Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 augustus 2022, 06:33   #41
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Het na-oorlogse verzet is groots op dit forum.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2022, 23:06   #42
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het na-oorlogse verzet is groots op dit forum.
En dat allemaal door een hoop bejaarden (volgens uw perceptie)! Grandioos toch?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2022, 00:00   #43
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.019
Standaard

Het valt me op dat dit hier op dit forum de afgelopen tijd een populair onderwerp is, rassenvermenging. En dan vooral onder tegenstanders ervan die zich aangevallen voelen door (vermeende) voorstanders ervan.

Zullen we iedereen anders gewoon zelf laten bepalen met wie ze wel en niet neuken? Dat is onder de gewone burgerij toch al enkele eeuwen vooral een zaak van de individuen die het daadwerkelijke neuken doen zelf, toch? En zelfs daarvoor waren het de ouders die er iets over te zeggen hadden, niet de politiek. Ik heb in ieder geval niet heel veel zin in een dictatuur die mij komt vertellen wie mijn bruid moet zijn.

Of als toch dan wil ik op zijn minst wel echt een goede sci-fi dictatuur die mensen fokt op daadwerkelijk interessante eigenschappen, niet op huidskleur. Ik ben bijvoorbeeld bereid om als voorouder van een laborantenras te dienen, mits ik de kans krijg om eerst een keer uit te breken en een achtervolging over de daken te hebben achtervolgd door bewakers uit de eerste generatie van het soldatenras. Hé, als we dan toch slechte science-fiction gaan schrijven...
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 25 augustus 2022 om 00:01.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2022, 07:29   #44
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
En dat allemaal door een hoop bejaarden (volgens uw perceptie)! Grandioos toch?
Dat is toch niet vreemd? die mensen hebben een post-traumatische trauma.

Zie je ook veel in Joodse families. Generatie na generatie zit de holocaust-trauma er nog diep in. Logisch en begrijpelijk, maar je komt er niet verder mee. Trauma zit rationeel denken immers in de weg.

Hitler is dood. Nazi's zijn niet meer (op wat marginale larpers na). Relax een beetje.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2022, 07:31   #45
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Het valt me op dat dit hier op dit forum de afgelopen tijd een populair onderwerp is, rassenvermenging. En dan vooral onder tegenstanders ervan die zich aangevallen voelen door (vermeende) voorstanders ervan.

Zullen we iedereen anders gewoon zelf laten bepalen met wie ze wel en niet neuken? Dat is onder de gewone burgerij toch al enkele eeuwen vooral een zaak van de individuen die het daadwerkelijke neuken doen zelf, toch? En zelfs daarvoor waren het de ouders die er iets over te zeggen hadden, niet de politiek. Ik heb in ieder geval niet heel veel zin in een dictatuur die mij komt vertellen wie mijn bruid moet zijn.

Of als toch dan wil ik op zijn minst wel echt een goede sci-fi dictatuur die mensen fokt op daadwerkelijk interessante eigenschappen, niet op huidskleur. Ik ben bijvoorbeeld bereid om als voorouder van een laborantenras te dienen, mits ik de kans krijg om eerst een keer uit te breken en een achtervolging over de daken te hebben achtervolgd door bewakers uit de eerste generatie van het soldatenras. Hé, als we dan toch slechte science-fiction gaan schrijven...
Bovenbuur heeft gesproken.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2022, 09:06   #46
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Het valt me op dat dit hier op dit forum de afgelopen tijd een populair onderwerp is, rassenvermenging. En dan vooral onder tegenstanders ervan die zich aangevallen voelen door (vermeende) voorstanders ervan.

Zullen we iedereen anders gewoon zelf laten bepalen met wie ze wel en niet neuken? Dat is onder de gewone burgerij toch al enkele eeuwen vooral een zaak van de individuen die het daadwerkelijke neuken doen zelf, toch? En zelfs daarvoor waren het de ouders die er iets over te zeggen hadden, niet de politiek. Ik heb in ieder geval niet heel veel zin in een dictatuur die mij komt vertellen wie mijn bruid moet zijn.

Of als toch dan wil ik op zijn minst wel echt een goede sci-fi dictatuur die mensen fokt op daadwerkelijk interessante eigenschappen, niet op huidskleur. Ik ben bijvoorbeeld bereid om als voorouder van een laborantenras te dienen, mits ik de kans krijg om eerst een keer uit te breken en een achtervolging over de daken te hebben achtervolgd door bewakers uit de eerste generatie van het soldatenras. Hé, als we dan toch slechte science-fiction gaan schrijven...
Moeten beide partijen akkoord zijn om een potje te neuken of is de keuze van de dobberneger voldoende?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2022, 01:10   #47
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.961
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Moeten beide partijen akkoord zijn om een potje te neuken of is de keuze van de dobberneger voldoende?
Dit zegt allicht wat over u, maar altijd wederzijdse instemming. Niks geleerd van Bart de Pauw of Marc Overmars?
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2022, 06:41   #48
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Dit zegt allicht wat over u, maar altijd wederzijdse instemming. Niks geleerd van Bart de Pauw of Marc Overmars?
Of dat veel over mij zegt laat ik in het midden.
Ik dacht bij mijn post aan deze :
https://dissident.one/2022/08/24/bee...e-video-deelt/
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2022, 01:16   #49
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.961
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Of dat veel over mij zegt laat ik in het midden.
Ik dacht bij mijn post aan deze :
https://dissident.one/2022/08/24/bee...e-video-deelt/
Dat is inderdaad walgelijk. Straf uitzitten en terug naar Afrika, om nooit meer Europa binnen te mogen...
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be