Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 mei 2024, 22:25   #141
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Hij heeft hem anders daarnet in het conclaaf op het einde nen behoorlijke figuurlijken trap in zijn kloten gegeven als ge het mij vraagt.
en wat zei De Croo ??? "Laat ons het verleden achter ons laten, en samen vooruit kijken". Duidelijk een bekentenis dat hij wel degelijk De Wever een mes in de rug heeft gestoken.
En altijd met die zelfde vettige sardonische smile. Bweuaark, De Croo is een waardeloze en slecht opgevoede fils a papa.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 23 mei 2024 om 22:39.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2024, 22:32   #142
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.946
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Niet lui zijn Dadee. Ik weet, het is een lange tekst en ik begrijp dat jij enkel bulletpoints wenst, maar serieuze mensen kunnen een volledige tekst lezen en interpreteren.

Succes ermee
Ok, dan geef ik het citaat uit uw link dat over de vorming van Vivaldi gaat.

https://m.standaard.be/cnt/dmf202405...lder=nopaywall

Maar u heeft dat hele regeerakkoord toch mee onderhandeld?
“Ja, maar dat is in tien dagen geschreven. Alles wat we daarvoor gedaan hadden – alle informateursnota’s – diende allemaal nergens toe. Niemand las dat. Niemand. Dat waren helaas alleen maar politieke spelletjes. Anderhalf jaar is er niet onderhandeld en daarna zijn we in tien dagen tot een regeerakkoord gekomen. Dat was dag en nacht en op het einde was iedereen zodanig kapot dat niemand nog wist waarop we precies geland zijn.”

Bent u daar nu zelf niet beschaamd over?
“Dat is een schande, ja. Het is duidelijk dat we dat niet nog eens op die manier kunnen doen. Daarom heb ik mijn medewerkers een jaar geleden al gevraagd om aan onderhandelingsfiches te beginnen. Maar tot duidelijk is met wie je een regering vormt, kom je nergens. Niemand legt zijn kaarten op tafel voor duidelijk is dat iedereen aan tafel zal blijven zitten. Echt, in mijn informateursnota had ik net zo goed kunnen schrijven dat olifanten voortaan zouden vliegen. Geen mens zou het gemerkt hebben, want niemand las het. En nog eens, dat is niet wat ik wou, maar het is wel wat ik vaststelde. En dan zeg ik dat.”

Leg eens uit waar er staat dat
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=132
dat de MR het verhaal van De Wever bevestigt

Succes ermee!
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 23 mei 2024 om 22:34.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2024, 23:13   #143
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.833
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De Wever maakte kipkap van De Croo. Voor wie de regeringsvorming ook maar een beetje gevolgd heeft weet dat De Wever de leugens van De Croo open en bloot op straat heeft gesmeten.
De Croo is inderdaad andermaal ontmaskerd als een hautaine parvenu en een notoire leugenaar.
Ik vond de manier waarop hij binnenkwam en rondkeek alsof hij de ster van de avond was, ontluisterend.
Ook zijn woorden tijdens het kruisverhoor met De Wever waren die van een leugenaar en bedrieger.

"Laat ons de bladzijde omdraaien." --> dat komt natuurlijk alleen de bedrieger goed uit, de bedrogene heeft daar geen belang bij.
"Ik ben niet rancuneus." --> Waarom zou de bedrieger rancuneus zijn? Hij heeft het de ander gelapt, niet omgekeerd.

De feiten en de chronologie spreken voor zich.
Gwendolyn Rutten wou paars-groen maken.
De Croo stak daar een stokje voor.
De Croo laat zijn handlanger Lachaert voorzitter worden, zogezegd om paars-geel te maken.
Eens Lachaert voorzitter is, maakt De Croo zelf paars-groen zodat hij premier kan worden.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 23 mei 2024 om 23:21.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 00:27   #144
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ok, dan geef ik het citaat uit uw link dat over de vorming van Vivaldi gaat.

https://m.standaard.be/cnt/dmf202405...lder=nopaywall

Maar u heeft dat hele regeerakkoord toch mee onderhandeld?
“Ja, maar dat is in tien dagen geschreven. Alles wat we daarvoor gedaan hadden – alle informateursnota’s – diende allemaal nergens toe. Niemand las dat. Niemand. Dat waren helaas alleen maar politieke spelletjes. Anderhalf jaar is er niet onderhandeld en daarna zijn we in tien dagen tot een regeerakkoord gekomen. Dat was dag en nacht en op het einde was iedereen zodanig kapot dat niemand nog wist waarop we precies geland zijn.”

