![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeHVDN
Hm, wat moet men hier van denken. Het probleem is natuurlijk dat je anti-amerikaans bent als je vindt dat zo een zaken eenvoudigweg ontoelaatbaar zijn in een maatschappij waar vrije meningsuiting zo hoog in het vaandel gedragen wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amerika is zo stoer. Zouden we niet allemaal stiekem jaloers zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Nee. Tenzij we de politie ook terug mogen tazeren.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() The land of the free. Da staat ons allemaal nog te wachten.
"Less-lethal weapons", één van de grootste bedrijgingen voor vrije meningsuiting, als je het mij vraagt. Vooral omdat het zo onopvallend lijkt, itt een 9mm of een gummieknuppel. De drempel om het te gebruiken ligt gewoon veel lager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Tja, zulke situaties worden al maanden aangeklaagd in de NWO-threads. Waar blijven die witte jassen toch?
Laatst gewijzigd door Heftruck : 18 september 2007 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Dit is niet de eerste keer dat daar zoiets gebeurd hé. De taser gun is daar ondertussen ingeburgerd. En veel mensen zien daar compleet geen graten in.
Laatst gewijzigd door Edina : 18 september 2007 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
Maar nee, die mild psychotische jongen gaat als een razende, spastische gek tekeer en bedreigt de fysieke integriteit van de omstaanders. Taseren is wat radicaal, maar sequestreren is dan toch aangewezen. Het menselijke brein kan volledig los van het spastische lichaam functioneren en kritische vragen stellen. Dat moeten sommigen toch leren verstaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() wanneer?
Laatst gewijzigd door KrisKras : 19 september 2007 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry... maar zover ik het kan beoordelen is dit zo fake als iets. Ik heb irl iemand gezien de een tazer tegen zijn lijf krijg en die ging niet gewoon verder roepen, die lag plat en de urine liep uit zijn blaas. End of story voor die kerel die dag. In dit filmpje hoor ik wel geknetter (lijkt me makkelijk te monteren) en dan gaat die kerel weer gewoon verder op zijn gewone toon "what did I do? what did I do?".
Ik kan verkeerd zijn, maar in mijn ogen is dit filmpje zo fake als maar kan zijn. Je ziet ook niets... het enige verslag omtrent die stroomstoten krijg je van off-screen stemmen dicht bij de camera maar ook dat kan gemonteerd zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
een andere angle http://www.youtube.com/watch?v=tCBcOQkUNjI Laatst gewijzigd door KrisKras : 19 september 2007 om 00:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Gun kwam er tussen... dit antwoord is op KrisKras)
Mja... en wat bewijst dat? Als ik het filmpje mag geloven dan is een Taser Gun iets dat enkel een knetterend geluid maakt en verder niks doet. De student is er niet van onder de indruk en roept meteen door. Die moet al op straffe drugs zitten om maar zo kort van te weten dan. ![]() Nogmaals. Ik heb zo'n ding zien gebruiken en dan roep je niet eventjes "aaah" en gaat dan weer verder. Die dingen schakelen je echt wel even uit voor een tijdje. Wat op deze video duidelijk niet het geval was. Security experts mogen me altijd verbeteren.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 september 2007 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Valt Jazeker zijn kritische ingesteldheid volledig weg eens hij van Vlaamse problematiek naar Internationale wordt gesleurd? Dit is pure realiteit Jazeker, en vanaf het moment dat je dit gaat aanvaarden zal jouw neerbuigendheid op onderwerpen als 9-11 of NWO smelten als sneeuw voor de zon. Door een abonnement te nemen in elke K&K draad kom je deze zaken natuurlijk niet te weten.
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ze hadden hem (als volwassen mensen) zijn drie vragen moeten laten stellen. Ik heb de beelden drie keer bekeken en zie nogaltijd niet wat hij misdaan heeft. Die 'politie'-'mensen' horen achter slot en grendel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag mijn opmerkingen weerleggen maar dan liefst met argumenten. Neerbuigend doen over het feit dat ik ook in K&K post is niet meteen een argument. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker, ik weet niet van jou, maar ik heb weet van meer dan 1 soort van taser gun...
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |