Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 mei 2024, 07:48   #81
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Bron?
Ik dacht dat u hier ergens gezegd had Moslim te zijn, maar dat kan verkeerd zijn. Indien u het niet bent, mijn excuses
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 08:01   #82
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.935
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Laten we de slogan 'Eigen volk eerst' wat naderbij bekijken.

Eigen volk: iedereen onder de noemer Vlaming.
Eerst: iedereen die niet onder de noemer Vlaming valt, komt dus op de tweede plaats en zijn dus tweederangsburgers.

Bovenstaande is racisme in een notedop.
In ongeveer ieder land ter wereld heeft de autochtone bevolking rechten die allochtonen niet hebben. In ieder land hebben de mensen met de plaatselijke nationaliteit voorrang op de anderen. Er is nog zoiets als al dan niet Uw land zijn. In Australie ben ook ik een tweederangsburger en dat zal me snel duidelijk worden gemaakt.

Als EU burger heeft ook U voordelen tegenover een niet EU burger. Ik mag straks naar Spanje rijden zonder stoppen en zonder visum. Een Amerikaan of Chinees mag dat niet

U kan dat leuk of niet leuk vinden maar zo is het nu eenmaal.

Imagine van John Lennon is nog steeds een utopie.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 mei 2024 om 08:06.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 08:27   #83
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik dacht dat u hier ergens gezegd had Moslim te zijn, maar dat kan verkeerd zijn. Indien u het niet bent, mijn excuses
Dat betwijfel ik ten sterkste. U bent waarschijnlijk slachtoffer van vooroordelen en ongefundeerde veronderstellingen betreffende de regio vanwaar mijn ouders afkomstig zijn. Reacties van mij in discussies over religie zal ik vermijden vanwege een totale desinteresse. Vaak probeert men te polsen hoe het nu zit met mij en mijn reacties zijn altijd in de trant van onderstaande.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Over religie discussieer ik niet. Zowel met gelovigen als niet-gelovigen. Verloren moeite.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 08:30   #84
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In ongeveer ieder land ter wereld heeft de autochtone bevolking rechten die allochtonen niet hebben. In ieder land hebben de mensen met de plaatselijke nationaliteit voorrang op de anderen. Er is nog zoiets als al dan niet Uw land zijn. In Australie ben ook ik een tweederangsburger en dat zal me snel duidelijk worden gemaakt.

Als EU burger heeft ook U voordelen tegenover een niet EU burger. Ik mag straks naar Spanje rijden zonder stoppen en zonder visum. Een Amerikaan of Chinees mag dat niet

U kan dat leuk of niet leuk vinden maar zo is het nu eenmaal.

Imagine van John Lennon is nog steeds een utopie.
Vlaanderen is geen land.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 08:49   #85
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Vlaanderen is geen land.
Ocharme....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 08:55   #86
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Het VB zegt toch zelf 'eigen volk eerst'. Dat is per definitie racistisch.
Ik zou niet weten waarom. Er is niks racistisch aan om de eigen bevolking voorrang te geven op nieuwkomers.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 08:57   #87
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In ongeveer ieder land ter wereld heeft de autochtone bevolking rechten die allochtonen niet hebben. In ieder land hebben de mensen met de plaatselijke nationaliteit voorrang op de anderen. Er is nog zoiets als al dan niet Uw land zijn. In Australie ben ook ik een tweederangsburger en dat zal me snel duidelijk worden gemaakt.

Als EU burger heeft ook U voordelen tegenover een niet EU burger. Ik mag straks naar Spanje rijden zonder stoppen en zonder visum. Een Amerikaan of Chinees mag dat niet

U kan dat leuk of niet leuk vinden maar zo is het nu eenmaal.

Imagine van John Lennon is nog steeds een utopie.
2
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 08:59   #88
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Dat betwijfel ik ten sterkste. U bent waarschijnlijk slachtoffer van vooroordelen en ongefundeerde veronderstellingen betreffende de regio vanwaar mijn ouders afkomstig zijn. Reacties van mij in discussies over religie zal ik vermijden vanwege een totale desinteresse. Vaak probeert men te polsen hoe het nu zit met mij en mijn reacties zijn altijd in de trant van onderstaande.
Ik heb het dan ook niet over religie. Daar discussieer ik ook niet over hoor. We hebben het over de Islam.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 09:00   #89
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Laten we de slogan 'Eigen volk eerst' wat naderbij bekijken.