Bent u daar nu zelf niet beschaamd over?
“Dat is een schande, ja. Het is duidelijk dat we dat niet nog eens op die manier kunnen doen. Daarom heb ik mijn medewerkers een jaar geleden al gevraagd om aan onderhandelingsfiches te beginnen. Maar tot duidelijk is met wie je een regering vormt, kom je nergens. Niemand legt zijn kaarten op tafel voor duidelijk is dat iedereen aan tafel zal blijven zitten. Echt, in mijn informateursnota had ik net zo goed kunnen schrijven dat olifanten voortaan zouden vliegen. Geen mens zou het gemerkt hebben, want niemand las het. En nog eens, dat is niet wat ik wou, maar het is wel wat ik vaststelde. En dan zeg ik dat.”

Leg eens uit waar er staat dat
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=132
dat de MR het verhaal van De Wever bevestigt

Succes ermee!
Waarom wens je mij succes? Als je het niet wil zien dan kan ik je niet helpen en als je het niet kan zien evenmin. Het is dan maar zo. Maar die citaten bewijzen zwart op wit dat alles een spelletje was tot De Croo zijn kans zag om premier te worden.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 05:13   #145
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 19.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Je zit natuurlijk wel met het probleem dat de MR het verhaal van De Wever bevestigt
Dat negeren de 0VLD-groupies steevast. Nog nooit een weerlegging van gelezen. Cognitieve dissonantie is een sterke kracht.
__________________
  • Er zijn mensen van wie het vals karakter op hun gelaat te lezen staat, en in ons land hebben die zich verenigd in een door u betaalde eigenbelangenvereniging: Open VLD (Kaaiman in De Tijd van 1 juni 2024)
  • Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 05:51   #146
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Geef eens het citaat waarin dat staat?
Kan hij niet. Hij en enkele anderen gebruiken een heel brede bewering van Bouchez, en doen alsof ze daarmee een 'bewijs' hebben dat De Wever zijn frustraties terecht zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 05:53   #147
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De Wever maakte kipkap van De Croo. Voor wie de regeringsvorming ook maar een beetje gevolgd heeft weet dat De Wever de leugens van De Croo open en bloot op straat heeft gesmeten.

Dewever wilde in maart 2020 een noodregering maken toen de coronapandemie uitbrak, Magnette heeft dat geweigerd. En dan nog beweert De Croo dat Dewever bezig was met staatshervorming...

Ik blijf erbij dat die regeringsvorming in 2020 veel meer in de campagne gebruikt moet worden want daar zijn wel degelijk messen in de rug gestoken.

Ook al is Dewever een zure, verbitterd man naar zijn collega Vlaams nationalisten toe, hij heeft overschot van gelijk van wat er in 2020 gebeurd is.
Zijn antwoord ivm met een 'noodregering' is quatsch. Geen enkele politicus van geen enkele partij (behalve N-VA om evidente redenen...) wil daar zelfs maar tijd insteken aangezien men een volwaardige regering wou.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 06:28   #148
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
en wat zei De Croo ??? "Laat ons het verleden achter ons laten, en samen vooruit kijken". Duidelijk een bekentenis dat hij wel degelijk De Wever een mes in de rug heeft gestoken.
En altijd met die zelfde vettige sardonische smile. Bweuaark, De Croo is een waardeloze en slecht opgevoede fils a papa.
Het soort vent dat u in een 13 in een dozijn meubelwinkel een extra verzekering tegen vlekken wil verkopen op uw neplederen sofa.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 07:18   #149
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Kan hij niet. Hij en enkele anderen gebruiken een heel brede bewering van Bouchez, en doen alsof ze daarmee een 'bewijs' hebben dat De Wever zijn frustraties terecht zijn.
Hier, nog eentje die moeite heeft om een artikel te lezen. Ik kan er u enkel op wijzen hé, als jij daarna nog steeds de struisvogel wil spelen dan is dat voor uw rekening.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 07:18   #150
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zijn antwoord ivm met een 'noodregering' is quatsch. Geen enkele politicus van geen enkele partij (behalve N-VA om evidente redenen...) wil daar zelfs maar tijd insteken aangezien men een volwaardige regering wou.
Waarom hebben we er dan nooit 1 gekregen?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 07:34   #151
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Waarom hebben we er dan nooit 1 gekregen?
In tegendeel...

Je bent er nog steeds met volle teugen van aan het genieten : onze schitterende Vivaldi regering.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 07:39   #152
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zijn antwoord ivm met een 'noodregering' is quatsch. Geen enkele politicus van geen enkele partij (behalve N-VA om evidente redenen...) wil daar zelfs maar tijd insteken aangezien men een volwaardige regering wou.
Dat had gezien het gegeven "crisis" helemaal geen quatsch hoeven te zijn.

Er zijn nog landen die dat doen, even de koppen allemaal bij elkaar steken en het probleem aanpakken dat zich stelt. Ondertussen kan men dan gewoon verder aftasten, of misschien inzien dat samenwerken wel lukt.

