![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijkt de rest van het gezin tv en zo ja; wat wordt daar zoal gezegd?
Hangen de bengels in de gordijnen en zo ja; welk geluid maakt dat? Wordt er een gesprek gevoerd en zo ja; wat wordt daar in gezegd? Kortom, alle geluiden (en vooral citaten uit gesprekken of tv-programma's) die buiten jou eigen invloed om de achtergrond beheersen; post ze hier!
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() tekenrolprenten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb TV maar geen kabel, dus die nonsens blijft me bespaard. Heb het raam open en sommige dames slagen erin om op het derde verdiep nog steeds te klinken als een vers beslagen paard terwijl ze voorbij wandelen. De examens zijn bijna voorbij dus het continue gerol van valiesjes op wielen van en naar het station is wat verminderd. Nog wat bussen met psychopathische chauffeurs die het rond dit uur nog nodig vinden om aan een kruispunt te racen tegen een porsche (echt... die buschauffeurs in Leuven daar zitten echt psycho's tussen. De enige wagenbestuurders die trouwens nooit stoppen voor een voetganger op een zebrapad... lopen maar).
Verder nogal rustig. I like it. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Vogeltjes...wind door de bomen...af en toe een voorbij rijdende auto.
Van het gepeupel in ons huis momenteel niet veel last aangezien ik mij verschanst heb ik mijn bureau ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laibach
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schapen van de buren zijn aan het loeien. En dat in het holst van de nacht, nota bene.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Irritant gezoem....
een vlieg? een mug? nee, mijn oude peecee. Het lopen van water, een kraan? de regen? nee, t is onze wc. Een vreemd gegrom, een wild beest? een piraat op 1 poot? nee, mijn echtgenoot. Een constant getik, een duizendpoot met houten been alhier? nee, mijn klavier. Een zacht gefluister, een sprookjesfee? maar nee, de roep van mijn bedstee. Tot morgen iedereen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Passerende treinen, de hele dag door!
![]()
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() Woont u ook aan het spoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg maar jij hoor!
Op zo'n 15 meter van de spoorbaan! En op zolder rijden er ook treinen, alleen iets kleiner: ![]()
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat manneke dat daar aan het eerste spoor aan het klooien is, c'est un terrorist?
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is een NMBS-dieselloc type "bolle neus", en die zijn terrorisme-bestendig!
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind flarden uit gesprekken (live of op tv) altijd leuk omdat je dan meestal een stukje opvangt dat dan, volledig uit zijn context gehaald, een grappige bijklank krijgt.
ik heb gisteren die dvd van de reddertjes eens nageplozen en het dreigement met die mierenhoop bleek een manier te zijn om een vijand van de reddertjes tot praten te dwingen. (ik was eigenlijk redelijk verbaasd zulke dreigementen met lichamelijk geweld in een film van de reddertjes te treffen, ma soit) Al bij al werd de snoodaard gespaard van de mierenhoop, dus alles is nog niet verloren.
![]() |
#16 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Wij wonen hier vlak naast het spoor, situatie is als volgt: -wij wonen op het tweede verdiep -spoorweg loopt hier voor de venster ter hoogte van het tweede verdiep -er zit enkel een straat tussen Ondertussen zijn wij het wel al gewoon en merken het bijna niet meer op als er een trein passeert. 's Nachts passeren hier jammer genoeg enorm veel goederentreinen ![]() die zijn niet alleen enorm lang, ze doen ook nog eens de hele loft schudden en shaken ![]() Om nog maar te zwijgen van zo'n speciaal soort trein dat een paar keer per jaar passeert, ik denk om de sporen te reinigen. Dat ding passeert hier aan 1km/uur (letterlijk is oneindig veel trager dan wandelgang), en maakt ongelooflijk veel lawaai, het hele gezin is wakker als dat passeert ![]() ![]() (Duurt meer dan twintig minuten gewoon om een paar meter af te leggen) We wonen hier ook vlakbij twee hospitalen en de brandweerkazerne is achter de hoek, de politie achter de andere hoek. Telkenmale er iets loos is in Sint-Niklaas, een ongeval of iets dergelijks zijn we meteen op de hoogte want alle sirenes passeren langs ons ![]() Lekker druk dus ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ziekenhuis en de grootste brandweerkazerne bevinden zich in "oost", dus als er iets aan de hand is in het veel grotere "west" komen alle brandweerauto's ambulances, etc door de tunnel. Bovendien zijn ze nu bezig met het bouwen van een nieuw perron, omdat ons dorp (85.000 inwoners) een inter-city-station wordt. Dat bouwen geeft heel veel overlast ![]() ![]() En Hilversum is al jaren een grote bouwput!
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 7 juli 2007 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doodschieten.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Ik wist niet dat men de hoofdstad van Slovenië al tot in Vlaanderen kon horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Op mijn achtergrond zeg maar rustig op de voorgrond, ben ik via http://liveearth.nl.msn.com/ naar Live Earth aan het luisteren. Crowded House en Linkin Park net gehad, en nog oh zo veel meer goodies to come
![]()