Eigen volk: iedereen onder de noemer Vlaming.
Eerst: iedereen die niet onder de noemer Vlaming valt, komt dus op de tweede plaats en zijn dus tweederangsburgers.

Bovenstaande is racisme in een notedop.
Het VB zegDE "Eigen volk eerst". Dat is vvt.
NU is het: Vlaanderen is van ONS.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 09:01   #90
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In ongeveer ieder land ter wereld heeft de autochtone bevolking rechten die allochtonen niet hebben. In ieder land hebben de mensen met de plaatselijke nationaliteit voorrang op de anderen. Er is nog zoiets als al dan niet Uw land zijn. In Australie ben ook ik een tweederangsburger en dat zal me snel duidelijk worden gemaakt.

Als EU burger heeft ook U voordelen tegenover een niet EU burger. Ik mag straks naar Spanje rijden zonder stoppen en zonder visum. Een Amerikaan of Chinees mag dat niet

U kan dat leuk of niet leuk vinden maar zo is het nu eenmaal.

Imagine van John Lennon is nog steeds een utopie.
3 !!!
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 09:08   #91
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 19.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De seriële vragenstellerij herbegint weer zie ik
En elke reactie opnieuw beantwoorden met een nieuwe vraag, en dan nog eentje, enz enz...
Lijkt me doodnormaal op een discussieforum. Of dient het alleen maar om luidruchtig stoere standpunten neer te ploffen?
__________________
  • Er zijn mensen van wie het vals karakter op hun gelaat te lezen staat, en in ons land hebben die zich verenigd in een door u betaalde eigenbelangenvereniging: Open VLD (Kaaiman in De Tijd van 1 juni 2024)
  • Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 09:13   #92
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Het VB zegt toch zelf 'eigen volk eerst'. Dat is per definitie racistisch.
- lol -
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 10:55   #93
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Het VB zegDE "Eigen volk eerst". Dat is vvt.
NU is het: Vlaanderen is van ONS.
Ik heb de opkomst, groei en alles wat erbij hoort zoals het originele 70-puntenplan van het VB in de jaren 80, 90 en later meegemaakt. Vaststellingen ten velde toen en nu sterken mijn mening dat inwoners die zich Blut und Boden-Vlamingen noemen iedereen met een naam die niet Germaans klinkt als vreemdeling beschouwen, ondanks hun Belgisch staatsburgerschap, hier geboren zijnde, opgegroeid zijnde, enz... Vaak beschikken deze Oervlamingen slechts over een rudimentaire intelligentie en is hun omgang met medeburgers die voor hun vreemd zijn in het beste geval te omschrijven als plat racisme. En het is op dat sentiment en soort mensen dat het VB rekende en rekent en het ook cultiveert o.a. met slogans als 'Eigen volk eerst' en zelfs 'Vlaanderen is van ons'. Voor het VB bestaat VVT niet. Hetgeen mooi aangetoond werd met hun 45-jarig bestaan dat ze vorig jaar vierden.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 11:12   #94
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik heb de opkomst, groei en alles wat erbij hoort zoals het originele 70-puntenplan van het VB in de jaren 80, 90 en later meegemaakt. Vaststellingen ten velde toen en nu sterken mijn mening dat inwoners die zich Blut und Boden-Vlamingen noemen iedereen met een naam die niet Germaans klinkt als vreemdeling beschouwen, ondanks hun Belgisch staatsburgerschap, hier geboren zijnde, opgegroeid zijnde, enz... Vaak beschikken deze Oervlamingen slechts over een rudimentaire intelligentie en is hun omgang met medeburgers die voor hun vreemd zijn in het beste geval te omschrijven als plat racisme. En het is op dat sentiment en soort mensen dat het VB rekende en rekent en het ook cultiveert o.a. met slogans als 'Eigen volk eerst' en zelfs 'Vlaanderen is van ons'. Voor het VB bestaat VVT niet. Hetgeen mooi aangetoond werd met hun 45-jarig bestaan dat ze vorig jaar vierden.
Die slechts rudimentaire intelligentie blijkt bv al uit de vaststelling dat ze spitant denken te zijn door op te merken dat 'het Vlaams Blok niet meer bestaat' om dan daarna te gaan cheeren op de viering van 45 jaar VB.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 11:21   #95
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Die slechts rudimentaire intelligentie blijkt bv al uit de vaststelling dat ze spitant denken te zijn door op te merken dat 'het Vlaams Blok niet meer bestaat' om dan daarna te gaan cheeren op de viering van 45 jaar VB.

