![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik daarnet zat te kijken naar wakker op zondag van ATV hoorden ik hoofdredacteur Yves De Smet zeggen dat in Nederland 3/4 van de bevolking elke kiezing op een andere partij stemde,terwijl dit in Vlaanderen nog niet zo het geval is
Ik vind persoonlijk dat wij dit ook zouden moeten doen,het is zoals je bv. op een beurs ook nooit op de zelfde aandelen je geld zet,je moet dus kiezen welk aandeel het meeste opbrengt voor jou Ik vb; heb het meeste baat met het aandeel Vlaams Belang omdat dit aandeel mijn protest het best in beeld brengt,terwijl ik eigenlijk het liefst op CAP(Limburgse Leeuw) zou willen kiezen maar dat aandeel is nu veel te zwak,en alzo zou mijn aandeel niets meer waard zijn Wat denken jullie hiervan duveltje382
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Iedereen stemt voor wie hij/zij wil stemmen zeker?
Lord Vader op theekransje bij de Queen "To all you Vader-haters out there, we'll blow your planet up!" - Darth Sidious Laatst gewijzigd door Lord Vader : 6 mei 2007 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik zou liever op onafhankelijke kandidaten kunnen stemmen die het dichtst bij mijn mening staan maar alle politici lijken wel partijslaven behalve misschien Dedeckers clubje maar die hun visie staat dan weer mijlenver van die van mij.
Ik heb mijn buik vol van de particratie en verlang naar een parlementaire democratie. Een echte volksdemocratie met referenda zie ik niet goed zitten omdat de massamens enkel propaganda te kauwen krijgt en nooit in haar eigen vel gaat snijden. Laatst gewijzigd door skaldis : 6 mei 2007 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das waar van U,maar hier in Vlaanderen zijn er veel mensen die uit gewoonte altijd op het zelfde kiezen,en niet kijken wat bepaalde leiders van dit land presteren(zie SPA)
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jouw oplossing is iedereen te verplichten anders te stemmen dan de vorige keer waarbij je stempelkaarten met iemands stemgeschiedenis gaat invoeren?
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() Je wil eigenlijk een soort mentaliteitswijziging realiseren?
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zou ik nog liever rechtreeks op personen willen kiezen,vb Janssens of Filip Dewinter om een burgemeester aan te duiden enz...
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat een splinternieuwe formatie zoals de CAP, dat daarenboven tegen de media moet opboksen, en het met nul de botte subsidies moet doen, een degelijke score zou neerzetten is een véél krachtiger signaal. Dat de CAP daarenboven de neoliberale afbraakpolitiek, zoals die de laatste jaren is gevoerd, aankaart maakt dat signaal nog krachtiger. Het past dan ook veel meer bij de belangen die de armen hebben, dan een stem op het VB. Alle kopstukken van het VB wonen in een sjieke villa, in wijken, zoals Schoten, Brasschaat etc. Wat hebben die ùmet de armen gemeen? Wat hebben die ooit voor de armen gedaan? Hebben die ooit een werkgroep armoede opgezet? Waar de armen het woord mochten nemen?
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kiesdrempel. Why f*cking bother? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag bij ons in de straat aan 100 mensen wie is CAP,wel geen 80 mensen weten dat,das de keiharde realiteit Dus mss was het toch beter geweest moesten jullie lokaal gestart zijn,kwestie van de naambekendheid hé Toch wens ik CAP alle succes toe,want idd de armen kregen/krijgen daar het woord.
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom voer je in godsnaam campangne tegen mensen die het beste voor hebben met de problematiek waarvoor je je beweert in te zetten nl "armoede" ??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Staan die daar voor de belangen van de armen of uit het platste eigenbelang? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer lezen !!!!!
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() @ Duveltje 382,
ken jij een zekere Limburgse Wolf, die op onze Limburgse Kamerlijst staat? Wat zeg je me daarvan? en o, btw, ik sta op de lijst voor de Kamer van Antwerpen...
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 6 mei 2007 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() ik zie een avatar van het VB, ik zie dat je altijd pro VB post. Ik lees dus goed, je voert campagne tegen de armen.