![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bij het surfen stootte ik op deze, http://www.roekoe.be/ .
Kheb me ingeschreven ,die namen zijn om te "gieren". Victor de Wijze Eigenaar: separatist Geslacht: Doffer Leeftijd: 0 jaar (en 0 maand) Blessures: Geen blessures Ervaring: Beginneling Vormpeil: Wisselvallig Premie: €51 Beste prestatie: Geen ereplaatsen. Laatste prestatie: Geen gevlogen vluchten. Conditie: Aerodynamica: Snelheid: Intelligentie: Navigatie: Libido: Vliegtechniek: Nachtvliegen: Britt de Onschuldige Duivin 0 jaar (en 0 maand) Premie van €49 Geen blessures Vormpeil: Ervaring: Conditie: Aerodynamica: Snelheid: Intelligentie: Navigatie: Libido: Vliegtechniek: Nachtvliegen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je duivenmelker?
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik haat duiven.....aka 'rat with wings'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak dan wel een verschil tussen inheemse wilde duiven en die stadsduiven.
Juist vanmorgen kom ik mijn wagen ontdoen van ladingen duivenpoep.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lied van Piet van Roe:
Piet Van Roe ge hed nen boek geschreven En ik zeg da recht veu de raap Ik hem geprobeerd, mor na een blad of 7 Viele kik doodgewoon in slaap Piet van Roe ge zijt nen donkerblauwe En ge hed enorm veel rampen aangericht Piet van Roe ge moogt ijw boekske houwe Bol het af en doet de deur goe dicht Roekoe Roekoe Roekoe Doet de deur toe piet van Roe Den BRT is nor de kloten En da vijne kik nie goe Doe de deur toe piet van Roe Piet van Roe bij ij wou niemand blijven Pakt van mol Birgit of de Coninck Rani We hadde ocherme mor 2 ferm wijven En die zijn na ook al ribbedebie En Jacques Vermeire hedde ook laten schieten En Gert Verhulst zijn we al langer kwijt Gelle zijt onbekwame bietekwieten En da is omda ge liberalen zijt Roekoe Roekoe Roekoe Doet de deur toe piet van Roe Ge ga nij op pensioen mee een welverdiend awoe Doet die deur toe piet van Roe Ge stuurde heel wa Roemel in den eter Mee ijwe liberale politiek In mijnen tijd waren de programma’s beter Mor ja, ik zijn dan ook ne katholiek Piet van Roe ik zou van blijdschap kunnen janken Want ge gaat nu eindelijk op pensioen En daar mogen we den hemel voor bedanken Want dan kunne gij nie zoveel kwaad meer doen. Roekoe Roekoe Roekoe Doet de deur toe piet van Roe Draagt ne sjaal as ge gaat golfen En soigneert ijw eigen goe Piet van Roe awoe awoe
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heh, mijn grootvader is nog duivenmelker geweest in een ver verleden. Die heeft nog van die steenoude prikklokken staan. Doet er me aan denken dat hij die eens opzij zet voor me. Die dingen zijn echt charmant.
Hij heeft dat overigens niet zo lang gedaan. Hij had een gigantisch stenen duivenkot dat hij later omgebouwd heeft tot een charmant tuinhuisje met de naam "de krumme koterhaak" verwijzend naar een ijzeren pook om de kolen voor bbq of de stoof op te rakelen (koterhaak), maar dan eentje die hersmolten was zodat er een lus zat in die staaf (daarom was ie krum dus). Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de titel van deze topic dacht ik aanvankelijk dat dit hier over Hans ging gaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hansje pansje kevertje die klom eens op een hek Neer viel de regen die spoelde alles weg Op kwam de zon die maakte alles droog Hansje pansje kevertje die klom toen weer omhoog ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 19 augustus 2007 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hans de eerste (jammer dat ik hem niet terugvind) ![]() Laatst gewijzigd door koewachtenaar : 19 augustus 2007 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hans de Eerste Doffer 1 jaar (en 8 maand) Premie van €116 Geen blessures Vormpeil: Povertjes Ervaring: In de leer Conditie: In vorm Aerodynamica: Hakerig Snelheid: Wielertoerist Intelligentie: Zwakzinnig Navigatie: Haperend Libido: Verlegen Vliegtechniek: Hoekig Nachtvliegen: Nyctofobisch Lees vooral de nevenstats! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de enige goeie duif is een dode duif...
hier zitten er 's morgens ('s nachts eigenlijk) om 6u al een stel te roekoekoe-en dus ge moet van mij niet verwachten dat ik er nog een stel online-duiven op na ga houden
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |