Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 mei 2024, 21:00   #61
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
het gaat over HAMAS he
Lees zijn bijdrage eens opnieuw en wat aandachtiger. Wat unsere Zigeuner eigenlijk bedoelt is dat behalve Hamas ook ieder ander menselijk wezen in Gaza uitgehongerd en plat gebombardeerd moet worden. Die moeten dus twee keer dood. Eerst van de honger en dan door bommen. Ik herhaal zijn bericht hieronder en ik wil je aandacht vestigen op hetgeen ik in het vet heb gezet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik hoop dat Israel hamas volledig vernietigd zoals een slangennest en die tunnels vernietigd tot de laatste centimeter.
En de Gazanen die daar rondlopen hebben ook een oorlogsdaad gepleegd om te kweken zoals konijnen en dienen toch maar als schild voor Hamas. Geen compassie met dat volk. Uithongeren en plat bombarderen.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2024, 21:11   #62
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.723
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Lees zijn bijdrage eens opnieuw en wat aandachtiger. Wat unsere Zigeuner eigenlijk bedoelt is dat behalve Hamas ook ieder ander menselijk wezen in Gaza uitgehongerd en plat gebombardeerd moet worden. Die moeten dus twee keer dood. Eerst van de honger en dan door bommen. Ik herhaal zijn bericht hieronder en ik wil je aandacht vestigen op hetgeen ik in het vet heb gezet.
Ja ze beschermen en dekken de terroristen. Men vind zelfs tunnels die uitmonden onder een kinderbed en HQ onder de grote klinieken van Gaza.
Die Pallywood beelden van kinderen die op lege casserollen slaan zijn grotesk en als het al waar zou zijn is het verdiend.
Israel moet doorgaan tot de boel uitgeroeid is of tot dat gepeupel zich overgeeft. Ze zijn allemaal schuldig.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2024, 21:37   #63
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.946
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ja ze beschermen en dekken de terroristen. Men vind zelfs tunnels die uitmonden onder een kinderbed en HQ onder de grote klinieken van Gaza.
Die Pallywood beelden van kinderen die op lege casserollen slaan zijn grotesk en als het al waar zou zijn is het verdiend.
Israel moet doorgaan tot de boel uitgeroeid is of tot dat gepeupel zich overgeeft. Ze zijn allemaal schuldig.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2024, 21:58   #64
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Lees zijn bijdrage eens opnieuw en wat aandachtiger. Wat unsere Zigeuner eigenlijk bedoelt is dat behalve Hamas ook ieder ander menselijk wezen in Gaza uitgehongerd en plat gebombardeerd moet worden. Die moeten dus twee keer dood. Eerst van de honger en dan door bommen. Ik herhaal zijn bericht hieronder en ik wil je aandacht vestigen op hetgeen ik in het vet heb gezet.
het probleem is dat het geen twee verschillende elementen zijn, want elke Palestijnse familie heeft wel één of meer Hamas-militanten. En als ze hun commando-posten dan in hospitalen inrichten, moeten ze niet met de vinger gaan wijzen dat er bommen op vallen. De Palestijnen hebben in het verleden fortuinen gekregen uit Europa. Wat werd ermee gedaan ?? Tunnels gegraven en wapens gekocht.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2024, 22:04   #65
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.946
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het probleem is dat het geen twee verschillende elementen zijn, want elke Palestijnse familie heeft wel één of meer Hamas-militanten. En als ze hun commando-posten dan in hospitalen inrichten, moeten ze niet met de vinger gaan wijzen dat er bommen op vallen. De Palestijnen hebben in het verleden fortuinen gekregen uit Europa. Wat werd ermee gedaan ?? Tunnels gegraven en wapens gekocht.
Zoals met de Vlaamse Collaborateurs.
Het was dus tóch rechtvaardig om alle familieleden van collaborateurs te broodroven, hun huizen met de grond gelijk te maken of per ongeluk terecht te stellen?

Ze zijn allemaal schuldig!
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 23 mei 2024 om 22:05.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2024, 22:30   #66
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ja, als men die nieuwe beelden ziet hoe die terroristen Israelische vrouwelijke soldaten mishandelen ....
Wat dacht je hoe IDF'ers Hamas soldaten behandelen?

Die laten ze niet eens meer leven.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2024, 22:34   #67
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Wat dacht je hoe IDF'ers Hamas soldaten behandelen?

Die laten ze niet eens meer leven.
Bron ??
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2024, 23:00   #68
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wat is daar mee?
Israël erkent ze niet. Tegenwoordige tijd.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 23 mei 2024 om 23:01.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 08:10   #69
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ja ze beschermen en dekken de terroristen. Men vind zelfs tunnels die uitmonden onder een kinderbed en HQ onder de grote klinieken van Gaza.
Die Pallywood beelden van kinderen die op lege casserollen slaan zijn grotesk en als het al waar zou zijn is het verdiend.
Israel moet doorgaan tot de boel uitgeroeid is of tot dat gepeupel zich overgeeft. Ze zijn allemaal schuldig.
Ausradieren dus, zoals de Nazi's plachtten te zeggen. Ik ben niet de enige die zich bedient van Nazi-terminologie. O.a. ook het VB gebruikt het begrip omvolking dat tijdens het Nazibewind in zwang was.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 08:56   #70
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ausradieren dus, zoals de Nazi's plachtten te zeggen. Ik ben niet de enige die zich bedient van Nazi-terminologie.
O.a. ook het VB gebruikt het begrip omvolking dat tijdens het Nazibewind in zwang was.
Wat is er fout aan de betekenis van dat begrip?
Ik dacht dat het erg duidelijk een toestand en evolutie omschrijft.
Of prefereren de hedendaagse al dan niet ovulerende goemensen aka wo'men' om meer hypocriete, eventueel vergoelijkende bewoordingen te gebruiken...
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 09:04   #71
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zoals met de Vlaamse Collaborateurs.
Het was dus tóch rechtvaardig om alle familieleden van collaborateurs te broodroven, hun huizen met de grond gelijk te maken of per ongeluk terecht te stellen?

