![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Onze Michel zal dat eens gouw regelen sé.
Maar zegt iran vader EN moeder en kinderen hebben de iraanse nationaliteit,en wij erkennen geen twee nationaliteiten,zoals bij jullie. Nu moet hem het nog leren van iran,dat zou bij ond ook niet mogen. Nu is het van hier ben ik belg en ginder bv iranees congolees marokaan turk rus enzIk denk dat ze bij de vader zullen blijven en jullie? ![]() Vooruit wat denken jullie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar als oppositiepartij kan je dat natuurlijk heel lang en hard blijven roepen: wijs ze allemaal uit... je hoeft Jan Publiek niet eens te vertellen dat het in de meeste gevallen een onmogelijke zaak is ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() 1é Ik denk dat het geen uitgewezen asielzoekers zijn,moeder is nog hier.2é ze aanvaarden ze wel in iran,want het zijn nog altijd iraneesjes zoals vader en moeder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je met vuur speelt moet je maar op de blaren zitten zeg ik. Voor Michel een mooi vacantiereisje en waarom niet de familie meegenomen. Allah is groot, zijn volgelingen slim, zij verdienen in een vreemd land zonder er voor te hoeven werken, wij zijn dom, werken en worden steeds meer opzij gezet.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() "Onzin, leugens en kwakzalverij. Toon dat maar eens aan hoe hier 1,5 miljoen allochtonen zonder werken kunnen overleven. Het zal me benieuwen."
Daarvan staan er een pak op de dop of de ziekenkas. Tel daar het - in hun geval - het genereuse kindergeld erbij, plus links en rechts wat zwartwerk, plus het leefloon die de geïmporteerde en vervolgens inwonende ouders en grootouders via het OCMW genereren, en overleven wordt al bij al niet zo moeilijk, zeker als ze op de koop toe nog een sociale woning aangeboden krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Laat ons snel die Iraanse moeder opsturen naar Iran. Liefst met prior-zegel. Hand in hand, terug naar eigen land!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat jij bent maar ik ben geen kwakzalver, maar dat is het nu juist. Een andere mening mag je niet meer hebben of je wordt verweten. Ik heb er wel met mijn neus opgestaan hoe dat alles mogelijk is. Ik wist ook niet dat ze ondertussen al met zoveel zijn, daarom het stemrecht voor migranten...... ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hola Hola...
Het is weer een gezever. Iraan zegt "ze zijn Iranees, dus ze blijven, wat er ook gezegt word in dat heidense België,met die blaaskaken van politici, dat stel opgeblazen Dhimmi's" Voor de doorgedreven Moslimwetten daar bestaat België niet eens."Ooit eens te veroveren gebied, en de heidenen uit te roeien, en de anderen belasting te laten betalen, Dhimmi's al wat meer dan de echte gelovigen" België heeft alleen de locale wetgeving die al beslist heeft dat de meisjes bij hun moeder horen.Die hier is. Ikzelf, normaal geen voorstander van Immigratie etc, in dit geval zeg ik als"seculiere" wetsvrezende burger : "Die meisjes hebben zowiezo het statuut van Belgische burger... doordat ONZE wetgeving dat zegt,door de uitspraak van de Belgische rechtbank". Zo in de Belgische ambassade zitten ze in theorie veilig (tot de ayatollah's beslissen dat dat stukje Iran besmet is met die heidenen). Een andere factor doet ook mee, en da's godsdienst.In Iran hebben de meisjes en vrouwen het probleem dat de rechten van de mens al jaren geschonden worden in hun nadeel. Zijn die meisjes niet ingevaar? Ze hebben hun familie ten schande gemaakt door te vluchten.En niet alleen dat, ze hebben lang genoeg in het bijzijn geweest van mannen, die al zeker geen familie zijn, en 2 waarschijnlijk geen moslim.De kans dat hun "eer" bezoedeld is ,is al voldoende om een hals te snijden, zoals al een paar keer gedemonstreerd is door fanatici. En ik denk dat Pa wel redelijk fanaat is.Bewezen door terug te gaan, met 2 dochters, die in Iran 2de rangsburger zijn.Als ze al geluk hebben. In theorie hebben alle vrouwen en meisjes die uit Iran kunnen vluchten zowiezo de status van politiek vluchteling.Alleen is Iran geen schurkenstaat voor onze Michel.(en die houd van kaviaar)
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is nu duidelijk geworden welke wetten primeren
![]() ![]() ![]() Michel vliegt er eens in... als een pitbull zoals tegen Bush nu hebt ge de kans en mijn zegen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Afin, heel dit geval is weeral een aanleiding geweest voor nogmaals een belachelijk optreden van die mediageile boskabouter.
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die twee Belgen kunnen links en rechts boven het wiel zitten en alle anderen op uw karren... voorziet maar minstens 200 zitplaatsen per kar ![]() ![]() Uw broers of nonkels kunnen hetzelfde doen aan het "Klein Kasteeltje" en voor die gasten "sight seeing" organiseren... gratis hé ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |