Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2006, 22:26   #1
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard Osama Bin Laden dood?

In De Zondag (gratis krant bij de bakker) van vandaag las ik dat Osama Bin Laden al in augustus overleden zou zijn als gevolg van een tyfusinfectie.

Het nieuws komt uit de mij onbekende Franse krant L'Est Républicain (editie van 23 september) en zou afkomstig zijn van de Franse geheime dienst DGSE.

Chirac heeft dat ook vernomen, stond er in hetzelfde krantje, maar omdat er uit geen enkele hoek een officiële bevestiging kwam, blijft het bij een hoopvolle gissing.

Hoopvol, al vrees ik dat de terreurgroep Al Qaida zonder Bin Laden ook wel zal voortbestaan.

Wat dan weer wel bevestigd is, en dat is toch ook goed nieuws, is de arrestatie van Moentassir al-Juboeri, chef van de aan Al Qaida verwante terreurgroepering Ansar al-Sunna. Ook 2 van zijn luitenanten zouden gevangengenomen zijn. De drie werden opgepakt in Irak, in een stadje ten noorden van Bagdad.
Oud 24 september 2006, 22:32   #2
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Hoeveel keer is die kerel intussen al niet gestorven? Binnenkort tape zoveel om het weer te ontkennen.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 22:56   #3
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
In De Zondag (gratis krant bij de bakker) van vandaag las ik dat Osama Bin Laden al in augustus overleden zou zijn als gevolg van een tyfusinfectie.

Het nieuws komt uit de mij onbekende Franse krant L'Est Républicain (editie van 23 september) en zou afkomstig zijn van de Franse geheime dienst DGSE.

Chirac heeft dat ook vernomen, stond er in hetzelfde krantje, maar omdat er uit geen enkele hoek een officiële bevestiging kwam, blijft het bij een hoopvolle gissing.

Hoopvol, al vrees ik dat de terreurgroep Al Qaida zonder Bin Laden ook wel zal voortbestaan.

Wat dan weer wel bevestigd is, en dat is toch ook goed nieuws, is de arrestatie van Moentassir al-Juboeri, chef van de aan Al Qaida verwante terreurgroepering Ansar al-Sunna. Ook 2 van zijn luitenanten zouden gevangengenomen zijn. De drie werden opgepakt in Irak, in een stadje ten noorden van Bagdad.
ik denk dat Oussama gewoon op pensioen gegaan is...hij heeft zijn job gedaan, de Al Qaida kan nu zonder hem voort, de basis is gelegd. Een beetje esthetische chirurgie, in Brazilië bvb., dat kunnen ze daar goed, en hij kan rustig van zijn miljarden gaan profiteren in één of ander (werelds) paradijs...terwijl de "vrijheidsstrijders", de jihadisten, zich verder blijven opblazen, samen met hun slachtoffers/doelwitten...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be