Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 september 2024, 16:05   #1
DebianFox
Minister
 
DebianFox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2005
Locatie: Mont de l'Enclus
Berichten: 3.437
Standaard Illegale Russische propaganda op Politics.be

Na de agressieve Russische invasie van Oekraïne zijn er meerdere EU-decreten die gericht zijn op het verbieden van Russische propaganda.

Russische staatsmedia, zoals RT (Russia Today) en Sputnik zijn verboden vanwege hun rol in het verspreiden van desinformatie en propaganda.

Russische propaganda tracht nu eenmaal de publieke orde, veiligheid te ondermijnen en onze maatschappij te destabiliseren.

Het juridische kader voor deze maatregelen is verankerd in Verordening (EU) 2022/350 en Besluit 2022/351 van de Raad van de Europese Unie

Deze decreten richten zich specifiek op mediakanalen die actief worden gezien als instrumenten van de Russische staat voor het verspreiden van desinformatie en propaganda.

Op dit forum is er ook herhaaldelijk Russische propaganda gepost waarbij vaak verwezen wordt naar een dubieuze bron (RT, Sputnik, Zerohedge, ...).
Het verspreiden van deze content is in strijd met deze EU-verordeningen (wetgeving).

Het is m.i. bij wet niet toegestaan om op Politics.be deze pro-Russische content te delen die afkomstig is van door het Kremlin betaalde bronnen.

Ik wens de moderatie er even aan te herinneren dat zij als beheerders van Politics.be gebonden zijn aan dit EU-decreet en juridisch aansprakelijk geacht worden voor de feitelijk naleving hiervan. Ook op dit forum moet de wet nageleefd worden.

Graag vernam ik nu van de moderatie dat alle Russische propaganda vergezeld van verboden bron met onmiddellijke ingang verwijderd wordt. Daarnaast moet de overtreden ook levenslang geband worden.

Kan even iemand alle berichten die botsen met het decreet in kwestie posten? (Met de postcount)

Op die manier kunnen we illegale Russische propaganda inventariseren in deze topic, waaropvolgend de moderatie het snel kan verwijderen.
__________________
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2024, 16:46   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

De realiteit is: eigenlijk zijn we in oorlog met Rusland.
Alleen, de wapens kletteren enkel in Oekraïne en in de grensstreek met Rusland (waarvoor alle felicitatie aan Kiev)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2024, 21:56   #3
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
(...) Alleen, de wapens kletteren enkel in Oekraïne (...)
Hebt u liever een wereldoorlog en de totale vernietiging van de planeet?
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 18 september 2024 om 21:58.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2024, 22:10   #4
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.894
Standaard

Art. 19

De vrijheid van eredienst, de vrije openbare uitoefening ervan, alsmede de
vrijheid om op elk gebied zijn mening te uiten, zijn gewaarborgd (...)


Art. 25

De drukpers is vrij; de censuur kan nooit worden ingevoerd (...)

= = =

Uit de Grondwet, tot nader order
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2024, 07:00   #5
DebianFox
Minister
 
DebianFox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2005
Locatie: Mont de l'Enclus
Berichten: 3.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Art. 19

De vrijheid van eredienst, de vrije openbare uitoefening ervan, alsmede de
vrijheid om op elk gebied zijn mening te uiten, zijn gewaarborgd (...)


Art. 25

De drukpers is vrij; de censuur kan nooit worden ingevoerd (...)

= = =

Uit de Grondwet, tot nader order
Een EU-verordening gaat boven Belgische rechtsregels. Dit komt voort uit het principe van suprematie van EU-recht, wat betekent dat wanneer er een conflict is tussen nationaal recht en Europees recht, het EU-recht voorrang heeft.

Dit principe werd bevestigd door het Europees Hof van Justitie in verschillende arresten, zoals het Costa/ENEL-arrest (1964), waarin werd bepaald dat EU-recht voorrang heeft boven nationale wetgeving, zelfs over nationale grondwetten.