Let wel, Van Grieken heeft de oplossing: een rikketik van 5 jaar inlassen en dan de onafhankelijkheid uitroepen.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 11:25   #96
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik heb de opkomst, groei en alles wat erbij hoort zoals het originele 70-puntenplan van het VB in de jaren 80, 90 en later meegemaakt. Vaststellingen ten velde toen en nu sterken mijn mening dat inwoners die zich Blut und Boden-Vlamingen noemen iedereen met een naam die niet Germaans klinkt als vreemdeling beschouwen, ondanks hun Belgisch staatsburgerschap, hier geboren zijnde, opgegroeid zijnde, enz... Vaak beschikken deze Oervlamingen slechts over een rudimentaire intelligentie en is hun omgang met medeburgers die voor hun vreemd zijn in het beste geval te omschrijven als plat racisme.
Harder roepen, Ke Nan!
Jouw mening is niet meer dan dat: Jouw mening.

Het is geen toeval dat een meerderheid van de Vlamingen van het cordon af willen, en dat bijna 30% van de Oervlamingen met hun rudimentaire intelligente Voor de partij stemmen die, volgens jouw mening, racistisch is.
Dat riedeltje heeft zijn beste tijd gehad. Het KLOPT namelijk dat er meer regelrechte onaangepastheid en criminaliteit is bij de tienduizenden illegalen die hier rondlopen, of achter tralies zitten, alsook bij de "nieuwe Belgen" dan bij de autochtone Vlamingen.

Het is ook geen toeval dat uitgerekend de partijen die het cordon sanitaire hanteerden vandaag electoraal halveren of zelfs richting naar de kiesdrempel zakken.

Het is evenmin een toeval dat zelfs de EU naar "rechts" opschuift wat betreft de migratie ellende.
Hopeloos te laat.
Er werden niet alleen téveel beloften gebroken. Er werd vooral te weinig rekening gehouden met het eigen volk, en teveel met ander volk.

De "aanbevelingen" voor de media over de manier waarop er over allochtonen moest, of niet mocht bericht worden in de media heeft mede geleid tot de huidige neergang van de zelfverklaarde democratische partijen.

Ooit moest de boemerang komen. NU is het zover. De maat is voor steeds meer Vlamingen vol!
Hoe langer de democratie verkracht wordt, hoe harder de Vlamingen in opstand zullen komen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 11:30   #97
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Let wel, Van Grieken heeft de oplossing: een rikketik van 5 jaar inlassen en dan de onafhankelijkheid uitroepen.
Geniet maar van de Latijnse cultuur zolang het nog kan, want ook zonder Van Grieken zal jouw geliefde vvorstendom verder rotten, tot het vanzelf uit elkaar valt. La Belgique is misschien nog te redden. België niet.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 11:41   #98
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 31.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik heb de opkomst, groei en alles wat erbij hoort zoals het originele 70-puntenplan van het VB in de jaren 80, 90 en later meegemaakt. Vaststellingen ten velde toen en nu sterken mijn mening dat inwoners die zich Blut und Boden-Vlamingen noemen iedereen met een naam die niet Germaans klinkt als vreemdeling beschouwen, ondanks hun Belgisch staatsburgerschap, hier geboren zijnde, opgegroeid zijnde, enz... Vaak beschikken deze Oervlamingen slechts over een rudimentaire intelligentie en is hun omgang met medeburgers die voor hun vreemd zijn in het beste geval te omschrijven als plat racisme. En het is op dat sentiment en soort mensen dat het VB rekende en rekent en het ook cultiveert o.a. met slogans als 'Eigen volk eerst' en zelfs 'Vlaanderen is van ons'. Voor het VB bestaat VVT niet. Hetgeen mooi aangetoond werd met hun 45-jarig bestaan dat ze vorig jaar vierden.
En is Turkije van de Turken,Ke ?
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 11:50   #99
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
En is Turkije van de Turken,Ke ?
Ke zou beter van zijn teut gaan maken in zijn land van afkomst.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 11:58   #100
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Let wel, Van Grieken heeft de oplossing: een rikketik van 5 jaar inlassen en dan de onafhankelijkheid uitroepen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be