![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Peter Mertens (PVDA) - 9 tot 15 februari "Als socioloog zet hij zich fulltime in voor de PVDA. Momenteel richt hij zich vooral op de acties rond de structurele omwenteling in de OCMW ziekenhuizen van Antwerpen, samen met Geneeskunde voor het Volk. Na een kortstondig en, naar eigen zeggen, o |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Wat wil de PvdA uiteindelijk bereiken in een land als België. Wat is hun voorlopig doel, en dan einddoel?
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Niet dat dit met executies zal gepaard gaan, maar de heropvoedingskampen zullen goed vol zitten... |
|
![]() |
![]() |
#3 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
||
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Wat het doel is van de pvda op korte en lange termijn ? Geen idee. Mertens zou eens wat concreter mogen zijn. Hij wil zijn achterban raadplegen, lees ik hier ergens. Ok, maar hij moet toch al enkele ideeen hebben ? Na 20 jaar PVDA zou dat toch wel mogen , vind ik.
Ziehier enkele problemen waarvoor ik een oplossing verwacht van een arbeiderspartij : hoe gaat de pvda jobs scheppen, de oplossing van verhofstadt is lastenverlaging, wat denkt de pvda ? wat met de belastingen ? Als werkende mensen betalen we er teveel, of niet soms ? hoe wil de pvda onze pensioenen redden ? de werkdruk is een enorm probleem : de stress ondermijnt onze gezondheid, en de zieken worden als eersten bedreigd met afdanking (denk maar aan ford) de gezondheidszorg is te duur. Wat is uw alternatief allee, misschien kunt ge niet alles beantwoorden, maar ge kunt hier toch al enkele voorstellen lanceren hé Peter Mertens zou hier trouwens wat meer mogen reageren. Hij heeft het ongetwijfeld druk , maar hey, nu krijgt hij eens de kans om z'n gedacht te zeggen ... Grijp ze ! |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Axel, ik betwijfel of er een oplossing bestaat voor de problemen die je opsomt, zolang het systeem niet fundamenteel veranderd wordt. We kunnen wel wat sleutelen en zo, dingen die de PVDA ook doet, kijk maar naar geneeskunde voor het volk dat zich inzet voor goedkope geneeskunde binnen het kapitalistisch systeem, maar uiteindelijk is de onderliggende boodschap steeds: hoe we ook ons best doen, het kapitalisme is een economisch systeem waarbij een minderheid zich verrijkt ten koste van een meerderheid onder het mom van vrije markt en democratie.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() bla bla bla
Slogans kakelen kan iedereen, maar concrete oplossingen bedenken voor de problemen , da's veel moeilijker hé. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Ik kan hier gerust een paar voorstellen doen, maar is dat hier de bedoeling ? Nee toch ?
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zou liever de voorstellen van de PVDA leren kennen dan die van mij. Hoewel die van mij ook niet slecht zijn natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() tis maar een voorstel hé ![]() |
||
![]() |
![]() |
#15 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eichmann is er weer eens in geslaagd deze topic tot een hoger humoristisch niveau te heffen
![]()
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | ||
Provinciaal Statenlid