Nee rap rap iets ineen prullen dat met haken en ogen in elkaar hangt, en waar maar wordt toegegeven om zijn goestingskes te krijgen , (dernier worden) en moeten we daarvoor een paar man / vrouw slachtofferen dan doen we dat ook maar.

De Croo is een barslechte leider wiens eigen ego het enige is wat telt.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 07:46   #153
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat had gezien het gegeven "crisis" helemaal geen quatsch hoeven te zijn.

Er zijn nog landen die dat doen, even de koppen allemaal bij elkaar steken en het probleem aanpakken dat zich stelt. Ondertussen kan men dan gewoon verder aftasten, of misschien inzien dat samenwerken wel lukt.

Nee rap rap iets ineen prullen dat met haken en ogen in elkaar hangt, en waar maar wordt toegegeven om zijn goestingskes te krijgen , (dernier worden) en moeten we daarvoor een paar man / vrouw slachtofferen dan doen we dat ook maar.

De Croo is een barslechte leider wiens eigen ego het enige is wat telt.
Het land had helemaal geen nood aan een regering met beperkte duur en beperkte opdracht, beperkte bezetting enz. Dat plan ontstaat enkel in het brein van een partijvoorzitter die het wil gebruiken om het land te splitsen. Een regering die geen volheid van bevoegdheid heeft, is krachteloos.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 08:34   #154
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het land had helemaal geen nood aan een regering met beperkte duur en beperkte opdracht, beperkte bezetting enz. Dat plan ontstaat enkel in het brein van een partijvoorzitter die het wil gebruiken om het land te splitsen. Een regering die geen volheid van bevoegdheid heeft, is krachteloos.
Ja den dweil is natuurlijk een voorbeeld van krachtdadig bestuur.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 08:39   #155
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In tegendeel...

Je bent er nog steeds met volle teugen van aan het genieten : onze schitterende Vivaldi regering.
Stellen dat Vivaldi een volwaardige regering was, is de waarheid geweld aan doen. Vivaldi was het carrierevehikel van Alexander De Croo, maar een regering was dat niet. Daarvoor moet je immers regeren.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 08:57   #156
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Stellen dat Vivaldi een volwaardige regering was, is de waarheid geweld aan doen. Vivaldi was het carrierevehikel van Alexander De Croo, maar een regering was dat niet. Daarvoor moet je immers regeren.
In het mentale moeras van Blokkers is elke regering een carrièrevehikel

In de mentale wereld van N-VA'ers is elke regering waarin zij faalden om erbij te geraken een carrièrevehikel voor anderen

Gelukkig hadden wij een volwaardige regering die ons door twee crisissen trok.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 09:23   #157
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In het mentale moeras van Blokkers is elke regering een carrièrevehikel

In de mentale wereld van N-VA'ers is elke regering waarin zij faalden om erbij te geraken een carrièrevehikel voor anderen

Gelukkig hadden wij een volwaardige regering die ons door twee crisissen trok.
Ja, daarmee waarschijnlijk dat de peilingen voor de partijen van die "volwwaardige regering" er zo rooskleurig uitzien.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 09:50   #158
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ja, daarmee waarschijnlijk dat de peilingen voor de partijen van die "volwwaardige regering" er zo rooskleurig uitzien.
Als kiezers liever hun stem wegsmijten op de mesthoop van het Blok of stemmen op een partij zoals pvda die zelfs niet wil mee regeren dan is dat hun recht.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 09:50   #159
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In het mentale moeras van Blokkers is elke regering een carrièrevehikel

In de mentale wereld van N-VA'ers is elke regering waarin zij faalden om erbij te geraken een carrièrevehikel voor anderen

Gelukkig hadden wij een volwaardige regering die ons door twee crisissen trok.
In de mentale wereld van VLDers is elke regering waar een VLDer een postje heeft kunnen pakken een liberale regering.

Allez gast, hoe kunt ge nu de rol van de Liberalen in Vivaldi anders verantwoorden dan pure postjespakkerij. Een regering die bijna niets doet en het beetje dat ze wel doen is volledig links. Waar is de tijd dat zelfstandigen en werkgevers op de VLD konden stemmen?
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 09:53   #160
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In het mentale moeras van Blokkers is elke regering een carrièrevehikel

In de mentale wereld van N-VA'ers is elke regering waarin zij faalden om erbij te geraken een carrièrevehikel voor anderen

Gelukkig hadden wij een volwaardige regering die ons door twee crisissen trok.
Die hebben ons door geen enkele crisis getrokken. Die hebben ons vooral dieper in het moeras geduwd. En na de crisissen hebben ze nagelaten om te hervormen. En nee Pandatje, niet elke regering is een carrierevehikel. Alleen deze was het carrierevehikel van De Croo. Zelfs jij weet dat, maar als cheerleader kan je dat natuurlijk niet toegeven.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be