![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de lijn met het onderwerp over continenten, publiceer hier (als je dat wenst) de landen (buiten je thuisland) waar je reeds een bezoek aan hebt gebracht. Transfers tellen niet mee (
![]() Ik zal een databank aanleggen met de personen die welk land bezocht hebben. Bedoeling is het zaakje dynamisch te houden, dus kom met trots vertellen als je weer een nieuw land bezocht hebt. Echter, plaats gerust ook de specifieke regio's, steden en dergelijke die je in dat land bezocht hebt. In de mate van het mogelijke worden die wat mee opgenomen, maar het is vooral om de discussie wat aan te wakkeren. Op deze wijze kan de ene ook tips geven aan de andere. Er was ooit eens een groot reistopic, maar dat is verloren gegaan achter de grote, zware archiefdeuren van P.be. Veel plezier! ![]() (Ávila - Spanje)
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland
Frankrijk Groot-Brittannië Duitsland Zweden Transfers die niet meetellen ( ![]() Denemarken Zwitserland |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is ooit een topic geweest met een link naar een site waar je alle landen kon aanduiden, en daarna kwam er een wereldkaart tevoorschijn waar je gekozen landen rood waren gekleurd. TomB was toen de recordhouder.
Mijn lijstje: Nederland Frankrijk Luxemburg Spanje Denemarken Bulgarije Tunesië Engeland (of UK) Duitsland Toen ik in de buik van mijn moeder zat, ben "ik" ook in de USA geweest, maar ik denk dat dit niet meetelt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland
Engeland Ierland Frankrijk Duitsland Italie Oostenrijk Polen Tsjechie Spanje (Grieks) Cyprus Egypte Israel En maar hopen dat ik er geen vergeten ben.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 april 2007 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Zwitserland
Frankrijk Duitsland Wallonië Nederland Groot-Brittannië Luxemburg |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lombas
Afrika - Egypte - Gambia - Swaziland - Zuid-Afrika Amerika - Cuba - Verenigde Staten van Amerika Azië - Turkije Europa - Denemarken - Duitsland - Frankrijk - Hongarije - Ierland - Italië - Luxemburg - Nederland - Polen - Portugal - Rusland - Spanje - (Vaticaanstad ![]() - Verenigd Koninkrijk - Zweden - Zwitserland
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ook misschien nuttig om te zeggen dat er in augustus bij mij volgende dingen worden toegevoegd:
Polen Tsjechië Slovakije Hongarije Roemenië Lombas, hoe oud/jong ben je eigenlijk? Laatst gewijzigd door DaBlacky : 16 april 2007 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Te jong voor zo'n erelijst
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() België (Vlaanderen, Brussel, Wallonië)
Frankrijk Andorra Spanje Monaco Italië Vaticaanstad San Marino Oostenrijk Liechtenstein Zwitserland Duitsland Luxemburg Engeland (alsook Jersey en Guernsey) Schotland Singapore http://singapore-raffles.raffles.com/ Maleisië Thailand Indonesië (Java, Bali, Sumatra) Bijna: Marokko (Ging niet door vanwege uitbreken cypriotische oorlog) Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 16 april 2007 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frankrijk
Italië Duitsland Turkije Noorwegen Denemarken Nederland Hongarije Cyprus Spanje Luxemburg
Laatst gewijzigd door Pietje : 16 april 2007 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland
Duitsland Luxemburg Frankrijk Engeland Denemarken Spanje Portugal Kreta Turkije Marokko Jamaica
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland
Duitsland Polen Denemarken Engeland Schotland Ierland Spanje Frankrijk GH Luxemburg ( ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland
Rusland Italië Vaticaanstad Portugal Duitsland Luxemburg
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben twintig jaar oud.
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() mensen die veel gereisd hebben wantrouw ik wegens mogelijke ingevoerde ziektes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() België
Nederland Luxemburg Frankrijk (Normandië, Parijs, Avignon, Cannes, Nice) Italië (Firenze, Rome, Pompeï,Napels, Venetië) Zwitserland (frans en duitstalig gedeelte) Duitsland (Hannover wereldtentoonstelling 2000 en Zwarte Woud meer) Denemarken Zweden : Malmö, Linköping, Stockholm Verenigd Koninkrijk: Londen en Glasgow Canarische eilanden : Lanzarote, Tenerife (maar nog nooit het "echte"Spanje) Kreta (maar nooit Griekenland zelf) Malta Canada (Toronto en Niagara) Verenigde Staten : New York, Florida, Atlanta Kaartje van de "veroverde" gebieden :
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() At your service!
http://www.world66.com/myworld66 Voor Europa alleen (Spanje en Griekenland wegnemend):
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Nederland
Belgie Frankrijk Engeland Duitsland Italie Tsjechie Hongarije Turkije USA Singapore Hongkong Japan NieuwZeeland Cook Islands Luxemburg ![]() Canada Zwitserland Monaco Oostenrijk Laatst gewijzigd door Keats : 16 april 2007 om 18:57. |
![]() |
![]() |