Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
|
Discussietools |
20 mei 2024, 17:56 | #61 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ow... dat moet hard aankomen bij onze Kaproen...
|
20 mei 2024, 18:32 | #62 |
Minister
|
Zolang er geen partij is die het volledige goed werkend economisch en politiek Zwitsers systeem hier wil introduceren na goed keuring bevraging van de bevolking om het sjoemel merk België democratisch te maken.
Een vooral directe bindende referendum te introduceert in het wetboek ben en ik voor géén enkele partij hier. Vandaar mijn constant poging hier neutraal te reageren. Wat natuurlijk luidop denken, dromen is, mijn persoonlijke voorkeur hé Als, als als….. de eind resultaten van deze verkiezing zou duidelijk maken dat een overgrote meerderheid van mensen die leven op Vlaamse bodem VOOR de partij VB kozen. Mensen die leven op Vlaamse bodem bovendien nooit hebben kunnen of mogen kiezen voor of tegen partijen van het Franstalig landsdeel ondanks wij MOETEN gaan kiezen ..........wat partijen van het Franstalig landsdeel hun aandeel in Vlaanderen dus democratisch nutteloos zelfs onbestaand maakt. Wat ze in hun regio uitspoken mij totaal niet interesseert, wat vissa versa ook zou moeten zo zijn terug omdat wij niet voor of tegen hen mogen of kunnen kiezen. En velen het zelfs niet meer zouden willen! >>> dan moet volgens mijn bescheidde mening: de partij VB onmiddellijk na de verkiezing >>> naar de rechtbank stappen ( zoals “Groen” steeds doet als ze denken, vermoeden hun ding niet kunnen opdringen of zelfs dikteren) De partij VB moet EISEN dat het duidelijk is door de vele stemmen die ze op democratische wijze verkregen de partij VB die wettelijk toegelaten was tot de verkiezing geen verboden bende Hell engels is. De verwijzing van extreem rechts als verdoken nazi interpretatie die al jaren lang gangbaar is totaal niet meer gebruikt mag worden + ze onder geen enkel beding als wettelijke politieke partij NIET = nergens uitgesloten mogen worden om regering te vormen enz. als, als, als volstrekt wettelijk democratisch verkozen grootste partij. Wil de rechtbank en de implanteerden in justitie de aanvraag negeren, torpederen of uitspraak op de langebaan schuiven via rek en trek terwijl ze steeds onmiddellijk gehoor gaven aan aanvragen van bv "Groen" die er een gewoonte van maakten >>> dan is het duidelijk voor de totale bevolking dat de politieke dictatuur hier samen werkt met justitie. Er géén scheiding der machten is in het sjoemel merk België en dat de verkiezing niets meer zijn dan misleidend boerenbedrog >>> georganiseerd door dictators om onze bevolking = de EU, VN enz kortom iedereen . te bedriegen om dictatoriaal aan de macht te blijven onder alle omstandigheden, de postjes te verdelen onder elkaar wat al gebeurd sinds het oprichten van het sjoemel merk België. !!!! PS: het kan nochtans anders >>> zie Zwitserland.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 mei 2024 om 18:44. |
20 mei 2024, 20:59 | #63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ja, hij is een Antwerpenaar. Altijd groot bakkes.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
20 mei 2024, 21:02 | #64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
20 mei 2024, 21:06 | #65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(een ander belangrijk element is natuurlijk hoe sterk of zwak de kiezer elke partij zal maken ...)
|
20 mei 2024, 21:09 | #66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
20 mei 2024, 21:22 | #67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is ook geen anti-NVA, hoezeer De Wever dat ook probeert rond te bazuinen (misschien gelooft hij het zelf, maar dan dwaalt hij). Er is wel een anti-VB en met reden.
20 mei 2024, 22:36 | #68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
* Ge had er die met de Zündapp
Laatst gewijzigd door jogo : 20 mei 2024 om 22:37. |
21 mei 2024, 07:56 | #69 |
Secretaris-Generaal VN
|
Die niet-Forza Flandria bestaat vooral in de persoon van Bart De Wever. Een zeer groot deel van de N-VA denkt daar anders over. Het is niet ondenkbaar dat De Wever tijdens de periode van regeringsvorming het voorzitterschap doorgeeft aan iemand anders.
21 mei 2024, 17:43 | #70 |
Secretaris-Generaal VN
|
Hier de Forza Flandria :
En Forza Zundapp, En natuurlijk de Forza Kreidler ! |
22 mei 2024, 12:23 | #71 |
Secretaris-Generaal VN
|
Voor de mensen die zich nog afvragen waarom De Wever niet veel zin meer heeft in een debat met De Croo, wel die weten het nu ook hé. Het heeft weinig toegevoegde waarde om in debat te gaan met iemand die het niet kan laten om te blijven liegen. Eens te meer bewijst De Croo wat voor het krapuul het eigenlijk is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
22 mei 2024, 16:13 | #72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.Wij hebben heel weinig raakpunten met het VB. Degene die dat niet ziet ... |
|
22 mei 2024, 19:44 | #73 |
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens de laatste IVOX peiling denkt 75 pct van de N-VA kiezers daar anders over.
22 mei 2024, 20:42 | #74 |
Secretaris-Generaal VN
|
Je hebt nog minder raakpunten met de PS en toch is dat de geprefereerde gesprekspartner van NVA
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
22 mei 2024, 20:43 | #75 |
Banneling
|
Die stalking van de N-VA door al wat Vlaams Belang is begint tegen het strafbare aan te schurken.
|
23 mei 2024, 15:07 | #76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bijna even kleffe bekeringsdrift als bij Jehovah's getuigen die steeds maar komen aanbellen. |
|
23 mei 2024, 18:13 | #77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
|
24 mei 2024, 07:42 | #78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
24 mei 2024, 16:23 | #79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Wever wordt uiterst nerveus voor wat op hem afkomt en begint fouten te maken.
24 mei 2024, 20:01 | #80 |
Secretaris-Generaal VN
|
|