Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 mei 2024, 18:17   #21
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.215
Standaard

De Wever wil Belgisch premier worden. Nogal logisch dat "hij" dan geen Vlaamse coalitie gaat vormen met het VB.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 18:48   #22
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 31.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
De Wever wil Belgisch premier worden. Nogal logisch dat "hij" dan geen Vlaamse coalitie gaat vormen met het VB.
U vergist zich,Bart wil gewoon burgemeester van Antwerpen blijven en daarvoor zal hij het VB nodig hebben.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 19:22   #23
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.952
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Carl Devos overliep daarstraks op Radio 1 mogelijke scenario's. Daarbij stelde hij dat als
het VB een reuze-overwinning behaalt en de N-VA federaal snel buitenspel gezet wordt, er binnen de N-VA een verschuiving zou kunnen plaatsvinden in de richting van tegenstanders van het cordon zoals Theo Francken, Jean-Marie Dedecker e.a.
Niemand wil de NVA federaal opzijzetten. Als de NVA niet in de federale zit zal het De Wever zijn eigen schuld zijn zoals in 2010 en 2020
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 mei 2024 om 19:22.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 20:04   #24
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
U vergist zich,Bart wil gewoon burgemeester van Antwerpen blijven en daarvoor zal hij het VB nodig hebben.
BDW wil zieltjes winnen. Van die kiezers die denken: Ik wil wel voor NVA stemmen maar wil niet dat hij met VB in zee gaat...anders stem ik op een ander traditionele partij.

Dat is de reden waarom hij bij de "nieuwe kiezers" zoiets zegt.

De vraag is nu: hoeveel kiezers stoot hij af en hoeveel kan hij ermee winnen?

Ik denk ook dat hij liever Belgisch premier wil worden met Jambon (of Demir) als MP, dan Burgemeester van Antwerpen in een coalitie met het VB.

Maar kom, door deze uitspraak zegt hij tevens dat de linkse verliezende partijen nodig zijn in zijn wenselijke regering. Ik zie niet in wat die te winnen hebben met het programma van NVA. Tenzij BDW een Verhofstadtje doet, en heel zen programma na de verkiezingen in de vuilbak gooit.

Laatst gewijzigd door De Prof : 24 mei 2024 om 20:06.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 23:05   #25
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 7.044
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Heb je er al aan gedacht dat De Wever in dat geval de pijp aan Maarten zou kunnen geven en zich terugtrekken o Antwerpen?
Dat is inderdaad wat BDW lijkt te insinueren. Hij spreekt alleen maar in eigen naam en niet namens de N-VA. Uit het videofragment:

Citaat:
BDW: "Ik ben het over vrijwel niets eens met die partij. En ik vind ook de stijl van die partij - die lust ik niet."

Tom Waes: "Dus is het antwoord dan nee?"

BDW: "Het antwoord voor mij is nee."

...

BDW: "Maar als je mij de vraag stelt - als politicus - voel je je verwant aan die partij en zou je daar een regering mee maken, is het antwoord carrément neen."
De draai die de begeleidende tekst er aan geeft is misleidend:

Citaat:
N-VA gaat niet in een regering stappen met Vlaams Belang. Dat zegt voorzitter Bart De Wever in het VRT 1-programma 'Eerste keus'.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 23:17   #26
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Maar kom, door deze uitspraak zegt hij tevens dat de linkse verliezende partijen nodig zijn in zijn wenselijke regering. .
Als Vooruit lokaal weer een coalitie vormt met de communisten sluit hij Vooruit uit van regeringsdeelname.

Citaat:
Recenter, in november, zei De Wever nog dat hij na de verkiezingen niet in een regering stapt “met partijen die lokaal samenwerken met PVDA”.
https://www.standaard.be/cnt/dmf2024...mpaign=webpush
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 23:33   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Wever gaat geen deurdweiltje spelen voor het VB.
Dat wist iedereen al langer die Wever kende. 2de viool onder Grieken is een te grote verndering.
En ik ben blij dat de N-VA promofessor mij gelijk geeft
Het wordt idd gevaarlijk als N-VA < 15% wordt
en Wever beseft dat de geschiedenis hem niet wil kennen en dat het ook voor de N-VA een rolletje van elfje heeft weggelegd.
Maar zelfs dan splitst de N-VA
Of Wever dat riskeert, durf ik niet om te wedden.
Hij mag dan samen met zijn goede vriend Alex deurdweiltje gaan spelen voor Magnette, zodat hij zijn botten met borinage slijk kan afkuisen.

