![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Jan Loones (N-VA) - 16 tot 22 februari "Advocaat van beroep en sinds 1983 politiek actief. Hij heeft vooral interesse in juridische en institutionele zaken en legt zich eveneens toe op internationale betrekkingen, mensenrechten en toerisme. Hij maakt ook deel uit van het partijbestuur en |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Meneer loonens, vindt u dat je een nog plaats verdiend op een N-VA lijst?
Gezien het feit dat u eerder meermaals kritiek hebt gespuwd op de N-VA in de pers. En gezien u bij de vorige verkiezingen niet de meeste stemmen haalde op de West-Vlaamse N-VA lijst? Zou het niet beter zijn dat u een stap opzij zet voor jonge krachten die zich wat meer loyaal opstellen tov hun partij? Ik ken mensen in West-Vlaanderen die een grootdeel van de partijteksten hebben geschreven, die zich voor 200% hebben ingezet voor de N-VA dank zij hun expertise. |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() mijnheer leeuwenhart,
mag ik u vragen wat duidelijker te zijn in uw uitlatingen? over welke kritiek hebt u het? en wanneer was ik dan niet loyaal? en wiens weg zou ik dan wel blokkeren? overigens praat ik nietin het publiek over lijstvorming met onbekenden, diedan nog mijn naam verkeerd schrijven |
![]() |