Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2024, 16:20   #3261
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.302
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Die ene identificeert zich als een zwaluw..

Bijlage 119593
of een koekoeksjong.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 17:05   #3262
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik ben een interessant boek over dromen bij dieren, en dus het bewustzijn, aan het lezen. Vroeger zou dit een -logy wetenschap zijn geweest. Tegenwoordig heet dit critical animal theory. Hoewel het hier gaat om echte wetenschap wordt hiermee de racistische onwetenschappelijke critical race theory (en alle andere wokewaanzin) wetenschappelijk cachet gegeven. Alles wat van de universiteiten komt zal in teken van woke staan zoals vroeger alles in teken stond van god en het katholicisme (of nu nog van de islam in de islamitische wereld). :bweurk:

Welk boek?
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 11:40   #3263
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Welk boek?
David Pena-Guzman - Wanneer dieren dromen, de nachtzijde van het dierenbewustzijn.

Niet echt nieuw voor me, klopt met m'n aanvoelen. Nooit grote fan geweest bvb. van het behaviorisme al geloof ik wel dat zowel mensen als dieren gedeeltelijk geconditioneerd (kunnen) worden, maar we zijn beiden zoveel meer dan apparaten. Ik trek wel niet dezelfde besluiten uit het feit dat enorm veel dieren een soort bewustzijn en/of dromen hebben. Men kan respectvol met dieren omgaan en hen toch opeten. Ze hoeven dan ook niet dezelfde (grond)wettelijke rechten te krijgen. Dierenmishandeling verbieden is genoeg.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2024, 19:36   #3264
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Die ene identificeert zich als een zwaluw..

Bijlage 119593
Prachtige foto
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 08:57   #3265
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.413
Standaard

Sam stelt genderkliniek aansprakelijk voor verkeerde diagnose: 'In transitie gaan was niet de oplossing voor mijn problemen'

Het blijkt toch niet enkel in de Angelsaksische wereld voor te komen dat men kinderen de transitie induwt door 'genderbevestigende zorg'
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 09:38   #3266
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Sam stelt genderkliniek aansprakelijk voor verkeerde diagnose: 'In transitie gaan was niet de oplossing voor mijn problemen'

Het blijkt toch niet enkel in de Angelsaksische wereld voor te komen dat men kinderen de transitie induwt door 'genderbevestigende zorg'
Het is mogelijk kort door de bocht maar je zou die transities kunnen vergelijken met lobotomie. Een vorm van onomkeerbare experimentele mutilatie als antwoord op psychische problemen. Het komt me brutaal, primitief en onverantwoord over om dat bij kinderen te doen.

Laatst gewijzigd door Bach : 21 juni 2024 om 09:40.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 09:43   #3267
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.893
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het is mogelijk kort door de bocht maar je zou die transities kunnen vergelijken met lobotomie. Een vorm van onomkeerbare experimentele mutilatie als antwoord op psychische problemen. Het komt me brutaal, primitief en onverantwoord over om dat bij kinderen te doen.
Het probleem is misdiagnose. Genderdysforie is geen mentale ziekte, maar als je een mentale ziekte gaat diagnostiseren als genderdysforie dan krijg je dergelijke fratsen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 09:46   #3268
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.402
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het probleem is misdiagnose. Genderdysforie is geen mentale ziekte, maar als je een mentale ziekte gaat diagnostiseren als genderdysforie dan krijg je dergelijke fratsen.
Je zou kunnen schrijven, als er een peperdure behandeling bestaat, gaan artsen die gebruiken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 09:58   #3269
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.893
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Je zou kunnen schrijven, als er een peperdure behandeling bestaat, gaan artsen die gebruiken.
In het UZ Gent hebben ze daar alleszins een handje van weg ja...Heb daar ooit eens een panoreportage van gezien waarbij ze gewoon blijven doorgaan met hormoontherapie zelfs als duidelijk blijkt dat er andere onderliggende psychiatrische problemen zijn. Toen werden de artsen van het UZ geconfronteerd met schrijnende gevallen uit Scandinavische landen. Daar zijn ze ondertussen afgestapt van die vroege leeftijd afgestapt, maar in UZ Gent doen ze rustig voort, gewoon omdat het kan en niet in het belang van de patient. Schandalig.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/03/26/trans-tieners/

De vraag is heb je genderdysforie en daardoor psychische problemen of heb je psychische problemen waardoor je denkt genderdysforie te hebben? Daar staan ze veel te weinig bij stil in Gent. Als je ziet dat ze in Finland van 80 naar 20% gezakt zijn bij het opstarten van hormoontherapie dan wil dat toch wat zeggen over misdiagnoses uit het verleden...
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 21 juni 2024 om 09:59.
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 11:33   #3270
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het probleem is misdiagnose. Genderdysforie is geen mentale ziekte, maar als je een mentale ziekte gaat diagnostiseren als genderdysforie dan krijg je dergelijke fratsen.
Genderdysforie is WEL geclassificeerd als geestesziekte.
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Genderdysforie

Genderdysforie is sinds 2018 geclassificeerd in de ICD-11 lijst van ZIEKTEN van de Wereldgezondheidsorganisatie, onder de term genderincongruentie.[3][4]
In de verouderde ICD-10 viel de conditie onder genderidentiteitsstoornissen,....
Genderdysforie is net de diagnose van de geestesziekte waarbij men waant in het verkeerde lichaam geboren te zijn.

