![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets met vliegtuigen in de USA geloof ik
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was een inside job
![]() Laatst gewijzigd door Savatage : 8 december 2007 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waar was u toen u het vernam?
(ik zat op de trein, we waren net Brussel-Zuid uitgereden toen ik het van toevallige medereizigers hoorde die in dezelfde coupé zaten, het was me een half uur voordien wel al opgevallen dat er erg veel politie aan de Wetstraat liep)
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 8 december 2007 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zat voor de tv na een vrijpartij met mijn ex
![]()
![]() |
#5 |
|
![]() Ik zat in een radiostudio. Alle activiteiten werden even onderbroken na het eerste vliegtuig, ik ging weer aan het werk. Maar na het tweede is iedereen voor het CNN scherm gaan zitten. Eén joernalist zei meteen: "Daar zit Bin Laden achter." Na een paar minuten al.
Ik heb dus echt alles bijna in real time meegemaakt, omdat die CNN de hele tijd aanstaat in zo'n studio. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik zat op de bus op weg naar huis, ik vernam het pas toen ik thuiskwam. Mijn eerste reactie was een van ongeloof.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik kwam juist thuis van school.
Vond het zo vreemd dat mijn ouders zo vroeg al voor de tv gekluisterd zaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner mij nog dat ik zij tegen mijn ex dat de derde Wereldoorlog was uitgebroken,waar ik nog gelijk in had ook
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zat in de GB in Ekeren, ff uit m'n werk boodschappen doen (werkte in A'pen-Noord in die tijd) toen hoorde ik op het journaal dat het eerste vliegtuig in het WTC geparkeerd werd, op de rit naar huis de rest...
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zat toen te denken; "Kak, nu gaan ze mij binnen tien jaar nog altijd vragen of ik nog weet wat ik vandaag aan't doen was, maar ik ga steevast zeggen dat ik dat niet meer weet."