U en uw consoorten hebben zich dus bezondigd aan het posten van illegale content op dit forum, nl Russische propaganda die afkomstig is van een verboden bron die zelfs meermaals geciteerd wordt.

Dit moet aangepakt worden. We moeten binnen het wettelijk kader blijven.
__________________
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2024, 07:25   #6
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Na de agressieve Russische invasie van Oekraïne zijn er meerdere EU-decreten die gericht zijn op het verbieden van Russische propaganda.

Russische staatsmedia, zoals RT (Russia Today) en Sputnik zijn verboden vanwege hun rol in het verspreiden van desinformatie en propaganda.

Russische propaganda tracht nu eenmaal de publieke orde, veiligheid te ondermijnen en onze maatschappij te destabiliseren.

Het juridische kader voor deze maatregelen is verankerd in Verordening (EU) 2022/350 en Besluit 2022/351 van de Raad van de Europese Unie

Deze decreten richten zich specifiek op mediakanalen die actief worden gezien als instrumenten van de Russische staat voor het verspreiden van desinformatie en propaganda.

Op dit forum is er ook herhaaldelijk Russische propaganda gepost waarbij vaak verwezen wordt naar een dubieuze bron (RT, Sputnik, Zerohedge, ...).
Het verspreiden van deze content is in strijd met deze EU-verordeningen (wetgeving).

Het is m.i. bij wet niet toegestaan om op Politics.be deze pro-Russische content te delen die afkomstig is van door het Kremlin betaalde bronnen.

Ik wens de moderatie er even aan te herinneren dat zij als beheerders van Politics.be gebonden zijn aan dit EU-decreet en juridisch aansprakelijk geacht worden voor de feitelijk naleving hiervan. Ook op dit forum moet de wet nageleefd worden.

Graag vernam ik nu van de moderatie dat alle Russische propaganda vergezeld van verboden bron met onmiddellijke ingang verwijderd wordt. Daarnaast moet de overtreden ook levenslang geband worden.

Kan even iemand alle berichten die botsen met het decreet in kwestie posten? (Met de postcount)

Op die manier kunnen we illegale Russische propaganda inventariseren in deze topic, waaropvolgend de moderatie het snel kan verwijderen.
Een groot deel van die propaganda wordt hier weerlegd. Wat is het probleem ? Als je de propaganda, leugens, ... niet wenst te lezen staat het je vrij de negeerfunctie te gebruiken. Het zijn toch steeds diezelfden die echt alle propaganda kritiekloos plaatsen.

De propaganda die hier wordt geplaatst vind ik trouwens meestal van betere kwaliteit dan de propaganda die door de factcheckers van de media en overheid wordt weerlegd. Door die te weerleggen wordt die trouwens ook openbaar gemaakt wat volgens jou strafbaar is. Van driekwart van de factchecks van de media en overheid had ik nog nooit gehoord, ook niet op dit forum.
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'

Laatst gewijzigd door Vlad : 19 september 2024 om 07:28.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2024, 07:46   #7
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.064
Standaard

Alleen dictatoriale leugenaars hebben censuur nodig om hun versie te kunnen verkopen. We moeten juist het censuur, dat wokisme en de politieke correctheid bestrijden voor ze ons in een derde wereldoorlog katapulteren.

Vaneigenst dat die wapenhandelaars en die er van profiteren censuur willen om verder te cashen.

Die het Midden Oosten in puin achterlieten zijn geen vredesstichters maar wereldrijkers die over miljoenen lijken gaan hun target te halen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.