Welke mentale ziekte is dan volgens jou die "misdiagnose van genderdysforie"?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 11:50   #3271
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
……
De vraag is heb je genderdysforie en daardoor psychische problemen of heb je psychische problemen waardoor je denkt genderdysforie te hebben?
……
Wtf?
Als je denkt dat je in het verkeerde lichaam geboren bent, dan lijdt je aan genderdysforie = dat zijn psychische problemen DOOR de geestesziekte "genderdysforie".
De diagnose genderdysforie wordt gesteld voor het psychisch probleem dat men waant in het verkeerde lichaam geboren te zijn.

Transgenders hebben geen psychische problemen omdat ze denken dat ze genderdysforie hebben, ze hebben psychische problemen omdat ze denken, wanen, in een verkeerd lichaam geboren te zijn.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 15:51   #3272
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.893
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Genderdysforie is WEL geclassificeerd als geestesziekte.

Genderdysforie is net de diagnose van de geestesziekte waarbij men waant in het verkeerde lichaam geboren te zijn.

Welke mentale ziekte is dan volgens jou die "misdiagnose van genderdysforie"?
U zou ondertussen moeten weten dat ik niet de minste behoefte voel om te reageren op uw zever.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 15:56   #3273
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.839
Standaard

Wat een geluk dat we hier onze forum-artsen en forum-psychiaters hebben om ons in te lichten.
Helaas weet ik van die dingen geen kloten; en zij nog veel minder.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 16:03   #3274
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat een geluk dat we hier onze forum-artsen en forum-psychiaters hebben om ons in te lichten.
Helaas weet ik van die dingen geen kloten; en zij nog veel minder.
Ja zeg, mensen die discussieren op een discussieforum. Wat gaan we nu krijgen. Daar staan wij hoog boven hoor.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 16:11   #3275
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.402
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat een geluk dat we hier onze forum-artsen en forum-psychiaters hebben om ons in te lichten.
Helaas weet ik van die dingen geen kloten; en zij nog veel minder.
Ik weet dat het helemaal niet zo moeilijk is.

XX of XY, perfect meetbaar, aantoonbaar.
Geen psychiater, psycholoog of psychopaat voor nodig

Dat er mensen zijn die denken dat hun chromosomen verkeerd zijn, dat mogen ze.
Net zoals mensen mogen geloven dat ze Napoleon zijn, of geloven in onzichtbare, onbewijsbare maar almachtige vriendjes.

Maar met al die onzin moeten ze kinderen niet belasten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 19:20   #3276
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.413
Standaard

Ziek zijn is normaal. Iedere mens is (wel eens) (psychisch) ziek. Ik vraag me af of ze iemands arm afzetten als die aan apotemnofilie lijdt. Onder welke vlag horen die thuis ? Staat de 'a' in 'lgtbqp2sa++' voor apotemnofilie of voor aseksueel of voor beide zoals de p voor panseksueel en pedoseksueel staat ?







Of hebben die een eigen vlag ? Of doen die er niet toe omdat ze niet kunnen dienen om het nazigezin te vernietigen ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 22:18   #3277
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.302
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat een geluk dat we hier onze forum-artsen en forum-psychiaters hebben om ons in te lichten.
Helaas weet ik van die dingen geen kloten; en zij nog veel minder.
t zijn nochtans kloten doktoors he schoof.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2024, 22:20   #3278
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.302
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ziek zijn is normaal. Iedere mens is (wel eens) (psychisch) ziek. Ik vraag me af of ze iemands arm afzetten als die aan apotemnofilie lijdt. Onder welke vlag horen die thuis ? Staat de 'a' in 'lgtbqp2sa++' voor apotemnofilie of voor aseksueel of voor beide zoals de p voor panseksueel en pedoseksueel staat ?







Of hebben die een eigen vlag ? Of doen die er niet toe omdat ze niet kunnen dienen om het nazigezin te vernietigen ?
Het kan ook ne swaffel o fiel zijn die zijn arm denkt niet nodig te hebben en genoeg heeft aan een gebouw naar keuze.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2024, 07:56   #3279
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.182
Standaard

Jullie hebben er zelf voor gekozen

Zo heeft de meerderheid ook gekozen zich opnieuw te laten hervormen om het te behouden, in de hoop een deel weg te pesten.

Maar we weten al van de eerste herovrming dat er niets verandert, enkel verplaatst wordt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2024, 10:23   #3280
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
U zou ondertussen moeten weten dat ik niet de minste behoefte voel om te reageren op uw zever.
Uiteraard, je hebt dan ook geen poot om op te staan om je eigen gezever te staven.
De vraag stellen of transgenders psychische problemen hebben omdat ze denken genderdysforie te hebben - en dus zouden ze denken geestesziek te zijn - is er zo eentje.
Natuurlijk hebben geesteszieken psychische problemen, dat zijn de symptomen van hun ziektebeeld.
Transgenders hebben geen psychische problemen omdat ze denken dat ze genderdysforie hebben, ze hebben psychische problemen omdat ze denken en wanen, in een verkeerd lichaam geboren te zijn en dat heet dan geestesziekte met de diagnose "genderdysforie".

En transgenders denken helemaal niet dat ze genderdysforie hebben, dat wordt hen wijsgemaakt door de diagnose van medische slagers om te kunnen verdienen aan het snijden en mutileren van het lichaam als behandeling van hun geestesstoornis.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be