![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Walter Vandenbossche (CD&V) - 19 tot 25 februari Vlaming en Brusselaar, zo zegt hij zelf. Momenteel zit deze advocaat in de Brusselse Hoofdstedelijke Raad, met de verkiezingen komt hij op voor een zitje in het federale halfrond. Opgelet: deze sessie begint pas op woensdag, maar zal ook iets langer duren. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste......
Is het de bedoeling dat U achter CD&V staat,of dat U enkel voor U zelve opkomt..... Sorry maar ik kan mij niet ontdoen van deze gedachte..... Mvg duveltje382
#2 |
|
![]() Wat bedoelt U ? Ik ben fractievoorzitter van CD&V in het Brussels Hoofdstedelijk Parlement. Ik begrijp uw vraag niet
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel nu CD&V is niet enkel Brussel hoor,maar ik begrijp wel dat Uw interesse voornamelijk liggen in het Brussels gewest Doch als Vlaamse politieker zou het dan normaal zijn moest U op enkele vragen vanuit Vlaanderen antwoorden Mvg duveltje382
![]() |
#4 |
|
![]() Ik antwoord alle vragen vanuit mijn politieke visie, die ook is gestoeld op een stedelijke én Brusselse benadering.
|
![]() |