Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 mei 2005, 15:03   #101
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
O.K. Laten we beginnen, Lady's and gentlemans fasten y're seatbelts.......



Wat was er eerst de materie of anti-materie waar geen materie is of bestaat een wat was de oorzaak van al het oorzaak (big bang) ?? Als de materie eerst zou onstaan zijn => van waaruit dan is het onstaan ? We weten dat atomen bouwstoffen vormen van het materie uit welke bouwstoffen bestaat dan een atoom ?? Let see what you can...............
De big bang is al een tijdje verklaart, overlaatst een documentaire gezien erover op BBC World, Het was een botsting van dimensies.
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2005, 10:28   #102
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
Knettergek, onze Maria. Heeft er iemand een idee of zij al dan niet wetenschappelijk geschoold is?
_________

Ach, wetenschappelijke scholing garandeert niets...

Daar waar het beste onderwijs ter wereld in handen is van confessionelen, bv.

Ook heb ik menigvuldig de knapste (gelauwerde en afgekookte) koppen van de wetenschappelijke wereld zich er ongegeneerd horen op beroemen, dat ze zichzelf als 'evolutionaire theocraten' beschouwen, of dingen van die strekking.

Het religieuze bloed kruipt, waar het niet gaan kan.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 09:32   #103
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
_________

Ook heb ik menigvuldig de knapste (gelauwerde en afgekookte) koppen van de wetenschappelijke wereld zich er ongegeneerd horen op beroemen, dat ze zichzelf als 'evolutionaire theocraten' beschouwen, of dingen van die strekking.

Het religieuze bloed kruipt, waar het niet gaan kan.
_______

Soorryy dat ik verkeerdelijk sprak over "afgekookte koppen", dat waren garnaalkoppen, ik bedoelde "uitgekookte koppen", nogmaals soorryy aan de dames en heren bezitters van zulke hoogwaardige schizo-breinen die het onverenigbare weten te verenigen en het in de opvoeding naar voor weten te brengen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 15:19   #104
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart
wie kan er nu zijn tegen een debat?
Simpel; wie betaalt dat? Een departement onderwijs dat over het ontstaan van de mens mag discussiëren?
Alsof haar departement het recht heeft een oordeel te vellen over het ontstaan van de mens..
pff. Fout balletje werd daar opgegooid! Ik vraag me af; luistert ze teveel naar rechts-extremistisch Texas, of �*s ze gewoon gek geworden?
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 15:22   #105
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beagle
Als ik me niet vergis ('t is al lang geleden, die schooltijd) handelt de evolutieleer van Darwin over het ontstaan van soorten en niet over het ontstaan van het leven.
De theorie rond de biogenese bevat trouwens even veel vraagtekens als die van het scheppingsverhaal, dus waarom geen leuk debatje.
Waarom niet?
Omdat het niet aan de politiek is daar uitspraken over te doen.
Politiek gaat over consensus, compromissen en beslissingen nemen. Lijkt me niet iets, dat je wilt mengen met een technisch-wetenschappelijke discussie.. Dadelijk gaat zij, op haar departement, nog beslissen waar wij, als mens zijnde, van afstammen..

Helemaal gek, die madam.

Dit is trouwens wel een wijze qoute:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia
Het idee dat soorten kunnen uitsterven vormde een smet op de ‘volmaakte’ creatie. Dit alles noopte de ‘creationisten avant la lettre’ om een opeenvolging van scheppingen te postuleren, waarbij God regelmatig de Aarde straft, en vervolgens de natuur opnieuw aanvult met nieuwe soorten, om de vrijgekomen plaatsen op te vullen. Dit werd kort daarop de dominante zienswijze in wetenschappelijke kringen en stond bekend als het catastrofisme.
[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mephisto on 31-05-2005 at 16:28
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beagle
Als ik me niet vergis ('t is al lang geleden, die schooltijd) handelt de evolutieleer van Darwin over het ontstaan van soorten en niet over het ontstaan van het leven.
De theorie rond de biogenese bevat trouwens even veel vraagtekens als die van het scheppingsverhaal, dus waarom geen leuk debatje.
Waarom niet?
Omdat het niet aan de politiek is daar uitspraken over te doen.
Politiek gaat over consensus, compromissen en beslissingen nemen. Lijkt me niet iets, dat je wilt mengen met een technisch-wetenschappelijke discussie.. Dadelijk gaat zij, op haar departement, nog beslissen waar wij, als mens zijnde, van afstammen..

