Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Wie verdient mijn stem voor een Vrij Europa ?
2. Bonte Barbara. 2 22,22%
6. Sinnaeve Ann. 0 0%
7. Bekaert Delphine. 0 0%
8. Brouwers Marlies. 0 0%
10. Vansteenkiste Hilde. 0 0%
12. Coppens Shannah. 0 0%
2. De Lobel Hilde. 0 0%
4. Deré Amber. 0 0%
6. Van Hauthem-De Ville Annie. 0 0%
7. Vercaems Liesbeth. 0 0%
11. Prins Laurent for EU president. 7 77,78%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2024, 06:01   #61
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 22.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Reden te meer om op VB te stemmen. Jammer voor de bevolking maar de EU en de NAVO zijn de schuldigen door Oekraïne gek te maken met ze de Westerse Wortel voor te houden.
Het VB is gelukkig pro-NAVO, wat eigenlijk maar normaal is voor een nationalistische partij:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Het Vlaams Belang pleit al heel lang om de defensie-uitgaven overeenkomstig de engagementen op de top van 2008 op te trekken tot 2%. Dit lijkt me dus een heel duidelijk engagement binnen de NAVO.
https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=12

Citaat:
Het imperialisme van de EU en de Navo kent geen grenzen.
Welke landen worden dan wel bedreigd door de EU of de NAVO?
__________________

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 4 juni 2024 om 06:08.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 06:08   #62
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.319
Standaard

Ik dacht Van Overtveldt te stemmen omdat die daar toch wel een serieus tegenwicht lijkt te zijn voor de zuidelijken met een gat in hun hand maar vermits de NV-A een pro-immigratiepartij blijkt te zijn weet ik het zo niet meer ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 08:01   #63
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Reden te meer om op VB te stemmen. Jammer voor de bevolking maar de EU en de NAVO zijn de schuldigen door Oekraïne gek te maken met ze de Westerse Wortel voor te houden.
Het imperialisme van de EU en de Navo kent geen grenzen. De gevolgen zijn voor de bevolking.
Dat is voor mij ook één van de redenen om Europees voor het Vlaams Belang te stemmen.

Voorlopig is mijn keuze Bekaert Delphine of Doré Amber. Ik vind zielig weinig info over hun standpunten maar ik hoop dat ze als 20'er minder oorlogszuchtig zijn ingesteld als de doorsnee Belg. Het lijkt me soms dat de straat meer supportert voor Israël en Zelensky dan voor de Rode Duivels of onze kroonprinses.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 11:39   #64
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Welke landen worden dan wel bedreigd door de EU of de NAVO?
Meestal wordt de vraag dan beantwoord met een oude debatfiche uit Moskou: "Rusland wordt bedreigd. Er staan in Oekraïne biolaboratoria aan de Russische grens. En, vooral, er staan Amerikaanse raketten aan de Russische grens."

Niemand die echter kan aanwijzen waar dan wel die wapens zouden staan. Hoogstens beginnen ze dan een beetje te leuteren over het raketschild dat in Polen en Roemenië staat. Dat het hier gaat om een defensieve militaire installatie ontgaat hen dan natuurlijk. Maar ja, daar in Moskou was Poetin ook weer eens boos toen dat bekend werd. Net een inbreker die boos wordt wanneer hij ziet dat mensen hun huizen beveiligd hebben met een inbraakalarm...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 11:40   #65
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Dat is voor mij ook één van de redenen om Europees voor het Vlaams Belang te stemmen.
Hoezo? Het Vlaams Belang pleit net de absolute noodzaak dat België zich aan haar engagementen binnen de NAVO houdt, en dus versnelt het budget optrekt tot de beloofde 2%.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 11:42   #66
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Dat is voor mij ook één van de redenen om Europees voor het Vlaams Belang te stemmen.

... of onze kroonprinses.
Ja, bij de republikeinen van het Vlaams Belang moet u echt wel zijn met uw koekendoosromantiek rond de monarchie.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 13:23   #67
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ja, bij de republikeinen van het Vlaams Belang moet u echt wel zijn met uw koekendoosromantiek rond de monarchie.
Het Vlaams Belang is de oppositie. Mijn reden om op de oppositie te stemmen is dat ik mezelf niet vindt in het gevoerde beleid. Het Vlaams Belang is als een fenix uit het Vlaams Blok zijn gerezen en anno 2024 heeft ze geen enkel breekpunt om als grootste partij een coalitie te lijden op Vlaams en federaal niveau.

Het kiesprogramma van het Vlaams Belang is blauw. Het harde geel/zwart van hun separatisme is slechts achtergrond. De heersende machtspartijen trachten op veelal zielige wijze het Vlaams Belang af te doen als radicalen, extremen, conservatieven en aanhangers van WO II omvolking.

