Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juni 2005, 11:53   #1
Franz Ritter Von Epp
Banneling
 
 
Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 317
Standaard Tandartspraktijk in Antwerpen brutaal overvallen

Bron: www.gva.be

Een tandarts uit Deurne en twee van zijn patiënten zijn vrijdagavond het slachtoffer geworden van een brutale overval. "Het gaat zeker om twee daders, maar vermoedelijk waren het er drie." Dat zegt Eva Herreman van het Antwerpse parket.
"Ze spraken Frans, waren van Noord-Afrikaanse origine, droegen zwarte kledij en een bivakmuts en waren gewapend."

Rond 18 uur stapten de overvallers de tandartspraktijk aan de Bisschoppenhoflaan in Deurne binnen. Een patiënt die in de wachtkamer zat, werd met de dood bedreigd en de dieven stalen zijn portefeuille, huissleutels en de afstandsbediening van zijn garagepoort. Vervolgens gingen ze naar de praktijkruimte van de tandarts, waar op dat moment een patiënt in behandeling was.

De tandarts werd gedwongen om naar de wachtzaal te gaan waar de overvallers hem 450 euro en de sleutels van zijn Mercedes Cabrio afhandig maakten. De overvallers sloegen uiteindelijk op de vlucht met de Mercedes en zijn nog steeds spoorloos. De tandarts en zijn twee patiënten, die alle drie met de dood werden bedreigd, waren na de overval danig onder de indruk, maar zijn niet gewond geraakt.


Eigen Commentaar:

Ook bij dit feit is wééral maar eens duidelijk gemaakt dat het vreemdelingengespuis zich hier alléén maar schuldig maakt aan criminaliteit. Zij vormen géén bijdrage aan onze samenleving, het is duidelijk dat de meeste Vlamingen nu éénmaal niet wensen samen te leven mat makakken, nikkers en vuile Joden. En uiteraard wil de links-liberale junta dit niet inzien dat hun zogenaamde "perfecte" multi-kul samenleving reeds jaren om zeep is...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Franz Ritter Von Epp on 26-06-2005 at 12:54
Reason:
--------------------------------

Bron: www.gva.be

Een tandarts uit Deurne en twee van zijn patiënten zijn vrijdagavond het slachtoffer geworden van een brutale overval. "Het gaat zeker om twee daders, maar vermoedelijk waren het er drie." Dat zegt Eva Herreman van het Antwerpse parket.
"Ze spraken Frans, waren van Noord-Afrikaanse origine, droegen zwarte kledij en een bivakmuts en waren gewapend."

Rond 18 uur stapten de overvallers de tandartspraktijk aan de Bisschoppenhoflaan in Deurne binnen. Een patiënt die in de wachtkamer zat, werd met de dood bedreigd en de dieven stalen zijn portefeuille, huissleutels en de afstandsbediening van zijn garagepoort. Vervolgens gingen ze naar de praktijkruimte van de tandarts, waar op dat moment een patiënt in behandeling was.

De tandarts werd gedwongen om naar de wachtzaal te gaan waar de overvallers hem 450 euro en de sleutels van zijn Mercedes Cabrio afhandig maakten. De overvallers sloegen uiteindelijk op de vlucht met de Mercedes en zijn nog steeds spoorloos. De tandarts en zijn twee patiënten, die alle drie met de dood werden bedreigd, waren na de overval danig onder de indruk, maar zijn niet gewond geraakt.


Eigen Commentaar:

Ook bij dit feit is wééral maar eens duidelijk gemaakt dat het vreemdelingengespuis zich hier alléén maar schuldig maakt aan criminaliteit. Zij vormen géén bijdrage aan onze samenleving, het is duidelijk dat de meeste Vlamingen nu éénmaal niet wensen samen te leven mat makakken, nikkers en vuile Joden. En uiteraard wil de links-liberale junta dit niet inzien dat hun zogenaamde "perfecte" multi-kul samenleving reeds jaren om zeep is...[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Bron: www.gva.be

Een tandarts uit Deurne en twee van zijn patiënten zijn vrijdagavond het slachtoffer geworden van een brutale overval. "Het gaat zeker om twee daders, maar vermoedelijk waren het er drie." Dat zegt Eva Herreman van het Antwerpse parket.
"Ze spraken Frans, waren van Noord-Afrikaanse origine, droegen zwarte kledij en een bivakmuts en waren gewapend."

Rond 18 uur stapten de overvallers de tandartspraktijk aan de Bisschoppenhoflaan in Deurne binnen. Een patiënt die in de wachtkamer zat, werd met de dood bedreigd en de dieven stalen zijn portefeuille, huissleutels en de afstandsbediening van zijn garagepoort. Vervolgens gingen ze naar de praktijkruimte van de tandarts, waar op dat moment een patiënt in behandeling was.

De tandarts werd gedwongen om naar de wachtzaal te gaan waar de overvallers hem 450 euro en de sleutels van zijn Mercedes Cabrio afhandig maakten. De overvallers sloegen uiteindelijk op de vlucht met de Mercedes en zijn nog steeds spoorloos. De tandarts en zijn twee patiënten, die alle drie met de dood werden bedreigd, waren na de overval danig onder de indruk, maar zijn niet gewond geraakt.


