Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2007, 17:09   #1
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard Student boet voor verkeerde vraag aan Kerry met stroomstoten

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeHVDN

Hm, wat moet men hier van denken. Het probleem is natuurlijk dat je anti-amerikaans bent als je vindt dat zo een zaken eenvoudigweg ontoelaatbaar zijn in een maatschappij waar vrije meningsuiting zo hoog in het vaandel gedragen wordt.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2007, 17:14   #2
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Amerika is zo stoer. Zouden we niet allemaal stiekem jaloers zijn?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2007, 17:16   #3
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Amerika is zo stoer. Zouden we niet allemaal stiekem jaloers zijn?
Nee. Tenzij we de politie ook terug mogen tazeren.
Oud 18 september 2007, 17:21   #4
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

The land of the free. Da staat ons allemaal nog te wachten.
"Less-lethal weapons", één van de grootste bedrijgingen voor vrije meningsuiting, als je het mij vraagt. Vooral omdat het zo onopvallend lijkt, itt een 9mm of een gummieknuppel. De drempel om het te gebruiken ligt gewoon veel lager.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2007, 17:22   #5
Heftruck

Standaard

Tja, zulke situaties worden al maanden aangeklaagd in de NWO-threads. Waar blijven die witte jassen toch?

Laatst gewijzigd door Heftruck : 18 september 2007 om 17:24.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2007, 21:25   #6
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Dit is niet de eerste keer dat daar zoiets gebeurd hé. De taser gun is daar ondertussen ingeburgerd. En veel mensen zien daar compleet geen graten in.

Laatst gewijzigd door Edina : 18 september 2007 om 21:27.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 00:13   #7
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeHVDN

Hm, wat moet men hier van denken. Het probleem is natuurlijk dat je anti-amerikaans bent als je vindt dat zo een zaken eenvoudigweg ontoelaatbaar zijn in een maatschappij waar vrije meningsuiting zo hoog in het vaandel gedragen wordt.
Als die kerel echt kritisch had willen zijn had hij rustig zijn vraag gesteld, al in zijn zeteltje zittende.

Maar nee, die mild psychotische jongen gaat als een razende, spastische gek tekeer en bedreigt de fysieke integriteit van de omstaanders.

Taseren is wat radicaal, maar sequestreren is dan toch aangewezen.

Het menselijke brein kan volledig los van het spastische lichaam functioneren en kritische vragen stellen. Dat moeten sommigen toch leren verstaan.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 00:26   #8
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
bedreigt de fysieke integriteit van de omstaanders.
wanneer?

Laatst gewijzigd door KrisKras : 19 september 2007 om 00:26.
Oud 19 september 2007, 00:30   #9
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
wanneer?
Geen vragen stellen. Opper-kameraad C2C heeft dat gezegd, dus is het zo. Net zoals hij groot gelijk had toen hij zei dat Filip Dewinter de fysieke integriteit van de Brusselse allochtonen bedreigde toen hij een interview gaf aan de VTM.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 00:39   #10
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Sorry... maar zover ik het kan beoordelen is dit zo fake als iets. Ik heb irl iemand gezien de een tazer tegen zijn lijf krijg en die ging niet gewoon verder roepen, die lag plat en de urine liep uit zijn blaas. End of story voor die kerel die dag. In dit filmpje hoor ik wel geknetter (lijkt me makkelijk te monteren) en dan gaat die kerel weer gewoon verder op zijn gewone toon "what did I do? what did I do?".

Ik kan verkeerd zijn, maar in mijn ogen is dit filmpje zo fake als maar kan zijn. Je ziet ook niets... het enige verslag omtrent die stroomstoten krijg je van off-screen stemmen dicht bij de camera maar ook dat kan gemonteerd zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 00:42   #11
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Sorry... maar zover ik het kan beoordelen is dit zo fake als iets. Ik heb irl iemand gezien de een tazer tegen zijn lijf krijg en die ging niet gewoon verder roepen, die lag plat en de urine liep uit zijn blaas. End of story voor die kerel die dag. In dit filmpje hoor ik wel geknetter (lijkt me makkelijk te monteren) en dan gaat die kerel weer gewoon verder op zijn gewone toon "what did I do? what did I do?".

Ik kan verkeerd zijn, maar in mijn ogen is dit filmpje zo fake als maar kan zijn. Je ziet ook niets... het enige verslag omtrent die stroomstoten krijg je van off-screen stemmen dicht bij de camera maar ook dat kan gemonteerd zijn.
Citaat:
A University of Florida student was Tasered and arrested Monday when he attempted to speak at a forum with U.S. Sen. John Kerry during a question and answer session, university officials said.

