Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2013, 22:39   #181
Ill Duce
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 augustus 2013
Berichten: 1.540
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De Schoof rijdt altijd op eieren.

Behalve in de sponde en aanverwanten. Dat gebeurt het soms op rubber, of op den bloten eikel.

.
Schoof gaat vreemd.
Ill Duce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 22:40   #182
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.318
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De Schoof rijdt altijd op eieren.

Behalve in de sponde en aanverwanten. Dat gebeurt het soms op rubber, of op den bloten eikel.

.
Schoof, het nieuwe VTM-programma "Nonkel Mop" is misschien wel iets voor jou !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 22:43   #183
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 177.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Om nog maar te zwijgen aan ronde punten. Daar hebben fietsers, wanneer er een fietspad rond ligt, veelal haaientanden aan hun kant zodat ze moeten voorrang verlenen. Ik wil er op wedden, als je als automobilist daar 10 keer je voorrang neemt, heb je met zekerheid minstens 9 keer een fietser op je motorkap liggen, want van haaientanden hebben ze kennelijk nog nooit gehoord. Ze zijn er zo van overtuigt dat ze overal en altijd voorrang hebben, dat ze naar niets zien. Ze weten gewoonweg niet dat het verkeersreglement ook voor hen telt.
Als fietser herken ik mij hoegenaamd niet in wat u hier beschrijft.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 19:34   #184
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als fietser herken ik mij hoegenaamd niet in wat u hier beschrijft.
Als fietser zou u normaal gezien opmerkzaam moeten zijn naar het gedrag van andere fietsers en in dat geval ben ik er van overtuigd dat u dan wel zult erkennen wat ik daar geschreven heb. Wanneer mijn opmerkingen niet gelden in uw geval zegt dit dat, " en gelukkig maar, er hier en daar nog een fietser rond rijd die WEL al eens heeft horen klappen over het verkeersreglement.

Laatst gewijzigd door Garry : 4 september 2013 om 19:37.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 21:14   #185
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 177.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als fietser zou u normaal gezien opmerkzaam moeten zijn naar het gedrag van andere fietsers en in dat geval ben ik er van overtuigd dat u dan wel zult erkennen wat ik daar geschreven heb. Wanneer mijn opmerkingen niet gelden in uw geval zegt dit dat, " en gelukkig maar, er hier en daar nog een fietser rond rijd die WEL al eens heeft horen klappen over het verkeersreglement.
Neen, ook andere fietsers kan ik niet in uw plaatje duwen. Ik denk niet dat er veel verschil bestaat tussen automobilisten en fietsers als het om het procentueel aantal "wegonbekwamen" gaat.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 21:57   #186
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.554
Standaard

Als ze die wielertoeristen hun fiets eens zouden controleren konden ze 90% van die amnne van de weg afhalen wegens niet in orde met de wetgeving: nml een bel die op twintig meter te horen is.

Een gevaarlijker situatie de laatste jaren zijn die bejaarden op elektrisch aangedreven fietsen.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 22:03   #187
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, ook andere fietsers kan ik niet in uw plaatje duwen. Ik denk niet dat er veel verschil bestaat tussen automobilisten en fietsers als het om het procentueel aantal "wegonbekwamen" gaat.
Ik weet niet waar jij gaat fietsen Jan, maar dat moet zeker op de parking van de politie toren " de oudaan" zijn, als jij enkel en alleen heilig lijkende fietsers te zien krijgt.

Laatst gewijzigd door Garry : 4 september 2013 om 22:04.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 22:14   #188
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 177.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik weet niet waar jij gaat fietsen Jan, maar dat moet zeker op de parking van de politie toren " de oudaan" zijn, als jij enkel en alleen heilig lijkende fietsers te zien krijgt.
Lees toch maar even opnieuw wat ik schrijf.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 22:15   #189
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 177.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Een gevaarlijker situatie de laatste jaren zijn die bejaarden op elektrisch aangedreven fietsen.
Dan moet u toch eventjes statistisch materiaal weten te vinden dat uw bewering kan ondersteunen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 23:13   #190
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Van een automobilist wordt ook verwacht dat hij zijn snelheid aanpast aan de omstandigheden. Een groep fietsers kruisen of inhalen veronderstelt dat men overeenkomstig rijdt en rekening houdt met een passende snelheid.
Fietsers die in grote groepen wensen te rijden zouden daarvoor een aanvraag moeten doen, net zoals de Hell's Angels.
Zelfs als de Hell's Angels veel MINDER overlast veroorzaken als die pedaalmaniakken.
Want bij die HA heb je de " onepercenters ", de 1 % zelfverklaard crapuul, maar bij uw geliefde wielerterroristen heb je 1 % brave mensen . De 99 % resterenden zijn schoeljes, die mensen schofferen, en soms aanvallen en in het gasthuis kloppen.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 23:36   #191
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 177.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Fietsers die in grote groepen wensen te rijden zouden daarvoor een aanvraag moeten doen, net zoals de Hell's Angels.
Staat er dan zoiets voorgeschreven in de wegcode?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2024, 12:57   #192
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.081
Standaard

https://nos.nl/artikel/2521285-taaks...inister-dekker

Taakstraf en voorwaardelijke cel geëist voor ten val brengen oud-minister Dekker

Het Openbaar Ministerie heeft een werkstraf en voorwaardelijke cel geëist tegen de vrouw die twee jaar geleden oud-minister Dekker ten val bracht toen hij op zijn racefiets langsreed. De eis is zes maanden voorwaardelijk en 240 uur werkstraf. Over twee weken doet de rechter uitspraak.

In juni 2022 raakte Dekker zwaargewond toen hij in de duinen bij Monster van zijn racefiets viel. Volgens ooggetuigen pakte een wandelaar Dekker bij de arm, waardoor hij ten val kwam. De verdachte vond dat Dekker en zijn partner te hard reden.

Volgens de aanklager was Aathina K. geïrriteerd door de racefietsers, terwijl ze zelf op het fietspad liep in plaats van het naastliggende voetpad. "In een ogenblik van onbedachtzaamheid, pakte ze Dekker bij de bovenarm vast. Het is een impulsieve actie geweest met vergaande gevolgen", aldus de aanklager. De vrouw uit Monster is volgens de officier schuldig aan mishandeling met zwaar lichamelijk letsel tot gevolg.

K. verklaarde in de rechtbank dat ze alleen een afwerend gebaar maakte omdat ze vond dat beide wielrenners te hard fietsten op een pad met weinig ruimte. Bij dat gebaar zou ze Dekker geraakt hebben.

De oud-minister voor Rechtsbescherming werd na zijn val overgebracht naar het ziekenhuis. De VVD-politicus had vijftien breuken, onder meer aan zijn ribben, een sleutelbeen en zijn bekken. Ook had hij een zware hersenschudding en lag hij drie dagen in coma. Dekker bracht vijf weken door in het ziekenhuis en een revalidatiecentrum.

Dekker was van 2012 tot en met 2017 staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap in het kabinet-Rutte II. Een kabinet later, tussen 2017 en 2022, was hij minister voor Rechtsbescherming.




Wandelterroristen versus wielerterroristen.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be