Eigen Commentaar:

Ook bij dit feit is wééral maar eens duidelijk gemaakt dat het vreemdelingengespuis zich hier alléén maar schuldig maakt aan criminaliteit. Zij vormen géén bijdrage aan onze samenleving, het is duidelijk dat de meeste Vlamingen nu éénmaal niet wensen samen te leven mat makakken, nikkers en vuile Joden. En uiteraard wil de links-liberale junta dit niet inzien dat hun zogenaamde "perfecte" multi-kul samenleving reeds jaren om zeep is...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Franz Ritter Von Epp : 26 juni 2005 om 11:54.
Franz Ritter Von Epp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 12:47   #2
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp
Ook bij dit feit is wééral maar eens duidelijk gemaakt dat het vreemdelingengespuis zich hier alléén maar schuldig maakt aan criminaliteit. Zij vormen géén bijdrage aan onze samenleving, het is duidelijk dat de meeste Vlamingen nu éénmaal niet wensen samen te leven mat makakken, nikkers en vuile Joden. En uiteraard wil de links-liberale junta dit niet inzien dat hun zogenaamde "perfecte" multi-kul samenleving reeds jaren om zeep is...
Pak die 'links-liberale junta' aan die verantwoordelijk is voor de oververtegenwoordiging van het gespuis tussen de vreemdelingen hier, in plaats van de hele vreemdelingengemeenschap.
Of moet ik uit uw woordgebruik 'makakken, nikkers en vuile Joden' afleiden dat u een ordinaire racist bent?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Erw on 26-06-2005 at 13:48
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp
Ook bij dit feit is wééral maar eens duidelijk gemaakt dat het vreemdelingengespuis zich hier alléén maar schuldig maakt aan criminaliteit. Zij vormen géén bijdrage aan onze samenleving, het is duidelijk dat de meeste Vlamingen nu éénmaal niet wensen samen te leven mat makakken, nikkers en vuile Joden. En uiteraard wil de links-liberale junta dit niet inzien dat hun zogenaamde "perfecte" multi-kul samenleving reeds jaren om zeep is...
Pak die 'links-liberale junta' aan die verantwoordelijk is voor de oververtegenwoordiging van het gespuis tussen de vreemdelingen hier, in plaats van de hele vreemdelingengemeenschap.
Of moet ik uit uw woordgebruik 'makakken, nikkers en vuile Joden' afleiden dat u een ordinaire racist bent?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp
Ook bij dit feit is wééral maar eens duidelijk gemaakt dat het vreemdelingengespuis zich hier alléén maar schuldig maakt aan criminaliteit. Zij vormen géén bijdrage aan onze samenleving, het is duidelijk dat de meeste Vlamingen nu éénmaal niet wensen samen te leven mat makakken, nikkers en vuile Joden. En uiteraard wil de links-liberale junta dit niet inzien dat hun zogenaamde "perfecte" multi-kul samenleving reeds jaren om zeep is...
Pak die 'links-liberale junta' aan die verantwoordelijk is voor de oververtegenwoordiging van het gespuis tussen de vreemdelingen hier, in plaats van de hele vreemdelingengemeenschap.[/size]
[/edit]
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 26 juni 2005 om 12:48.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 14:24   #3
Franz Ritter Von Epp
Banneling
 
 
Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Pak die 'links-liberale junta' aan die verantwoordelijk is voor de oververtegenwoordiging van het gespuis tussen de vreemdelingen hier, in plaats van de hele vreemdelingengemeenschap.
Of moet ik uit uw woordgebruik 'makakken, nikkers en vuile Joden' afleiden dat u een ordinaire racist bent?
Racist wil zeggen het eigen ras als superieur beschouwen t.a.v alle andere rassen. Ten eerste Jood is géén ras maar godsdienst, een makak en een Nikker is gewoon een scheldwoord dat ik gebruik om het rapaille van een bepaalde bevolkingsgroep te definiëren, uiteraard is voor mij een zwarte in Afrika géén nikker maar bv. wel een stelende en relschoppende Congolees in Brussel. In zijn eigen land is diezelfde Congolees uiteraard wel een zwarte. M.a.w kort en duidelijk: ik heb maar respect voor vreemdelingen indien ze zich ten dienste stellen van hun eigen volk in hun eigen land.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Franz Ritter Von Epp on 26-06-2005 at 15:26
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Pak die 'links-liberale junta' aan die verantwoordelijk is voor de oververtegenwoordiging van het gespuis tussen de vreemdelingen hier, in plaats van de hele vreemdelingengemeenschap.
Of moet ik uit uw woordgebruik 'makakken, nikkers en vuile Joden' afleiden dat u een ordinaire racist bent?
Racist wil zeggen het eigen ras als superieur beschouwen t.a.v alle andere rassen. Ten eerste Jood is géén ras maar godsdienst, een makak en een Nikker is gewoon een scheldwoord dat ik gebruik om het rapaille van een bepaalde bevolkingsgroep te definiëren, uiteraard is voor mij een zwarte in Afrika géén nikker maar bv. wel een stelende en relschoppende Congolees in Brussel. In zijn eigen land is diezelfde Congolees uiteraard wel een zwarte. M.a.w kort en duidelijk: ik heb maar respect voor vreemdelingen indien ze zich ten dienste stellen van hun eigen volk in hun eigen land.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Pak die 'links-liberale junta' aan die verantwoordelijk is voor de oververtegenwoordiging van het gespuis tussen de vreemdelingen hier, in plaats van de hele vreemdelingengemeenschap.
Of moet ik uit uw woordgebruik 'makakken, nikkers en vuile Joden' afleiden dat u een ordinaire racist bent?
Racist wil zeggen het eigen ras als superieur beschouwen t.a.v alle andere rassen. Ten eerste Jood is géén ras maar godsdienst, een makak en een Nikker is gewoon een scheldwoord dat ik gebruik om het rapaille van een bepaalde bevolkingsgroep te definiëren, uiteraard is voor mij een zwarte in Afrika géén nikker maar bv. wel een stelende en relschoppende Congolees in Brussel.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Franz Ritter Von Epp : 26 juni 2005 om 14:26.
Franz Ritter Von Epp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 14:27   #4
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Dubbel.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 14:54   #5
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp
Racist wil zeggen het eigen ras als superieur beschouwen t.a.v alle andere rassen. Ten eerste Jood is géén ras maar godsdienst, een makak en een Nikker is gewoon een scheldwoord dat ik gebruik om het rapaille van een bepaalde bevolkingsgroep te definiëren,
U zei wel degelijk 'vuile Jood'. Dat is ook schelden.