Hij mag eens heel lang en goed nadenken waarbij hij hem het beste gaat voelen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2024, 08:31   #28
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 19.616
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Niemand wil de NVA federaal opzijzetten. Als de NVA niet in de federale zit zal het De Wever zijn eigen schuld zijn zoals in 2010 en 2020
Het resultaat blijft dat de N-VA uit de federale regering zal gehouden zijn. Eigen schuld of niet, da's een kwestie van perceptie en binnen de partij zullen ze dat heus niet als eigen schuld zien.

Ze hebben dan niets meer te verliezen en de voorstanders van samenwerking met het VB kunnen dan de bovenhand halen. Dat is het mogelijke scenario dat Devos schetste.
__________________
  • Er zijn mensen van wie het vals karakter op hun gelaat te lezen staat, en in ons land hebben die zich verenigd in een door u betaalde eigenbelangenvereniging: Open VLD (Kaaiman in De Tijd van 1 juni 2024)
  • Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 25 mei 2024 om 08:32.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2024, 08:34   #29
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 19.616
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Dat is inderdaad wat BDW lijkt te insinueren. Hij spreekt alleen maar in eigen naam en niet namens de N-VA. Uit het videofragment
Hij sprak inderdaad alleen maar over "ik", niet over de N-VA, dat viel me ook op.
__________________
  • Er zijn mensen van wie het vals karakter op hun gelaat te lezen staat, en in ons land hebben die zich verenigd in een door u betaalde eigenbelangenvereniging: Open VLD (Kaaiman in De Tijd van 1 juni 2024)
  • Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2024, 08:45   #30
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Hij sprak inderdaad alleen maar over "ik", niet over de N-VA, dat viel me ook op.
Waarschijnlijk zal een groot deel v.d. NVA sympathisanten NU stemmen op het VB.
Dat wordt dag na dag duidelijker.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2024, 09:20   #31
speurneus
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 11 juli 2007
Berichten: 8.924
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Wever gaat geen deurdweiltje spelen voor het VB.
Dat wist iedereen al langer die Wever kende. 2de viool onder Grieken is een te grote verndering.
En ik ben blij dat de N-VA promofessor mij gelijk geeft
Het wordt idd gevaarlijk als N-VA < 15% wordt
en Wever beseft dat de geschiedenis hem niet wil kennen en dat het ook voor de N-VA een rolletje van elfje heeft weggelegd.
Maar zelfs dan splitst de N-VA
Of Wever dat riskeert, durf ik niet om te wedden.
Probleem is wie gaat de minister president leveren. Normaliter de grootste partij in casu het VB. Maar volgens mij zal het VB die post aan NVA geven en dan zit Weverke op zijn knieen en zal hij moeten slikken.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2024, 09:49   #32
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.952
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/05...gen-eerste-ke/



Nuff said !
Weer 5 jaar forum-gejank voor niets niemendal !

Het zal voor 2029 zijn.
We kunnen weer voorspellen waar het forum zal van overlopen !
De volgende regering zal het Vlaams-Nationalisme verder negeren en samen met die partijen het deel van het volk dat het Vlaams-Nationalisme verwerpt.

Gisteravond was er op RTL-TVI een uitzending over het success van het VB. Christophe Deborsu en zijn ploeg gingen naar Ninove maar ook naar plekken waar Franstaligen minder of helemaal niet welkom zijn : Plopsaland De Panne waar het VB zijn meeting had (minder welkom door het VB, niet door Plopsaland).....en de Ijzerwake.

Alhoewel, over Ninove gesproken, zei Guy D'Haeseleer dat de Franstaligen moeten begrijpen dat ze niet meer welkom in Ninove waren.

