![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() 't is ongelooflijk wat er gebeurt hier in Wallonië, het CDH kan niet anders doen dan de arses van het PS licken om terug aan de macht te komen. Da's toch heel vreemd, 8 jaar geleden waren ze den zelfde van de CDH ( Ex PSC ) dat maar slechte dingens zei over het PS... Nu gaan ze echt hand in hand met het PS voor de toekomstig verkiezingen. Draaien met de wind noem ik dat en ook hypocriet doen.
Doet het CD&V den zelfde met het SPA in Vlaanderen ? Ik heb een grondig haat aan hypocrieten en partijen dat met de wind draaien om naar de macht te komen, ze zijn echt een pest voor ons land. Hoe kun je in godsnaam willen gaan regeren met de corrupte PS ? Ik zou het zelfs niet doen, ik zou lekker in de oppositie blijven ipv met de mafiosi van Di Rupo regeren. Ze zijn echt een lelijke spel aan het spelen : Hopelijk krijgen ze pakslag van de kiezers.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Uiteindelijk gaat politiek om de macht...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Ik had het al heel lang door hé, slimmeke.
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel Hingis, jij wil blijkbaar van de PS af?
![]() ![]()
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |