![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.brusselsjournal.com/node/2440
filmpje van minder dan 2 minuten bekijk even die politieman in burger (gecamoufleerd met een camera ... (lijkt sterk op het zich uitgeven voor iets wat ie niet is, soit)) en hoor hem letterlijk zeggen : " pers ? ... dus gij zijt Vlaming, gij gaat achteruit " ... ![]() ![]() ![]() ik las reeds op meerdere blogs dat Vlamingen in de betoging 'geviseerd' werden en er letterlijk uitgeplukt tov demonstranten van andere nationaliteiten... dit lijkt mij nu bewezen ... volgens mij is dat een ongeoorloofde discriminatie (nb in onze eigen hoofdstad) en een strafbaar feit het gezag van de federale politie lijkt mij niet langer aanvaardbaar als Vlaming, defederalisering van de politie dient dringend op de communautaire agenda te komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bedankt om de link naar mijn filmbeelden te plaatsen. Zo hoef ik het zelf niet te doen.
Dit compilatiefilmpje is rap gemaakt en daarom slechts twee minuten lang. Eertsdaags zal ik een langere versie maken en die kan je dan bekijken op Youtube. Volg mijn blog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 12 september 2007 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan de fascistische burgemeester van Brussel... het ziet er naar uit dat niet de tegenstanders van islamisering maar wel degene die hen de mond wilde snoeren hier slecht uitkomt. Laatst gewijzigd door Kortaf : 12 september 2007 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ik blijf erbij ... een federale staat waarin de federale politie zulke orders geeft is onleefbaar, een federale politie die zo ver heen is dat ze zulke orders geeft is onaanvaardbaar ontslag van de burgemeester van Brussel en/of de minister van binnenlandse zaken is hier op zijn plaats. de federale politie dient gedefederaliseerd te worden en de belgische staat dient ontmantelt te worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 12 september 2007 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Federale Politie = een algemene reserve, iedere politiedienst ter wereld heeft een algemene reserve die instaat voor zaken waar de lokale eenheden de middelen/ de mensen niet voor hebben. Dus ontbinding van de Federale Politie vragen is niet echt realistisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Een voorstander van propaganda?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie niet?
Propaganda is het belangrijkste politieke instrument, en het is de enige reden dat de Belgische staat nog bestaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
![]() Citaat:
Dan was de overgrote meerderheid blijkbaar Vlaming en is viseren en discriminatie dus niet echt aan de orde. En van het comité P moet je in zo'n gevallen echt niets verwachten hoor... Citaat:
Citaat:
Ik zou trouwens eens graag een bewijs zien van het feit dat de aanwezige federale politie enkel bestond uit Franssprekenden... Het is niet omdat het VB dat zegt, dat dit ook klopt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Euh, ik en velen met mij...
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 12 september 2007 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Ondertussen vinden de beelden en het nieuws hun weg door de hele wereld: in de hoofdstad van Europa, in het stervende dwergstaatje België, worden vreedzaam betogende Europarlementsleden van de straat geslagen door de repressiemacht.
Dodelijk efficiënt! En een slechte beurt voor België, voor het geval het internationale hulp zou willen inroepen als het in elkaar stuikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Eerder zit de rest van de wereld zich af te vragen wat die maloten nu wilden bewijzen toen ze op de grond lagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() hoe dan ook waren het vreedzame betogers die werden opgepakt, en dat geeft nooit een goede indruk
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik had het over de specifieke order om Vlamingen uit de demonstranten te plukken, ik hoorde het reeds in meerdere onafhankelijke getuignissen én voor mijn part bevestigen de beelden dit (ook als ze uitgelokt zijn ... wat goed mogelijk is, want volgens mij zie je de man die teruggewezens wordt even in het begin vh filmpje 'vertrekken' ... alhoewel iets of wat propagandadeskundige zou dit beeldje dan wel geknipt hebben) bovendien is er de hele hetze geweest (en vooral de mare dat extreem rechts (Blood and honour toestanden bedoel ik daarmee) zou opgeroepen hebben om deel te nemen ... natuurlijk blijven voorzichtige mensen dan thuis ... vandaar de minimale opkomst me dunkt (her)federalisering is (bevoegdheden) verplaatsen naar de federale staat defederaliseren is de andere beweging : naar de deelstaten dus ... daar is geen enkel argument tegen ... als Denemarken en Luxemburg een nationaaal politieapparaat gaande hebben dat uiteraard ook met de buurlanden samenwerkt, dan kunnen Vlaanderen en Wallonië dit natuurlijk ook ik heb niet beweerd dat de agenten uitsluitend franstalig waren, de bewuste stille die die Vlaming 'op zijn plaats' zet ... is me dunkt zelfs Nederlandstalig (native speaker) ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Straks zie ik nog de vergelijking tussen Ghandi en FDW als je zo doorgaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Edina, over jou dooddoener (Brussel!!!) om de Vlaamse onafhankelijkheid tegen te houden ... in Nederland wonen meer Vlamingen dan in Brussel hoor ... (zijn het er wel nog 70.000 in Brussel ?) ... en dat moet Vlaanderen dan afstoppen in zijn recht op zelfbeschikking ?! komaan hé ... |
|
![]() |
![]() |