Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 maart 2023, 17:27   #21
MORPHEUS
Minister-President
 
MORPHEUS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2008
Locatie: ZION DE STAD DER VERLOSTEN
Berichten: 4.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Rekenkundig zijn er nooit meer moslims naar België gekomen dan tijdens het regnum van Theo Francken. Welk besluit koppel je daar dan aan ?
Dat het cijfer omlaag moet
__________________
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept.........
MORPHEUS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2023, 17:39   #22
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Zo werkt het niet. Een minister neemt verantwoordelijkheid als het zwaar misgaat. Als het goed gaat zijn het gewoon de decennia (zo niet eeuwen)oude bevoegde diensten die hun werk naar behoren uitvoerden. Desnoods kan men ook nog de minister aanwijzen die de diensten zo hervormd heeft dat ze beter zijn geworden in het er toedoende werkgebied.

Ik zou zeggen dat deze Minister van Binnenlandse Zaken ontslag had moeten nemen vanwege de moord door Waalse politieagenten op Yannick Verdyck, net zoals Jan Jambon had moeten doen na de zware moslimaanslagen in Brussel. Van de andere kant heeft Jan Jambon door de hervormingen van de diensten na de aanslagen in Brussel waarschijnlijk veel meer invloed gehad in het verijdelen van de moslimaanslagen vandaag dan de huidige Minister van Binnenlandse Zaken.

Toen ik daarenboven het interview las met de huidige baas van de veiligheid van de staat merkte ik dat de huidige Minister van Binnenlandse Zaken geen gevolg heeft gegeven aan de moord in Merksem.

Dat is wat anders dan uw kinderachtig getrol.
De Veiligheid v.d. Staat deed al het (gevaarlijke) werk & de minister loopt weg met de pluimen.
Tip: lees eens het zeer interessante boek van Lars Bové : "De geheimen v.d. Staatsveiligheid".
Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2023, 17:39   #23
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Hebt ge geen ernstige bron ipv die communistische rommel ??
Feiten zijn (en blijven) wel feiten. Ik zou wel kunnen begrijpen dat deze akkefietjes van Jambon u niet aanstaan. Het zij zo.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2023, 17:46   #24
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Feiten zijn (en blijven) wel feiten. Ik zou wel kunnen begrijpen dat deze akkefietjes van Jambon u niet aanstaan. Het zij zo.
En leugens blijven natuurlijk ook leugens. Ik zou wel kunnen begrijpen dat deze u niet aanstaan. Het zij zo
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2023, 17:57   #25
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En leugens blijven natuurlijk ook leugens. Ik zou wel kunnen begrijpen dat deze u niet aanstaan. Het zij zo
Of die dingen over Jambon nu in een antifascistisch blad staan of in De Standaard heeft niet zoveel belang. Het is wel waar wat over Jambon wordt geschreven. En daarmee is de kous af.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2023, 18:02   #26
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.663
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Of die dingen over Jambon nu in een antifascistisch blad staan of in De Standaard heeft niet zoveel belang. Het is wel waar wat over Jambon wordt geschreven. En daarmee is de kous af.
Want ??
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2023, 18:04   #27
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.826
Standaard

Hoe konden die 'jonge gasten' nu radicaliseren??? Met zoveel Vivaldi in de lucht? Met zoveel straathoekwerkers, woke-analysten, sociale accidenten en wat weet ik nog !
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2023, 18:13   #28
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.375
Standaard

Van Grieken zal vloeken.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2023, 18:39   #29
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hoe konden die 'jonge gasten' nu radicaliseren??? Met zoveel Vivaldi in de lucht? Met zoveel straathoekwerkers, woke-analysten, sociale accidenten en wat weet ik nog !
Terechte vraag. Wellicht gebeurde dat onder de radar, zoals bij onze extreem-rechtse prepper die ze onlangs aflapten, of die doorgedraaide Blok-militair die zich voor de kop is gaan schieten in een bos ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2023, 21:00   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Terechte vraag. Wellicht gebeurde dat onder de radar, zoals bij onze extreem-rechtse prepper die ze onlangs aflapten,

Oei, van die man zijn daden, of van zijn trawanten zijn daden, hebben we sedertdien niets meer vernomen. Was het een scheet in een netzak? Was de bende niet meer dan een paar lokale nietsnutten die een wapen of twee op de kop hebben kunnen tikken?

of die doorgedraaide Blok-militair die zich voor de kop is gaan schieten in een bos ?

Oei, één man op zijn eentje die duidelijk psychiatrisch er erg aan toe was. Zal zo iemand onze "nationale" veiligheid bedreigen???
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het gerecht zelfs in deze affaires zich activistisch aan het gedragen is.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2023, 21:43   #31
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Van Grieken zal vloeken.
Omdat hij gelijk heeft als hij zegt dat de Islam een onverdraagzame ideologie is die geen plaats heeft in dit land? Vreemd. Ik zou eerder denken dat de linkse woke gemeenschap zou vloeken omdat weer eens bewezen wordt wat Van Grieken en co zeggen
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2023, 07:10   #32
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Quicky reed naar het schijnt met de combi om de arrestanten te transporteren.
ik zie het hem nog doen ook, maar er moet wel een cameraploeg bijstaan.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2023, 08:30   #33
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ook in Merksem en Deurne waren er huiszoekingen. Waarom werden de verdachten niet door Franstalige politieagenten vermoord zoals men er normaal doet met onschuldige 'extreem rechtse' Vlamingen ?
't Beste is nog, dat die moslims beter Frans dan Nederlands spreken...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2023, 13:26   #34
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Omdat hij gelijk heeft als hij zegt dat de Islam een onverdraagzame ideologie is die geen plaats heeft in dit land? Vreemd. Ik zou eerder denken dat de linkse woke gemeenschap zou vloeken omdat weer eens bewezen wordt wat Van Grieken en co zeggen
Maar nee gij. Een verijdelde aanslag is een ramp voor zijn partij.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2023, 22:55   #35
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.205
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Deze Minister van Binnenlandse Zaken deed zijn/haar werk wel naar behoren.

Vivaldi werkt dus zeer goed.
Alsof er hier nog niet genoeg mogelijke terroristen zijn gaat Vivaldi er nog wat binnen halen uit het buitenland.
Zo goed werkt Vivaldi.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2023, 08:52   #36
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Dus meen ik te kunnen concluderen dat Vivaldi niet werkt. Zowel in de zin van functioneren alsook in de zin van arbeid verrichten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be