België (hopelijk niet, maar je weet nooit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Ja, dat zag ik later ook. Ik baseerde me op een foutief kaartje ik geloof in NRC Handelsblad waarin Belgi"e niet werd genoemd.
Inmiddels is een verdachte aangehouden. Velen vermoeden een Islamitische achtergond en motief van de daders. Binnenkort weten we meer. http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,432474,00.html Laatst gewijzigd door rroloff : 19 augustus 2006 om 13:11. |
![]() |
![]() |