Laatst gewijzigd door CUFI : 19 september 2024 om 07:49.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2024, 08:25   #8
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 41.360
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Hebt u liever een wereldoorlog en de totale vernietiging van de planeet?
Uiteraard niet. Maar kijk de oplossing is poepsimpel: laat Oekraïne zijn eigen weg volgen. Het maakt geen deel uit van de Russische Federatie. Bijgevolg hebben de Russen daar geen zaken en moeten ze hun troepen daar uit wegtrekken.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2024, 08:37   #9
DebianFox
Minister
 
DebianFox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2005
Locatie: Mont de l'Enclus
Berichten: 3.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Een groot deel van die propaganda wordt hier weerlegd. Wat is het probleem ? Als je de propaganda, leugens, ... niet wenst te lezen staat het je vrij de negeerfunctie te gebruiken. Het zijn toch steeds diezelfden die echt alle propaganda kritiekloos plaatsen.

De propaganda die hier wordt geplaatst vind ik trouwens meestal van betere kwaliteit dan de propaganda die door de factcheckers van de media en overheid wordt weerlegd. Door die te weerleggen wordt die trouwens ook openbaar gemaakt wat volgens jou strafbaar is. Van driekwart van de factchecks van de media en overheid had ik nog nooit gehoord, ook niet op dit forum.
Dat klopt inderdaad. Maar het gaat erom dat het eigenlijke posten van propaganda afkomstig van Russische mediakanalen verboden is conform de door mij eerder aangehaalde EU-verordeningen.

Deze verordeningen hebben voorrang op het Belgisch recht, zelfs op de grondwet.

Er staat hier nog steeds Russische propaganda met verwijzingen naar RT en Sputnik. Ook Politics.be moet ervoor zorgen dat hier geen illegale content staat, niemand staat boven de wet. Ik heb Pontifex reeds een privé-bericht gestuurd. Ik verwacht een snelle rectificatie hiervan.

Ik ga eerstdaags alle berichten die in strijd zijn met de wet oplijsten. Vervolgens zal ik deze ook overmaken aan het CCB (Centrum voor Cybersecurity België) en FOD.
__________________
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2024, 09:17   #10
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.064
Standaard

Vergeet ook niet dat die wereldrijkers al aan massaal censuur deden dmv cancel culture en uw cultuur cancellen terwijl ze u omvolken en de nieuwe mensen opjutten met blankenhaat.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2024, 09:48   #11
Voltian
Minister-President
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 4.384
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Dat klopt inderdaad. Maar het gaat erom dat het eigenlijke posten van propaganda afkomstig van Russische mediakanalen verboden is conform de door mij eerder aangehaalde EU-verordeningen.

Deze verordeningen hebben voorrang op het Belgisch recht, zelfs op de grondwet.

Er staat hier nog steeds Russische propaganda met verwijzingen naar RT en Sputnik. Ook Politics.be moet ervoor zorgen dat hier geen illegale content staat, niemand staat boven de wet. Ik heb Pontifex reeds een privé-bericht gestuurd. Ik verwacht een snelle rectificatie hiervan.

Ik ga eerstdaags alle berichten die in strijd zijn met de wet oplijsten. Vervolgens zal ik deze ook overmaken aan het CCB (Centrum voor Cybersecurity België) en FOD.
Kunnen we dat verbod dan ter discussie stellen?

EU verordeningen zijn ook ondergeschikt aan het EU verdrag en verder ondergeschikt aan de VN mensenrechten.

Zou niet de eerste keer zijn dat een verordening in strijd is met verdrag en door EU court of justice wordt teruggedraaid.

Maar, eerder dan het puur legaal te benaderen, is de eerste discussie niet het bepalen van de wenselijkheid van die censuur?

Ik ben nl. niet overtuigd...
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2024, 07:37   #12
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Dat klopt inderdaad. Maar het gaat erom dat het eigenlijke posten van propaganda afkomstig van Russische mediakanalen verboden is conform de door mij eerder aangehaalde EU-verordeningen.

Deze verordeningen hebben voorrang op het Belgisch recht, zelfs op de grondwet.

Er staat hier nog steeds Russische propaganda met verwijzingen naar RT en Sputnik. Ook Politics.be moet ervoor zorgen dat hier geen illegale content staat, niemand staat boven de wet. Ik heb Pontifex reeds een privé-bericht gestuurd. Ik verwacht een snelle rectificatie hiervan.

