![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Vreemdeling
|
Marokkaanse lerares gooit leerlingen uit raam
In Marokko zijn gisteren twee leerlingen gewond geraakt, toen hun lerares hen uit woede uit een raam op de eerste verdieping van een school gooide. De lerares zei dat ze die extreme maatregel nam omdat ze niet meer tegen het geklets van die twee kinderen kon. Het grootste slachtoffer, een negenjarig jongetje, belandde met een schouderfractuur en ernstige wonden aan het gezicht in het ziekenhuis. De andere gtroffen leerling, tien jaar oud, had enkel lichte verwondingen. De lerares, die aan een depressie lijdt, zou de jongens vooraf gewaarschuwd hebben. "Ze luisterden niet, dat hadden ze wel moeten doen." Welke straf de lerares nu krijgt, is onbekend. In Vlaanderen gooien de Marokkaanse leerlingen de leerkrachten uit de raam,en welke straf krijgen zij denken jullie |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gouverneur
|
Laten onze leerkrachten de Marokaanse jongeren buitensmijten als ze het weer te bont maken, fun gegarandeerd! Maar wel niet van de eerste verdieping hé, derde of vierde misschien...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gewoonlijk gaat het andersom, maar kom, ieder op zijn beurt is niks teveel, als het gelijkekansen gelijk heeft.
Het verbaast me wel dat dit in een of andere krant stond.
|
|
|
#4 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Sinds wanneer hebben wij Marokke geannexeerd ? Of heeft Marokko ons ingepalmd ?
Waar blijven die geallieerden toch als je ze nodig hebt.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lokaal Raadslid
|
Het juiste forum?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Luister ik kan ook behoorlijk wat naast de kwestie zeveren maar er staat duidelijk in het eerste bericht IN MAROKKO.
En is dat hier politiek binnenland niet ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gouverneur
|
Heb je in Waltertje's bericht de laatste zin gelezen ? En kun je daar antwoord op geven ?
|
|
|
#9 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
En om eventueel te antwoorden ; dezelfde straf dan niet-Marokkaanse leerlingen liefst. |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#12 |
|
|
Nu we toch over leerlingen spreken. In de scholen in en rond Antwerpen zitten de klassen die speciaal ingericht worden voor anderstalige nieuwkomers overvol met nieuwe en vers geïmporteerde Marokkanen.
Een gevolg van de snelbelg wet van Paars1. Want men heeft alle illegale Marokkanen een Belgisch paspoort gegeven en kijk, nu hebben die toch wel allemaal een vrouw en kinderen in Marokko wonen. En nu ze Belg zijn mogen die overkomen natuurlijk. Gezinshereniging he. Het was een Marokkaanse medewerker van een school die mij het verhaal vertelde, en ik heb het gevraagd aan een andere medewerker van die school en die bevestigde mij het verhaal.
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Twee weken terug kwam mijn dochter met het volgende thuis: zij zit in het 6 de lager en haar punten zijn niet al te denderend, niet uit domheid maar uit luiheid. Tot 3 jaar terug werd ze in Frankrijk opgevoed, waar ze ook school liep en toen boven de 80% haalde ( wat het Franse niveau aantoont). Die dag kwam er een kersverse marokkaan aangewaaid en hij moest naast haar zitten. Mijn dochter wilde dit niet en vroeg om hem of haar te verplaatsen. Dit werd geweigerd door de leraar met als reden dat zij moest vertalen wat hij zei en uitleg geven. Toen ze dit vertelde wilde ik s' anderdaags naar school trekken om eens ferm mijn gedacht te zeggen. De clou was echter dat wat ze ook vertaalde in het frans diene aap er geen ballen van snapte want hij sprak alleen arabisch. Ik ben niet meer moeten gaan want intussen zit hij van het 3de in het 2de leerjaar. Door al die immigranten en asielzoekers wordt de kwaliteit van ons onderwijs verder naar beneden gedrukt en zullen onze kinderen eindigen met een opleidingsniveau van die tapijtekruipers. |
|
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ze woont in Nederland, is op haar 25 gehuwd met mijn stiefzoon, heeft in nederland MOETEN, nederlands leren, alhoewel mijn stiefzoon een woordje berbers spreekt, en hun kinderen spreken NEDERLANDS, en via de grootmoeder leren ze arabisch. Met pa en ma NEDERLANDS, en de babysit,en omoe arabisch. Dat is integratie. OPGELET, ze is nog steeds een practiserende moslima, zonder schador!!! |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel Fernand, zo zou ht moeten natuurlijk!
Het probleem is dat in de meeste gevallen het zo niet IS! Als ze al met uw stiefzoon trouwde.... normaal mocht ze dat niet hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
hij heeft zich pro forma tot de islam bekeert. (wat liefde niet vermag!) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|