Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Vaarwel Wolf/Welkom Wolf.
1. Vaarwel Wolf. 10 32,26%
2. Welkom Wolf. 16 51,61%
3. Prins Laurent for president. 10 32,26%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 mei 2024, 00:15   #261
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja als ge voor heel het gezin een coole muts wil hebben, dan zijt ge rap door de voorraad wolven heen natuurlijk.
Och, dat is schattig hé.

https://www.youtube.com/watch?v=B3ms...hannel=lianka4

Cutie.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 00:26   #262
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.375
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=Ldva...hannel=Melodic.

Zeer veel babes, sfeer verpesters. Komaan, het werd echt wel een gruwelijk spel.

Komaan, actie. Och, zeg dat jagen. Ja, inderdaad vroeger werden ze op een schild gehesen. Je wordt meer ervaren. Het is gewoon een wijf. Meer gaan we niet over zeggen. Ze had nog wel kinderen kunnen baren, dan was het meer als een wijf. Een moeder.

Amai seg, zo schattig.

TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 00:56   #263
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.967
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Er is een reden waarom onze voorouders de wolven hier uitgeroeid hebben. En die hadden dan nog tientallen keren meer ruimte dan wij nu.
Wolven gewend aan hun rol in West Europa, zijn perfect als apex roofdier. Nee. zij hadden valse redenen, zeer prominent de wolf als concurrent voor de jacht.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 00:56   #264
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.375
Standaard

Neen, neen, alles rond hun wordt chaos. Het is de meest verstrikkende persoonlijkheid van allemaal.

Echt wel een gruwelijk ssspel.

https://www.youtube.com/watch?v=S4Go...el=blastanikov
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 10:22   #265
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 19.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Wolven gewend aan hun rol in West Europa, zijn perfect als apex roofdier. Nee. zij hadden valse redenen, zeer prominent de wolf als concurrent voor de jacht.
De wolf was een gevaar voor gedomesticeerde dieren (bv. schapen) én voor mensen (vooral kinderen). Daarom werden wolven opgejaagd en uitgeschakeld.
__________________
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 17:49   #266
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.085
Standaard

Welkom Wolf ?

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/06...ns-safaripark/

In het safaripark van Thoiry, ten westen van Parijs, is een vrouw aangevallen door 3 wolven. Ze raakte daarbij ernstig gewond en werd onmiddellijk naar het ziekenhuis gebracht, zo melden Franse media.

Volgens de Franse media vond het incident in de ochtend plaats. De 37-jarige vrouw, die in een hotel in het park verbleef, zou om een nog onbekende reden het wolvenverblijf binnengelopen zijn terwijl ze aan het joggen was.

De vrouw werd volgens Franse media aangevallen door 3 wolven en liep verwondingen op aan haar nek, kuiten en rug. De verzorgers schoten de vrouw snel te hulp en ze werd onmiddellijk naar het ziekenhuis afgevoerd.

Het verblijf van de wolven is beveiligd met een gracht en een stroomdraad om te vermijden dat de dieren ontsnappen. Alleen automobilisten mogen daar binnenrijden, voetgangers mogen er niet in.

Het safaripark van Thoiry, op ongeveer 50 kilometer van de Franse hoofdstad, is een van de oudste van Frankrijk. Het beslaat 150 hectare en heeft ongeveer 1.500 dieren en ongeveer 100 diersoorten.




Vaarwel wolf ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : Gisteren om 17:49.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 21:00   #267
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
De wolf was een gevaar voor gedomesticeerde dieren (bv. schapen) én voor mensen (vooral kinderen). Daarom werden wolven opgejaagd en uitgeschakeld.
Ik denk dat mensen(-kinderen) veel meer gevaar lopen als ze everzwijnen ontmoeten dan als ze wolven tegenkomen. En het aantal everzwijnen is héél veel hoger dan het aantal wolven in onze bossen. Verleden week liepen er nog 4 voor mijn auto. Verleden jaar heb ik een everzwijntje geraakt dat de weg overstak. Als dat een volwassen everzwijn was geweest had ik serieus schade aan de wagen gehad....of ergens in de gracht gelegen met mijn auto.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 21:30   #268
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik denk dat mensen(-kinderen) veel meer gevaar lopen als ze everzwijnen ontmoeten dan als ze wolven tegenkomen. En het aantal everzwijnen is héél veel hoger dan het aantal wolven in onze bossen. Verleden week liepen er nog 4 voor mijn auto. Verleden jaar heb ik een everzwijntje geraakt dat de weg overstak. Als dat een volwassen everzwijn was geweest had ik serieus schade aan de wagen gehad....of ergens in de gracht gelegen met mijn auto.
Hier op de Cité worden ze meerdere keren per week gesignaleerd. Vorig jaar kwamen ze ook langs bij mij de tuin. Ik had hier en daar wat everzwijnenkeutels gevonden. En een paar weken geleden hebben ze hier verderop in de straat nog een hond aangevallen.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 23:36   #269
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.967
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik denk dat mensen(-kinderen) veel meer gevaar lopen als ze everzwijnen ontmoeten dan als ze wolven tegenkomen. En het aantal everzwijnen is héél veel hoger dan het aantal wolven in onze bossen. Verleden week liepen er nog 4 voor mijn auto. Verleden jaar heb ik een everzwijntje geraakt dat de weg overstak. Als dat een volwassen everzwijn was geweest had ik serieus schade aan de wagen gehad....of ergens in de gracht gelegen met mijn auto.
Laten wolven nu best graag everzwijnen lusten
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be