Ik ga eerstdaags alle berichten die in strijd zijn met de wet oplijsten. Vervolgens zal ik deze ook overmaken aan het CCB (Centrum voor Cybersecurity België) en FOD.
Bij aanvang van de tweede Russische inval in Oekraïne heeft de overheid RT aan banden gelegd, maar ondertussen kan iedereen de site terug bezoeken. Zo illegaal zal dat dus wel niet zijn.

Leden die dit forum vroeger vanwege racisme hebben willen laten uit de ether halen zijn indertijd verbannen. Het is maar dat je weet waar je aan begint. Hopelijk krijgt de oprichter er op een bepaald moment niet zo genoeg van dat hij de boel opdoekt ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 15:28   #13
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hel
Berichten: 20.341
Standaard

... of de laatste moderator ...
__________________
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 18:54   #14
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 41.360
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Hebt u liever een wereldoorlog en de totale vernietiging van de planeet?
Uiteraard willen wij dat niet. Maar dat betekent niet dat wij moeten dulden dat een dictator uit Moskou zomaar een land (dat nota bene geen deel uitmaakt van de Russische Federatie en sedert 1991 onafhankelijk was) mag inpalmen. Dat is de evidentie zelf. Vind jij het nog “normaal” dat Europa zo maar zou moeten aanvaarden dat Poetin & Co een onafhankelijke Europese staat inpalmt? Dit druist in tegen elk volkenrechtelijk principe. Bijgevolg moet de EU samen met de USA Oekraïne tegen dit agressief expansionisme en Nazi-gedrag van Rusland met alle middelen beschermen. Meer nog, als het Kremlin zo idioot zou zijn om kernwapens boven te halen dan hoop ik voor het Rusland dat er spontaan een nieuwe revolutie uitbreekt om de Kremlinmisdadigers te halsrechten.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 19:20   #15
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 54.413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Uiteraard niet. Maar kijk de oplossing is poepsimpel: laat Oekraïne zijn eigen weg volgen. Het maakt geen deel uit van de Russische Federatie. Bijgevolg hebben de Russen daar geen zaken en moeten ze hun troepen daar uit wegtrekken.
Poetin wil graag het Warschau-pact terug. Het moet zijn dat zulks weinig aantrekkelijk is voor al die landen die openlijk voor het Westen hebben gekozen na de implosie van het Sovjet Rijk.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : Gisteren om 19:21.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 19:32   #16
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.894
Standaard

De enige weg vooruit is, na de ontbinding van het Warschaupact, de ontbinding van NAVO.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 19:39   #17
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 54.413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De enige weg vooruit is, na de ontbinding van het Warschaupact, de ontbinding van NAVO.
De NAVO is de full omnium-verzekering (zonder franchise ) van het Vrije Westen tegen mogelijke indringers.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 19:55   #18
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
De NAVO is de full omnium-verzekering (zonder franchise ) van het Vrije Westen tegen mogelijke indringers.
Behalve diegene die nu al binnen zijn zijn er geen indringers. Dat is een fabeltje. Het enige gevaar voor de stabiliteit van onze maatschappij is massale migratie, maar die zal niet van Rusland komen.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 21:13   #19
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 33.201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De enige weg...

... klinkt zo door & door 'dogmatisch' dat ik er puisten van krijg.

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE"
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=PGREbC-Q2Do
MAKE RACISTS AFRAID AGAIN
https://www.youtube.com/watch?v=ua-s5ozQjLQ
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 21:34   #20
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 54.413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Behalve diegene die nu al binnen zijn zijn er geen indringers. Dat is een fabeltje. Het enige gevaar voor de stabiliteit van onze maatschappij is massale migratie, maar die zal niet van Rusland komen.
Tsjetsjenen (toch part of the Russian Fed.)zijn nog een groter islam-krapuul dan de soort die W-Europa onveilig maakt.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be