Royalistische kiezers en verdedigers van onze monarchie kiezen liever voor het Vlaams Belang en N-VA dan voor snertpartijtjes.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 13:35   #68
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het kiesprogramma van het Vlaams Belang is blauw
Hoe komt u tot de conclusie dat het kiesprogramma van het Vlaams Belang "blauw", dus, naar ik veronderstel, "liberaal" is?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 13:46   #69
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 22.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Dat is voor mij ook één van de redenen om Europees voor het Vlaams Belang te stemmen.
Je hebt blijkbaar nog niet door dat het VB overtuigd pro NAVO is, en ook pro steun aan Oekraïne? Op dit forum bevestigd door een kenner
__________________

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 4 juni 2024 om 13:48.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 14:09   #70
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hoe komt u tot de conclusie dat het kiesprogramma van het Vlaams Belang "blauw", dus, naar ik veronderstel, "liberaal" is?
Het antwoord zit hem in de vraagstelling.



Blauw staat ook voor de Europese Unie.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 14:15   #71
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Je hebt blijkbaar nog niet door dat het VB overtuigd pro NAVO is, en ook pro steun aan Oekraïne? Op dit forum bevestigd door een kenner
Zoals ik reeds vermeld kies ik voor oppositie. Groen/Vooruit zijn meer uitgesproken tegen de bewapening van Israël en Zelensky maar ik stem nog liever BBB/Partij Blanco.

https://www.vlaamsbelang.org/nieuws/...orden-defensie

“We achten dat Rusland de NAVO aanvalt zeer klein, maar we moeten wel paraat zijn en dat zijn we momenteel absoluut niet”, aldus Van Grieken. “Militaire afschrikking is de beste preventie tegen oorlog.” Dat België onvoorbereid is op een oorlog of om het even welk ander land, wordt door iedere deskundige bevestigd. “Na enkele dagen van conventionele oorlogsvoering is onze munitie gewoon op. En we hebben ook geen enkel luchtverdedigingssysteem die naam waardig, en geen tanks. Dit is het resultaat van decennialang besparen door de traditionele partijen, inclusief de N-VA.”Het Vlaams Belang pleit ervoor om de 2 procent-norm zo snel mogelijk te halen, en zeker niet pas tegen 2035. Het gemiddelde van onze NAVO-partners is nu 1,98 procent. De Vivaldi-regering heeft de compleet ontoereikende ambitie om tegen 2030 naar 1,54 procent te gaan en de 2 procent-norm pas te halen in 2035. “We kennen in dit land tal van uitgavenposten waarop flink bespaard kan worden”, vervolgt Van Grieken. “Ik denk dan aan de miljardenfactuur voor asiel- en migratie, het politiek systeem met de nutteloze Senaat en de overdreven partijfinanciering, de uitgaven voor ontwikkelingshulp die 2,52 miljard euro per jaar bedragen, en de subsidies voor allerlei linkse hobbyclubjes in de vorm van vzw's, en ngo's.”

Het Vlaams Belang pleit niet voor de herinvoering van de verplichte legerdienst, maar wil wel een verplichte gemeenschaps- of burgerdienst invoeren. “Jongeren kunnen zich zo inzetten voor onze samenleving op verschillende manieren", aldus de voorzitter. “Op die manier creëren we ook meer sociale cohesie en burgerzin. Een aantal jongeren zal kiezen voor Defensie. Het vergroot de kans dat ze in hun latere loopbaan bij de organisatie blijven, of het reservekader vervoegen. Wat Defensie alleen maar ten goede kan komen.”


https://www.vlaamsbelang.org/nieuws/...orden-defensie

De ambitie van het Vlaams Belang is een einde te stellen aan de asiel- en migratie-industrie. Het doel van de Nato budgetten is voor hen niet om vluchtelingen in onze contreien op te nemen zoals nu gebeurt.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 4 juni 2024 om 14:15.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 15:23   #72
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De ambitie van het Vlaams Belang is een einde te stellen aan de asiel- en migratie-industrie. Het doel van de Nato budgetten is voor hen niet om vluchtelingen in onze contreien op te nemen zoals nu gebeurt.
Neen, dat zijn heel andere budgetten. Die worden geregeld door de EU. Niet door de NAVO.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2024, 15:39   #73
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.660
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het antwoord zit hem in de vraagstelling.



Blauw staat ook voor de Europese Unie.
Kijk, de kleuren van Oekraïne!
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 08:44   #74
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.502
Standaard

https://nos.nl/artikel/2537703-honga...el-en-migratie

De Hongaarse regering zal Nederland volgen met het vragen van een opt-out voor de regels voor asiel en migratie van de Europese Unie. Dat zegt de Hongaarse minister voor Europese Zaken János Bóka op X.

