Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart Senator, judocoach, Oostendenaar, verzekeringsmakelaar, .... en op zoek naar 203.755 stemmen. Lid van de senaatscommissie voor de Financiën en voor de Economische Aangelegenheden en commissie voor de Buitenlandse Betrekkingen en de Landsverdediging (tot oktober 2006)

Discussietools
Oud 29 januari 2007, 15:04   #1
Stein
Burger

Standaard De zoete smaak van de rebellie

Mr.Dedecker,

Tot mijn grote vreugde moet ik vaststellen dat u zo nu en dan hard tegen de schenen durft te schoppen van elitair Belgie. En ook al ben ik het met sommige van uw standpunten het niet eens ( zoals uw standpunt over de toetreding van Turkije) doet het deugd te zien dat er ook nog politici zijn die recht(s) voor de raap zijn. Ik hoop dan ook dat u zal blijven volhouden, maar ik denk wel dat u nog serieuze tegenwerking mag verwachten. Hoe denkt u erover dat men u vaak verwijt overal ruzie te zoeken?
Stein is offline  
Oud 29 januari 2007, 17:02   #2
Jean-Marie Dedecker

Jean-Marie Dedecker's schermafbeelding

Standaard

dit is een bewuste slangenstrategie om mijn defenestratie bij de vld te verrechtvaardigen. Als je geen argumenten hebt om over de inhoud te discussieren moet je op de persoon schieten. Imago-schade aanbrengen is een machtig wapen. Wat baat het vroeg op te staan als je de reputatie hebt een langslaper te zijn.
Jean-Marie Dedecker is offline  
Oud 29 januari 2007, 17:27   #3
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Ik denk vooral dat dit gecreeërde imago voor het moment vooral vouwelijke kiezers afschrikt
Oud 29 januari 2007, 18:24   #4
Stein
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Ik denk vooral dat dit gecreeërde imago voor het moment vooral vouwelijke kiezers afschrikt
Of net aantrekt...

Anyway, het moge duidelijk zijn dat bepaalde media in Belgie een meer dan smerig spel spelen.
Stein is offline  
Oud 29 januari 2007, 21:25   #5
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Marie Dedecker Bekijk bericht
dit is een bewuste slangenstrategie om mijn defenestratie bij de vld te verrechtvaardigen. Als je geen argumenten hebt om over de inhoud te discussieren moet je op de persoon schieten. Imago-schade aanbrengen is een machtig wapen. Wat baat het vroeg op te staan als je de reputatie hebt een langslaper te zijn.
U zei ?
djimi is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be