Het probleem voor D'Haeseleer en degenen die zoals hem denken, is dat ze in de leegte spreken. Objectief gezien zie ik helemaal niet de Franstaligen van Ninove en Vlaanderen in het algemeen Vlaanderen verlaten omdat een deel van de Vlaamse bevolking hen niet kan verdragen. Als ze de Franstaligen niet kunnen verdragen, is dit hun probleem. Niet het probleem van de Franstaligen. Bovendien hebben de Franstaligen wettelijk gezien het recht naar Vlaanderen te komen wonen.

Op de Ijzerwake heeft Deborsu deelnemers geinterviewd, waarvan een deel ervan duidelijk zei dat ze tegen de Franstaligen waren. Zelfs als u nooit naar de Ijzerwake gaat, hebt u zeker en vast al beelden ervan gezien. U ziet dus duidelijk wie ernaartoe gaat. Geloof me vrij : die deelnemers hebben veel meer kansen "morgen" wakker te worden met evenveel Franstaligen als Vlamingen in hun Vlaams dorp in het verre Vlaamse platteland(wetend wat ze van de Franstaligen denken) dan de Onafhankelijkheid van Vlaanderen te kennen.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2024, 09:57   #33
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
BDW wil zieltjes winnen. Van die kiezers die denken: Ik wil wel voor NVA stemmen maar wil niet dat hij met VB in zee gaat...anders stem ik op een ander traditionele partij.

Dat is de reden waarom hij bij de "nieuwe kiezers" zoiets zegt.

De vraag is nu: hoeveel kiezers stoot hij af en hoeveel kan hij ermee winnen?

Ik denk ook dat hij liever Belgisch premier wil worden met Jambon (of Demir) als MP, dan Burgemeester van Antwerpen in een coalitie met het VB.

Maar kom, door deze uitspraak zegt hij tevens dat de linkse verliezende partijen nodig zijn in zijn wenselijke regering. Ik zie niet in wat die te winnen hebben met het programma van NVA. Tenzij BDW een Verhofstadtje doet, en heel zen programma na de verkiezingen in de vuilbak gooit.

Niet heel zijn programma, dat is zwaar overdreven. Enkel één klein akkefietje : zijn confederaal gezaag. Hij heeft daar trouwens al ervaring mee, heeft het al eerder gedaan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2024, 10:46   #34
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 31.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
BDW wil zieltjes winnen. Van die kiezers die denken: Ik wil wel voor NVA stemmen maar wil niet dat hij met VB in zee gaat...anders stem ik op een ander traditionele partij.

Dat is de reden waarom hij bij de "nieuwe kiezers" zoiets zegt.

De vraag is nu: hoeveel kiezers stoot hij af en hoeveel kan hij ermee winnen?

Ik denk ook dat hij liever Belgisch premier wil worden met Jambon (of Demir) als MP, dan Burgemeester van Antwerpen in een coalitie met het VB.

Maar kom, door deze uitspraak zegt hij tevens dat de linkse verliezende partijen nodig zijn in zijn wenselijke regering. Ik zie niet in wat die te winnen hebben met het programma van NVA. Tenzij BDW een Verhofstadtje doet, en heel zen programma na de verkiezingen in de vuilbak gooit.
Bart speelt het slim.


Door nu de samenwerking met het VB te ontkennen trekt hij kiezers van Open-VLD en CD&V aan.

Dat hij hierdoor ook kiezers van de N-VA naar het VB duwt is niet erg want die kiezers blijven in de Forza Flandria .

Uiteindelijk is de Forza Flandria en haar meerderheid in het Vlaams Parlement het enige wat telt voor de Vlaamse onafhankelijkheid.

Na de verkiezingen zal Bart met de glimlach vertellen dat hij wel moet spelen met de kaarten die de kiezers hem gaven en dat hij dus wel gedwongen is om met het BV te regeren in de Vlaamse regering en de Vlaamse onafhankelijkheid uit te roepen.

Eind goed al goed.

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 25 mei 2024 om 10:47.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2024, 10:56   #35
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Bart speelt het slim.


Door nu de samenwerking met het VB te ontkennen trekt hij kiezers van Open-VLD en CD&V aan.

