![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet de staatsveiligheid ingeschakeld worden voor een onderzoek naar iemands duistere verleden vooraleer hij/zij op het "links" en/of "rechts" forum wordt toegelaten? Of wat is de reden dat een aanvraag voor het bekijken van dit internetforummeke langer dan een dag nodig heeft om goedgekeurd te raken? Ben ik be-gevaarlijk? Vlaams onbetrouwbaar? Een scheldschieter? Nog niet ver genoeg gevorderd op de ladder der forum-waan-grootheden? Te cassant? Te Knuppel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Hangt er gewoon vanaf wanneer de bevoegde persoon het bekijkt,
Heb ik ook meegemaakt, rechts was op een paar uur geklaard, op links was het enkele dagen wachten. Geduld dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank je Mereltje! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen er ook geen fora voor Belgicistische en flamingantische forum-bezoekers opgericht worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het Belgicistische zouden wij twee alleen zitten. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen klagers of zagers. We houden van ons land en steunen de koning en zijn familie. Niet omdat ze perfect zijn, maar omdat ze garant staan voor het samenhouden van ons land, wat dan weer een goede zaak is voor elke onderdaan die gul uit koninklijke of nationale hand eet. De separatisten zouden schrikken in welk sociaal-economisch bloedbad ze hun aanbeden fetish Vlaanderen zouden storten bij een afscheiding. De zogezegde transferten zouden peanuts lijken, bij de sommen die ze dan gaan mogen dokken aan alle vlamingen die nu op één of andere manier aan België hun boterham verdienen. Heel wat anders dan dat ze na secessie zouden kunnen aanspraak maken op een bonus. Wat een luchtkasteelbouwers..........
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch liever eerst bewijzen dat jouw "realisme" niet veeleer uit een, door eigen profijt geinspireerde vaderlandsliefde, aangeslagen glazen bol komt.
![]() Op het Belgicistische zouden wij twee alleen zitten. Toeval? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We vergeten Moi en Dalmatio!
Hoewel zij wat minder fanatiek zijn in het aanbidden van het Koningshuis horen zij toch zeker in ons midden! 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() 'Niet omdat ze perfect zijn, maar omdat ze model staan voor alles wat riekt naar cerebrale atrofie'? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel raar dat Superstaaf er twee over het Belze hoofd heeft gezien. ![]() Maar nu zal hij niet anders meer kunnen dan 's lands patriot nr 1 volgen. ![]() Twee hele fanatiekelingen en twee "halven". Dat wil wat zeggen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij kunnen er ook niet aan doen dat de zwart-gelen de Belgische fora overspoelen, terwijl de Belgen op de achtergrond blijven hoewel ze niet altijd akkoord zijn.
Maar dat is dan weer typisch Belgisch.... ![]() Maar ja zolang wij er zijn krijgen jullie geen minuut rust! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft staat Belgische gezind zijn niet gelijk met het aanbidden van het koningshuis, of wordt ik dan beter Vlaams gezind? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is dat niet het zelfde, dat zijn gewoon persoonlijke... eigenschappen van mij en Supie (sorry SS klinkt zo... zwart
![]() Wees maar Belg, en doe verder wat je wilt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Dan ist goed, 'k denk dat als voorwaarde zien, niet echt sympathiek zou zijn. Koningszind, tot daar aan toe, maar aanbidden zou toch wel de "Belgen"groep beperken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt gelijk. Komt U nu bij het glorieuze en snelgroeiende Belgisch Legioen?
![]() M.a.w. pleit je mee voor een nieuw forum voor Belgischgezinden? 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Ik zie niet echt het nut in van een forum voor Belgisch gezinden. maak dan gewoon een nieuwe klasse waarop rond Belgische thema's wordt gediscusieerd.
Net zoals ik het eigenlijk jammer vind dat er een forum links en rechts is (waarvoor je moet inschrijven). Ik heb me dan ook bij beide aangemeld, maar wat mij betreft kan je evengoed deze fora openlaten voor iedereen en op het ene discussie rond rechtse (of vermeende rechtse) en op het andere discussie rond linkse (of vermeende linkse) thema's toestaan. Net zoals men politiek nu onderverdeeld in binnenland en internationaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Verdelen is slecht. Verenigen is goed. Separatisme is slecht. Belgicisme is goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is't patriot, ne supporter van verhofstad ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Sommigen willen het echter niet geweten hebben, en ageren tegen onze natie, zoals in den tijd van den Duitsch. Ze mogen blij zijn dat wij en onze koning zo bramhartig tegenover deze nieuwe schismatiekers staan. Of ze zouden wel weer eens kunnen moeten jammeren dat ze het 'nicht gewusst haben....' Sommige die-hards leren het blijkbaar nooit. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |