Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 3 augustus 2005, 19:17   #61
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Mijn afkeer van de Belgische onrechtvaardigheid zal niet met een voorwaardelijke straf te genezen zijn vrees ik.
Drie keer de verzamelde postings van Supe®staaf ter leringhe ende vermaak doorlezen als penitentie, moet volstaan om zelfs de meest recalcitrante België-hater op het rechte glorierijke roemvolle pad der Belgische verlichting te helpen.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 3 augustus 2005, 19:18   #62
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Holahola!
Dit is enkel de denktank van de partij!
Als ik het electoraal potentieel post, ligt de server van politics.be plat!
Sorry voor deze namiddag.
Ik waagde toch een poging om alle BuB-sympathisanten met naam en toenaam te posten, met het gekende gevolg: forum/politics.be zo plat als een vijg.
Ik had het voorspeld.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 3 augustus 2005, 19:43   #63
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Sorry voor deze namiddag.
Ik waagde toch een poging om alle BuB-sympathisanten met naam en toenaam te posten, met het gekende gevolg: forum/politics.be zo plat als een vijg.
Ik had het voorspeld.
dit kan geen toeval meer zijn....
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 3 augustus 2005, 19:46   #64
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

dubbel[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 03-08-2005 at 20:47
Reason:
--------------------------------

dubbel[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
dit kan geen toeval meer zijn....
Nog een andere vreemde toevalligheid:
Voor één keer begaf ik me op het forumonderdeel Religies.
Ik vermijd het meestal omdat ik me zelden kan inhouden om uiterst cassant op bullocks te reageren.
Laat nu dat onderdeel toch wel verloren gegaan zijn bij de crash!
[/size]
[/edit]
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 3 augustus 2005 om 19:47.
Supe®Staaf is offline  
Oud 3 augustus 2005, 19:47   #65
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
dit kan geen toeval meer zijn....
Nog een andere vreemde toevalligheid:
Ik vermijd het meestal de katern 'religies' omdat ik me zelden kan inhouden om uiterst cassant op bullocks te reageren.
Voor één keer begaf ik me op het forumonderdeel.
Laat nu dat onderdeel toch wel verloren gegaan zijn bij de crash!
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 4 augustus 2005, 20:16   #66
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

[quote=jan hyoens]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t

Goed, goed! Alhoewel ik evengoed kan proberen BIn Laden tot het christendom te bekeren doe ik een poging om je uit je vooringenomenheid te halen!

eerste punt NVA



[font=Arial, helvetica][size=4]1. Algemeen Vlaams belang als richtsnoer[/size][/font] (zeg maar gewoon het belang van bepaalde figuren als richtsnoer!)[font=Arial, helvetica][size=2]Vlaanderen en de Vlamingen zijn ons eerste referentiepunt. De Nieuw-Vlaamse Alliantie komt op voor het algemeen Vlaams belang, niet voor belangengroepen of zuilen. ( daarom dat ze een kartel aangaan met de politieke emanatie van de christen-democratie in Vlaanderen!)[/size][/font]

[font=Arial, helvetica][size=2]De Belgische constructie biedt voor ons geen enkele democratische meerwaarde, wel integendeel. België is nu geen federatie, geen confederatie, maar een "contra-federatie" : het is haast onmogelijk om een politiek thema te vinden waarover men het in beide landsgedeelten eens is. Dáárom kiezen wij resoluut voor Vlaanderen[/size][/font][font=Arial, helvetica][size=2]. (prachtig staaltje van nietszeggend wollig taalgebruik! Let wel nergers wordt resoluut gekozen voor onafhankelijkheid! kwestie om federale regeringsdeelname niet uit te sluiten! BDW " In een regering met de PS? Waarom niet! De Morgen 25/07)[/size][/font]

[font=Arial, helvetica][size=2]Vlaanderen en Wallonië moeten op verschillende vlakken (sociaal, economisch, cultureel…) meer en meer hun eigen weg kunnen gaan. Wij willen daarin de democratie ten volle laten spelen en verantwoordelijkheid opnemen voor de eigen successen en fouten.( de democratie ten volle laten spelen maar wel meedoen aan een systeem dat één miljoen Vlamingen monddood maakt! en leren uit eigen fouten! (tja over successen zullen we maar zwijgen!) GB " bepaalde uitspraken waren niet gemeend maar werden enkel gedaan omdat de basis dat verwacht!")Om dat te verwezenlijken moeten we de sleutels van onze eigen welvaart in handen krijgen. Dat impliceert o.m. fiscale autonomie en eigen bevoegdheid naar arbeidsmarkt, inkomensbeleid en sociale zekerheid toe.( daar hebben we tot nu toe niet veel van gezien!)[/size][/font]
[font=Arial, helvetica][size=2]Ons Vlaams-nationalisme is geen doel, maar een middel om te komen tot meer democratie en beter bestuur.( meer democratie en beter bestuur impliceert enkel een ministerjobke voor GB en een paar parlementaire zitjes voor de happy few!)[/size][/font]

[font=Arial, helvetica][size=2]Meer Vlaamse verantwoordelijkheid wordt in een democratie stapsgewijs gerealiseerd. ( het lijkt wel de processie van Echternach!)Wij willen in dat proces het voortouw nemen.( willen maar niet kunnen!) Tegelijk roepen we de Vlaamse overheid op de bevoegdheden die ze nu al in handen heeft volledig in te vullen.( en wie zit er in die Vlaamse overheid? juist ja!)[/size][/font]
[font=Arial][/font]
[font=Arial]maw [/font]
Relaas van een flamingant n.a.v. de schokkende gebeurtenissen die zich naar aanleiding van onze broedertwist op dit forum hebben voorgedaan.

Vandaag beleefde ik een schitterende dag in de oude Vlaamse vechtstad Brugge. De dag startte met een bezoek aan de tentoonstelling van de onvolprezen Hans Memling, één van onze betere portretschilders van de 15e eeuw, monument van de zogenaamde "Vlaamse Primitieven". Pittig detail : Memling was ooit een leerling van Rogier Van Der Weyden, een Waal die oorspronkelijk Roger De La Pasture heette, maar zijn naam vervlaamste omdat nu eenmaal de Vlaamse schilderkunst in die periode
wereldberoemd was. Een ziener dus.

Daarna genoten van een goede maaltijd en een paar goede pinten gedronken op de grote Markt, in het aanschijn van onze grote helden Jan Breydel en Pieter De Koninck, onder wiens leiding de Franse imperialisten een zeer smadelijke nederlaag geleden hebben op de Groeningekouter.
Goedgemutst terug naar huis.

Even terug on topic.

- Ik verwittig je : let op naar verwijzingen naar B.L. Voor je het beseft sta je op de geviseerde lijst van E.Q.

- Aan F. Schitterende ironische posting, maar je reactie op het antwoord van S. laat het volgens mij een beetje afweten. Ben beter gewoon van jou.

- Aan St. Ongeveer dezelfde opmerking.

- Aan S. Op het eerste zicht triomf alom. Niet alleen ben je erin geslaagd
de Vlaamse éénheid aan diggelen te meppen (enfin zo denk je toch) maar ook het ganse systeem plat te leggen door de publicatie van het BUB ledenbestand. Indrukwekkend, maar nogal kort. Ik mag er niet aan denken
mocht je de cijfers van de opbrengst van de tsunami-ramp door dezelfde partij bekendgemaakt had, het systeem had dergelijk astronomisch cijfer niet kunnen verwerken, met alle gevolgen vandien.

Maar toch niet te euforisch worden. Het volgende scenario is perfect mogelijk : onder de indruk de flaminganten ingepakt te hebben, gaat de heer S. zich te buiten, na het nuttigen van het nodige geestrijk vocht, op de grote Markt te A. een bijzondrer schuine versie van zijn geliefd Belgisch
Volkslied ten beste te geven, waarna hij opgepakt wordt en in de gevangenis van D. belandt, en iedereen weet hoe de D. cipiers tegenover de inwoners van A. staan. Ik mag er niet aan denken.

Ik stel dus het volgende voor : om het conflict tussen de heer J.H. en r.t.
te beslechten stel ik een duel voor achter de beroemde kerk van I., een bekend Vlaams-nationaal broeinest. Wapens : twee opgeblazen ballons in worstvorm. Inscripsies op de ballons : wat Wals is vals is, sla neer, N-VA'ers inbegrepen, wat J.H. betreft, voor r.t. zelfde leus, zonder N-VA verwijzing. De bediener van de ballon die het eerst begeeft is de verliezer.
De immer objectieve mevr K. fungeert als scheidsrechter. Na het duel zatsel bij de heer S. die zijn taak als gastheer bijzonder goed ter harte neemt, en als dank een omhaling ten voordele van de BUB mag in ontvangst nemen, teneinde deze partij in staat te stellen de proceskosten
van het proces aangespannen tegen de N-VA te kunnen bekostigen. En iedereen gaat gelukkig naar huis.
robert t is offline  
Oud 4 augustus 2005, 20:54   #67
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Wie heeft er hier wat teveel op...
Jong N-VA'er is offline  
Oud 4 augustus 2005, 20:54   #68
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

[quote=robert t]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Relaas van een flamingant n.a.v. de schokkende gebeurtenissen die zich naar aanleiding van onze broedertwist op dit forum hebben voorgedaan.

Vandaag beleefde ik een schitterende dag in de oude Vlaamse vechtstad Brugge. De dag startte met een bezoek aan de tentoonstelling van de onvolprezen Hans Memling, één van onze betere portretschilders van de 15e eeuw, monument van de zogenaamde "Vlaamse Primitieven". Pittig detail : Memling was ooit een leerling van Rogier Van Der Weyden, een Waal die oorspronkelijk Roger De La Pasture heette, maar zijn naam vervlaamste omdat nu eenmaal de Vlaamse schilderkunst in die periode
wereldberoemd was. Een ziener dus.

Daarna genoten van een goede maaltijd en een paar goede pinten gedronken op de grote Markt, in het aanschijn van onze grote helden Jan Breydel en Pieter De Koninck, onder wiens leiding de Franse imperialisten een zeer smadelijke nederlaag geleden hebben op de Groeningekouter.
Goedgemutst terug naar huis.

Even terug on topic.

- Ik verwittig je : let op naar verwijzingen naar B.L. Voor je het beseft sta je op de geviseerde lijst van E.Q.

- Aan F. Schitterende ironische posting, maar je reactie op het antwoord van S. laat het volgens mij een beetje afweten. Ben beter gewoon van jou.

- Aan St. Ongeveer dezelfde opmerking.

- Aan S. Op het eerste zicht triomf alom. Niet alleen ben je erin geslaagd
de Vlaamse éénheid aan diggelen te meppen (enfin zo denk je toch) maar ook het ganse systeem plat te leggen door de publicatie van het BUB ledenbestand. Indrukwekkend, maar nogal kort. Ik mag er niet aan denken
mocht je de cijfers van de opbrengst van de tsunami-ramp door dezelfde partij bekendgemaakt had, het systeem had dergelijk astronomisch cijfer niet kunnen verwerken, met alle gevolgen vandien.

Maar toch niet te euforisch worden. Het volgende scenario is perfect mogelijk : onder de indruk de flaminganten ingepakt te hebben, gaat de heer S. zich te buiten, na het nuttigen van het nodige geestrijk vocht, op de grote Markt te A. een bijzondrer schuine versie van zijn geliefd Belgisch
Volkslied ten beste te geven, waarna hij opgepakt wordt en in de gevangenis van D. belandt, en iedereen weet hoe de D. cipiers tegenover de inwoners van A. staan. Ik mag er niet aan denken.

Ik stel dus het volgende voor : om het conflict tussen de heer J.H. en r.t.
te beslechten stel ik een duel voor achter de beroemde kerk van I., een bekend Vlaams-nationaal broeinest. Wapens : twee opgeblazen ballons in worstvorm. Inscripsies op de ballons : wat Wals is vals is, sla neer, N-VA'ers inbegrepen, wat J.H. betreft, voor r.t. zelfde leus, zonder N-VA verwijzing. De bediener van de ballon die het eerst begeeft is de verliezer.
De immer objectieve mevr K. fungeert als scheidsrechter. Na het duel zatsel bij de heer S. die zijn taak als gastheer bijzonder goed ter harte neemt, en als dank een omhaling ten voordele van de BUB mag in ontvangst nemen, teneinde deze partij in staat te stellen de proceskosten
van het proces aangespannen tegen de N-VA te kunnen bekostigen. En iedereen gaat gelukkig naar huis.
Gewoon te gek om los te lopen
Jong N-VA'er is offline  
Oud 4 augustus 2005, 21:17   #69
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
kwestie van eerst onze eigen voordeur schoon te vegen en daarna de uwe ( dus feest maar zolang je kan!)
dus eerst N-VA dan het belgicisme? is genoteerd notabele VB Vlaams nationalisten
giserke is offline  
Oud 4 augustus 2005, 22:51   #70
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

[quote=Jong N-VA'er]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t

Gewoon te gek om los te lopen
Zoek eens de betekenis van het woord "ironie" op, jongeman.
robert t is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be