U zei ook "Ook bij dit feit is wééral maar eens duidelijk gemaakt dat het vreemdelingengespuis zich hier alléén maar schuldig maakt aan criminaliteit."
Als dit geen racistische uitlating is dan zegt u hier twee maal hetzelfde, 'vreemdelingengespuis' impliceert criminaliteit en toch zegt u erbij dat het zich hier schuldig maakt aan criminaliteit. Bovendien ook "alléén maar" wat een duidelijk refereren is naar een vreemdelingengemeenschap die u volledig catalogeert als gespuis.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp
uiteraard is voor mij een zwarte in Afrika géén nikker maar bv. wel een stelende en relschoppende Congolees in Brussel. In zijn eigen land is diezelfde Congolees uiteraard wel een zwarte. M.a.w kort en duidelijk: ik heb maar respect voor vreemdelingen indien ze zich ten dienste stellen van hun eigen volk in hun eigen land.
Een stelende en relschoppende Congolees in Congo noemt u geen nikker dan?
De locatie van de misdaad bepaalt het scheldwoord dat u plakt op de dader?

Volgens mij tracht u er zich uit te lullen hoor.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 08:26   #6
VlaamseBelg
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 mei 2003
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp
"Ze spraken Frans, waren van Noord-Afrikaanse origine, droegen zwarte kledij en een bivakmuts en waren gewapend."
Zwarte kledij en een bivakmuts, natuurlijk waren ze van noord-afrikaanse origine. Die lopen allemaal zo rond.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 08:33   #7
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Zwarte kledij en een bivakmuts, natuurlijk waren ze van noord-afrikaanse origine. Die lopen allemaal zo rond
tuurlijk maar enkel als ze op pad gaan
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 18:53   #8
Franz Ritter Von Epp
Banneling
 
 
Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw

Een stelende en relschoppende Congolees in Congo noemt u geen nikker dan?
De locatie van de misdaad bepaalt het scheldwoord dat u plakt op de dader?

Volgens mij tracht u er zich uit te lullen hoor.
Uiteraard, een vreemdeling die zich op Vlaams grondgebied bevindt heeft voor mij niet dezelfde rechten als een autochtone Vlaming. Voor mij blijft een vreemdeling een "gast" en zodra die ongewenst is is 'inpakken en wegwezen" de boodschap.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Franz Ritter Von Epp on 27-06-2005 at 19:53
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw

Een stelende en relschoppende Congolees in Congo noemt u geen nikker dan?
De locatie van de misdaad bepaalt het scheldwoord dat u plakt op de dader?

Volgens mij tracht u er zich uit te lullen hoor.
Uiteraard, een vreemdeling die zich op Vlaams grondgebied bevindt heeft voor mij niet dezelfde rechten als een autochtone Vlaming. Voor mij blijft een vreemdeling een "gast" en zodra die ongewenst is is 'inpakken en wegwezen" de boodschap.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw

Een stelende en relschoppende Congolees in Congo noemt u geen nikker dan?
De locatie van de misdaad bepaalt het scheldwoord dat u plakt op de dader?

Volgens mij tracht u er zich uit te lullen hoor.
Uiteraard, een vreemdeling die zich op Vlaams grondgebied bevindt heeft voor mij niet dezelfde rechten als een autochtone Vlaming. Voor mij bleeft een vreemdeling een "gast" en zodra die ongewenst is is 'inpakken en wegwezen" de boodschap.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Franz Ritter Von Epp : 27 juni 2005 om 18:53.
Franz Ritter Von Epp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be