Dat hij hierdoor ook kiezers van de N-VA naar het VB duwt is niet erg want die kiezers blijven in de Forza Flandria .

Uiteindelijk is de Forza Flandria en haar meerderheid in het Vlaams Parlement het enige wat telt voor de Vlaamse onafhankelijkheid.

Na de verkiezingen zal Bart met de glimlach vertellen dat hij wel moet spelen met de kaarten die de kiezers hem gaven en dat hij dus wel gedwongen is om met het BV te regeren in de Vlaamse regering en de Vlaamse onafhankelijkheid uit te roepen.

Eind goed al goed.
Nah, eerder komt er op Vlaams niveau ook een vivaldi samenraapsel regering. Wat maar goed is ook, voor het VB, vergeet niet dat het Europese strafbankje er aan komt, en de Vlaming zal de prijs betalen, wat electoraal enorm veel stemmen gaat kosten aan de Vlaamse vivaldi.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2024, 11:51   #36
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Bart speelt het slim.


Door nu de samenwerking met het VB te ontkennen trekt hij kiezers van Open-VLD en CD&V aan.

Dat hij hierdoor ook kiezers van de N-VA naar het VB duwt is niet erg want die kiezers blijven in de Forza Flandria .

Uiteindelijk is de Forza Flandria en haar meerderheid in het Vlaams Parlement het enige wat telt voor de Vlaamse onafhankelijkheid.

Na de verkiezingen zal Bart met de glimlach vertellen dat hij wel moet spelen met de kaarten die de kiezers hem gaven en dat hij dus wel gedwongen is om met het BV te regeren in de Vlaamse regering en de Vlaamse onafhankelijkheid uit te roepen.

Eind goed al goed.
Ik weet het niet, hij is mss een even grote huichelaar als de rest. In het programma 'Het conclaaf' liet hij ook optekenen dat wanneer ze samen VB + NVA een ruime meerderheid hebben NOG niet zal samen werken
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2024, 11:58   #37
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.833
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Ik weet het niet, hij is mss een even grote huichelaar als de rest. In het programma 'Het conclaaf' liet hij ook optekenen dat wanneer ze samen VB + NVA een ruime meerderheid hebben NOG niet zal samen werken
Iedereen onthoudt nu ook hoe hij de oplossing van Van Grieken om onafhankelijkheid te bereiken als onrealistisch afdeed, maar waar is zijn oplossing?
Confederalisme, waar hij geen meerderheid voor vindt?
Of heeft hij gewoon punt 1 van de statuten opgeborgen, maar durft hij dat nog niet eerlijk aan de kiezer opbiechten?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2024, 12:36   #38
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.770
Standaard

Waar kan Bart nog stemmen binnenhalen? Niet aan de rechtse kant, wel aan de centrum-kant.
Hoe geeft Bart aan dat, als het zo zou uitdraaien dat vivaldi II boven de doopvont gehouden wordt, Van Grieken heeel veel water in de wijn gaat moeten doen? Door hem nu al 't een en 't ander wijs te maken.

Bart zijn woorden, zijn adem, zijn speeksel enz. zijn pure strategie.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2024, 12:55   #39
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 19.616
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Hier lopen er zelfs rond die nog over Amada bezig zijn.
De PvdA is gewoon den Amada hé, net zoals Die Linke gewoon de SED is.
__________________
  • Er zijn mensen van wie het vals karakter op hun gelaat te lezen staat, en in ons land hebben die zich verenigd in een door u betaalde eigenbelangenvereniging: Open VLD (Kaaiman in De Tijd van 1 juni 2024)
  • Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2024, 14:54   #40
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.952
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Iedereen onthoudt nu ook hoe hij de oplossing van Van Grieken om onafhankelijkheid te bereiken als onrealistisch afdeed, maar waar is zijn oplossing?
Confederalisme, waar hij geen meerderheid voor vindt?
Of heeft hij gewoon punt 1 van de statuten opgeborgen, maar durft hij dat nog niet eerlijk aan de kiezer opbiechten?
De oplossing zal van de traditionele partijen komen. Alles blokkeren en verder doen alsof het Vlaams-Nationalisme niet bestaat.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be