Andrew Meyer, 21, asked Kerry, D-Mass., why he did not contest the 2004 presidential election, which he lost to President Bush, and why there had been no moves to impeach Bush.
http://abcnews.go.com/US/wireStory?id=3616977

een andere angle
http://www.youtube.com/watch?v=tCBcOQkUNjI

Laatst gewijzigd door KrisKras : 19 september 2007 om 00:49.
Oud 19 september 2007, 00:43   #12
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als die kerel echt kritisch had willen zijn had hij rustig zijn vraag gesteld, al in zijn zeteltje zittende.

Maar nee, die mild psychotische jongen gaat als een razende, spastische gek tekeer en bedreigt de fysieke integriteit van de omstaanders.

Het menselijke brein kan volledig los van het spastische lichaam functioneren en kritische vragen stellen. Dat moeten sommigen toch leren verstaan.
De communistische manier dus
Oud 19 september 2007, 00:46   #13
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

(Gun kwam er tussen... dit antwoord is op KrisKras)

Mja... en wat bewijst dat? Als ik het filmpje mag geloven dan is een Taser Gun iets dat enkel een knetterend geluid maakt en verder niks doet. De student is er niet van onder de indruk en roept meteen door. Die moet al op straffe drugs zitten om maar zo kort van te weten dan.

Nogmaals. Ik heb zo'n ding zien gebruiken en dan roep je niet eventjes "aaah" en gaat dan weer verder. Die dingen schakelen je echt wel even uit voor een tijdje. Wat op deze video duidelijk niet het geval was. Security experts mogen me altijd verbeteren.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 september 2007 om 00:47.
Oud 19 september 2007, 00:46   #14
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Allez?

Valt Jazeker zijn kritische ingesteldheid volledig weg eens hij van Vlaamse problematiek naar Internationale wordt gesleurd?

Dit is pure realiteit Jazeker, en vanaf het moment dat je dit gaat aanvaarden zal jouw neerbuigendheid op onderwerpen als 9-11 of NWO smelten als sneeuw voor de zon. Door een abonnement te nemen in elke K&K draad kom je deze zaken natuurlijk niet te weten.
Oud 19 september 2007, 00:47   #15
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mja... en wat bewijst dat? Als ik het filmpje mag geloven dan is een Taser Gun iets dat enkel een knetterend geluid maakt en verder niks doet. De student is er niet van onder de indruk en roept meteen door. Die moet al op straffe drugs zitten om maar zo kort van te weten dan.

Nogmaals. Ik heb zo'n ding zien gebruiken en dan roep je niet eventjes "aaah" en gaat dan weer verder. Die dingen schakelen je echt wel even uit voor een tijdje. Wat op deze video duidelijk niet het geval was. Security experts mogen me altijd verbeteren.
Al eens een Taser Gun van dichtbij gezien?
Oud 19 september 2007, 00:49   #16
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

De jongeman zat met bepaalde frustraties over de gang van zaken in zijn land, en je kon dat merken aan zijn lichaamstaal. Is dat een teken dat hij psychotisch is? of zou het kunnen dat U vergeten bent wat passie en jeugd is?
Ze hadden hem (als volwassen mensen) zijn drie vragen moeten laten stellen. Ik heb de beelden drie keer bekeken en zie nogaltijd niet wat hij misdaan heeft. Die 'politie'-'mensen' horen achter slot en grendel.
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 00:50   #17
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Allez?

Valt Jazeker zijn kritische ingesteldheid volledig weg eens hij van Vlaamse problematiek naar Internationale wordt gesleurd?

Dit is pure realiteit Jazeker, en vanaf het moment dat je dit gaat aanvaarden zal jouw neerbuigendheid op onderwerpen als 9-11 of NWO smelten als sneeuw voor de zon. Door een abonnement te nemen in elke K&K draad kom je deze zaken natuurlijk niet te weten.
Kan je inhoudelijk reageren, Gun? Ik wil best geloven dat op elke universiteit in Amerika studenten met cattle prods onder bedwang worden gehouden, maar dit filmpje komt gewoon ongeloofwaardig op me over. Het is net mijn kritische ingesteldheid die daarvoor zorgt hoor.

Je mag mijn opmerkingen weerleggen maar dan liefst met argumenten. Neerbuigend doen over het feit dat ik ook in K&K post is niet meteen een argument.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 september 2007, 00:51   #18
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Al eens een Taser Gun van dichtbij gezien?
Draad gelezen?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 september 2007, 00:52   #19
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Jazeker, ik weet niet van jou, maar ik heb weet van meer dan 1 soort van taser gun...
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 00:52   #20
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
(Gun kwam er tussen... dit antwoord is op KrisKras)

zoek ff op youtube achter taser en je zal zien dat het op verschillende mensen een verschillend effect heeft. Veel hangt af van je massa en lichaamsvet. Het eindresultaat blijft natuurlijk hetzelfde
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be