Helemaal gek, die madam.

Dit is trouwens wel een wijze qoute:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia
Het idee dat soorten kunnen uitsterven vormde een smet op de ‘volmaakte’ creatie. Dit alles noopte de ‘creationisten avant la lettre’ om een opeenvolging van scheppingen te postuleren, waarbij God regelmatig de Aarde straft, en vervolgens de natuur opnieuw aanvult met nieuwe soorten, om de vrijgekomen plaatsen op te vullen. Dit werd kort daarop de dominante zienswijze in wetenschappelijke kringen en stond bekend als het catastrofisme.
[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mephisto on 31-05-2005 at 16:23
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beagle
Als ik me niet vergis ('t is al lang geleden, die schooltijd) handelt de evolutieleer van Darwin over het ontstaan van soorten en niet over het ontstaan van het leven.
De theorie rond de biogenese bevat trouwens even veel vraagtekens als die van het scheppingsverhaal, dus waarom geen leuk debatje.
Waarom niet?
Omdat het niet aan de politiek is daar uitspraken over te doen.
Politiek gaat over consensus, compromissen en beslissingen nemen. Lijkt me niet iets, dat je wilt mengen met een technisch-wetenschappelijke discussie..[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beagle
Als ik me niet vergis ('t is al lang geleden, die schooltijd) handelt de evolutieleer van Darwin over het ontstaan van soorten en niet over het ontstaan van het leven.
De theorie rond de biogenese bevat trouwens even veel vraagtekens als die van het scheppingsverhaal, dus waarom geen leuk debatje.
Waarom niet?
Omdat het niet aan de politiek is daar uitspraken over te doen.[/size]
[/edit]
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 31 mei 2005 om 15:28.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 21:54   #106
Lex Blanca
Minister-President
 
Lex Blanca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2005
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Berichten: 4.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter
Ja, maar toch, allez, welk zinnig mens gelooft dat God een biotechnoloog was? Hey! Ik heb een onderschrift gevonden! Dan vind ik het nog aannemelijker dat aliens hier hun DNA zak zijn komen uitschudden, maar wie heeft die aliens dan gemaakt? Allez allez, je ziet: zo'n debat zou toch nergens naartoe kunnen leiden...

http://www.niburu.nl/index.php?showa...articleID=7906
Ik neem niet dit standpunt in,noch ga ik ertegenin;elke dag leren we bij;mr wel een interessant artikel over:"aliens die hier hun zak zijn komen uitschudden".
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 16:03   #107
De Nachtuil
Gouverneur
 
De Nachtuil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.472
Standaard

In België zijn er blijkbaar ook zo'n idioten. Op de site van de protestantse CD&V'erKris Vleugels staat onder links
een link naar Real Life. Een organisatie die het creationisme promoot .[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaamse Patriot on 01-06-2005 at 17:05
Reason:
--------------------------------

In België zijn er blijkbaar ook zo'n idioten. Op de site van de protestantse CD&V'erKris Vleugels staat onder links
een link naar Real Life. Een organisatie die het creationisme promoot .[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaamse Patriot on 01-06-2005 at 17:05
Reason:
--------------------------------

In België zijn er blijkbaar ook zo'n idioten. Op de site van de protestantse CD&V'erKris Vleugels onder links
een link naar Real Life. Een organisatie die het creationisme promoot .[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

In België zijn er blijkbaar ook zo'n idioten. Op de site van de protestantse CD&V'erKris Vleugels onder links
een link naar Real Life. Een organisatie die het creationisme promoot .[/size]
[/edit]
__________________

Laatst gewijzigd door Vlaamse Patriot : 1 juni 2005 om 16:05.
De Nachtuil is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be