"Drastische actie is nodig", schrijft Bóka. Volgens de minister zal Hongarije "de noodzakelijke wettelijke en bestuurlijke stappen nemen". Hongarije zal tegelijkertijd volgens hem wel een toegewijd lid blijven van de Schengenzone.
Brief Faber

De Europese Commissie kreeg gisterochtend een brief van asielminister Faber waarin ze schrijft dat Nederland een uitzonderingspositie wil op het Europese asielbeleid. Zo'n opt-out wil Nederland bij een wijziging van het EU-verdrag.

In een reactie op de brief benadrukte een woordvoerder van de Europese Commissie dat de EU-regels voor asiel en migratie "bindend blijven voor Nederland". Dat blijft zo tot een eventuele wijziging van het EU-verdrag. De verwachting is dat het verdrag niet snel wordt gewijzigd.


Spijtig genoeg kon ik niet voor Victor Orban stemmen. Door op het Vlaams Belang te stemmen op hun Europese lijst geef ik zijn Europese fractie meer sterkte.

Hopelijk volgt ons land het voorbeeld van Nederland en Hongarije door een brief te schrijven naar Brussel om een opt-out te eisen uit hun asiel- en migratiebeleid.

Asielstop: NU ! Migratiestop: NU !

Ook jouw stem bij de gemeente- en provincieraad op het Vlaams Belang kan overlast van asielcentra in jouw buurt voorkomen.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 10:17   #75
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 22.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique
Ook jouw stem bij de gemeente- en provincieraad op het Vlaams Belang kan overlast van asielcentra in jouw buurt voorkomen.
Ik wens niet te stemmen voor een partij die niet 100 procent achter Oekraïne staat.
__________________
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 10:20   #76
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Ik wens niet te stemmen voor een partij die niet 100 procent achter Oekraïne staat.
https://www.vlaamsbelang.org/nieuws/...ne-en-moldavie

Het Vlaams Belang reageert kant zich tegen het groen licht dat Brussel gisteren gaf voor toetredingsgesprekken tussen Oekraïne, Moldavië en de EU. “In een emotionele waas door de oorlog met Rusland wil de Unie een land inlijven dat in de verste verte niet klaar is voor lidmaatschap”, stelt Vlaams Belang-Kamerlid Ellen Samyn. “Wij steunen Oekraïne in hun strijd om zelfbeschikking, maar een oorlogsland opnemen zal tot collectieve verarming leiden.”

Gisteren keurden 26 staatshoofden en regeringsleiders van de EU op de Europese top in Brussel de toetredingsonderhandelingen met zowel Oekraïne als Moldavië goed. Ook Georgië krijgt nu de status van kandidaat-lidstaat. De Hongaarse premier Viktor Orban had zich lang verzet tegen toetreding, maar verliet de zaal tijdens de stemming waardoor een consensus mogelijk werd. Het Vlaams Belang blijft zich verzetten tegen de verdere uitbreiding van de EU richting het Oosten en de Balkan. “Dat men zomaar eventjes Oekraïne, Moldavië én Georgië bij de Unie wil inlijven, tart alle verbeelding”, vervolgt Samyn. “Dit zijn stuk voor stuk landen die lang niet voldoen aan de politieke en economische toetredingscriteria van Kopenhagen.”
“Van een effectieve toetreding kan nog zeer lang geen sprake zijn”

Lidmaatschap van de Europese Unie is het resultaat van een omstandige procedure, waarbij men kandidaat-lidstaten op basis van de Kopenhagencriteria evalueert. Die criteria behelzen zowel financieel-economische als politieke aspecten, zoals respect voor mensenrechten en de democratische rechtsstaat. “Wat corruptie, rechtsstaat en zeker economie betreft, kan er geen enkele sprake zijn van een toetreding van Oekraïne, Moldavië en Georgië ondanks onze steun aan de Oekraïense natie tegen Rusland”, stelt Samyn nog. “Dit zou leiden tot ontwrichting van ons landbouwbeleid, gigantische transfers naar het Oosten en bovenal toetreding van een politiek zeer instabiel land van maar liefst 40 miljoen inwoners.”

Normaal gezien is bij de finale stap van de toetredingsprocedure unanimiteit vereist van alle lidstaten. “Met een handig trucje, namelijk het verlaten van de zaal, heeft men nu consensus gevonden voor de stemming”, stelt Samyn nog. “Maar in een verdere fase kunnen landen als Hongarije nog altijd de toetreding blokkeren. Wij vinden alvast dat men de belangen van onze mensen en onze lidstaten voorop moet stellen, dus kan er wat ons betreft van effectieve toetreding nog zeer lang geen sprake zijn.”
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : Gisteren om 10:20.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 05:08   #77
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik dacht Van Overtveldt te stemmen omdat die daar toch wel een serieus tegenwicht lijkt te zijn voor de zuidelijken met een gat in hun hand maar vermits de NV-A een pro-immigratiepartij blijkt te zijn weet ik het zo niet meer ...
Toch gedaan, ondertussen dik spijt van.
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be