Ze zijn allemaal schuldig!
Je wordt vandaag nog steeds beoordeeld over het gegeven dat je collaborateurs in je familie zou hebben, zeker in de politiek.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 09:28   #72
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Je wordt vandaag nog steeds beoordeeld over het gegeven dat je collaborateurs in je familie zou hebben, zeker in de politiek.
Maar als de nazaten van de collaborateurs zich héél sterk uitspreken voor de genocide in Gaza, kunnen ze het nog goed maken...

Denken ze zelf...
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 09:32   #73
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Wat is er fout aan de betekenis van dat begrip?
De betekenis van het woord is een, de geschiedenis van het woord is een ander. Ieder maakt voor zichzelf uit of hij het smaakt of niet. Voor mij is het jakkes.

Citaat:
Ik dacht dat het erg duidelijk een toestand en evolutie omschrijft.
Die populistische bagger zit de extreemrechtse troep hier al meer dan 40 jaar te toeteren. Gelukkig zijn alleen psychisch zieke randfiguren ontvankelijk voor deze fictie. In Palestina daarentegen is de omvolking een jammerlijk realiteit, vooral vanwege de Nazistische aanpak van de Zionisten om de omvolking te realiseren.


Citaat:
Of prefereren de hedendaagse al dan niet ovulerende goemensen aka wo'men' om meer hypocriete, eventueel vergoelijkende bewoordingen te gebruiken...
Geen flauw idee.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 09:37   #74
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De betekenis van het woord is een, de geschiedenis van het woord is een ander. Ieder maakt voor zichzelf uit of hij het smaakt of niet. Voor mij is het jakkes.



Die populistische bagger zit de extreemrechtse troep hier al meer dan 40 jaar te toeteren. Gelukkig zijn alleen psychisch zieke randfiguren ontvankelijk voor deze fictie. In Palestina daarentegen is de omvolking een jammerlijk realiteit, vooral vanwege de Nazistische aanpak van de Zionisten om de omvolking te realiseren.


Geen flauw idee.
Hamas heeft de "zionisten" carte blanche gegeven op 7 october, goed wetend dat die staalhard zouden terugslaan.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 11:18   #75
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De betekenis van het woord is een, de geschiedenis van het woord is een ander. Ieder maakt voor zichzelf uit of hij het smaakt of niet. Voor mij is het jakkes.

Die populistische bagger zit de extreemrechtse troep hier al meer dan 40 jaar te toeteren. Gelukkig zijn alleen psychisch zieke randfiguren ontvankelijk voor deze fictie. In Palestina daarentegen is de omvolking een jammerlijk realiteit, vooral vanwege de Nazistische aanpak van de Zionisten om de omvolking te realiseren.

Geen flauw idee.
Als ik zou moeten leven onder de Palestijnen of de Israeli dan is het duidelijk dat de Palestijnen de nazies zijn, zeker uit mijn oogpunt als vrije liberaal linkse westerling.

Het blijft grappig om zien dat pro Israël opeens gezien wordt als extreem rechts, ik ga dan maar als zodanig gaan stemmen ook, waarom niet.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 12:04   #76
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
...

Het blijft grappig om zien dat pro Israël opeens gezien wordt als extreem rechts, ...
Waar leest u dat in mijn tekst? Nu, het is mij al vaker opgevallen dat begrijpend lezen niet tot uw sterkste kwaliteiten behoort.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 12:09   #77
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ausradieren dus, zoals de Nazi's plachtten te zeggen. Ik ben niet de enige die zich bedient van Nazi-terminologie. O.a. ook het VB gebruikt het begrip omvolking dat tijdens het Nazibewind in zwang was.
Het is ook een echt bestaand fenomeen. Moet je geen nazi voor zijn, he? Een puur emo-argument over iets waar bijna iedereen nu al zijn kar aan het keren is.

Laatst gewijzigd door Weyland : 24 mei 2024 om 12:12.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 14:42   #78
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.187
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Het blijft grappig om zien dat pro Israël opeens gezien wordt als extreem rechts, ik ga dan maar als zodanig gaan stemmen ook, waarom niet.
Komt de partij Islam dan op? En neen, dan bedoel ik niet Groen! of Vooruit.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 16:00   #79
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Waar leest u dat in mijn tekst? Nu, het is mij al vaker opgevallen dat begrijpend lezen niet tot uw sterkste kwaliteiten behoort.
Dat was eerder een bedenking van mij uit, dat is zo. Jij noemt de ontvolking door de Joden Nazistisch en ik noem de Palestijnse cultuur Nazistisch, tja. De Nazies blijven voor inspiratie zorgen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 16:02   #80
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Komt de partij Islam dan op? En neen, dan bedoel ik niet Groen! of Vooruit.
Ik hoop van wel maar denk het niet nee.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be