Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams-nationalistisch forum
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden.

 
 
Discussietools
Oud 22 juni 2005, 17:41   #1
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard good-morning etc

Vinden jullie het ook geen tijd worden dat aan superstaafs draad 'Good morning-evening belgium' eens een einde komt?
Ik denk dat we dat kunnen bespoedigen door gewoon te stoppen met er te posten. Dan kunnen kan het belgisch klupje zich er amuseren met hun 'Good afternoon belgium'-posts zoveel ze willen, tot de moderatie besluit dat het genoeg geweest is.

Gewoon negeren dus!
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 22 juni 2005, 17:54   #2
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Vinden jullie het ook geen tijd worden dat aan superstaafs draad 'Good morning-evening belgium' eens een einde komt?
Ik denk dat we dat kunnen bespoedigen door gewoon te stoppen met er te posten. Dan kunnen kan het belgisch klupje zich er amuseren met hun 'Good afternoon belgium'-posts zoveel ze willen, tot de moderatie besluit dat het genoeg geweest is.

Gewoon negeren dus!
Dat doe ik al langer... Zulke infantiele onderwerpen dienen zo veel mogelijk met rust gelaten te worden. Dat ze daarna in ware Kindergarten stijl zoveel mogelijk Good Mornings op elkaar afvuren, is uitstekende propaganda voor ons: belgicisten zijn mentaal blijven steken in hun anale periode
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 22 juni 2005, 17:58   #3
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Op Vlaams-nationalistisch forum staat een even hilarische als zielige en machteloze oproep:

Citaat:
Vinden jullie het ook geen tijd worden dat aan superstaafs draad 'Good morning-evening belgium' eens een einde komt?
Ik denk dat we dat kunnen bespoedigen door gewoon te stoppen met er te posten. Dan kunnen kan het belgisch klupje zich er amuseren met hun 'Good afternoon belgium'-posts zoveel ze willen, tot de moderatie besluit dat het genoeg geweest is.

Gewoon negeren dus!


Naar het censuurwapen grijpen als ze geen vat kunnen krijgen op iets dat hen bedreigt dus...

Hahaha. Patriot is weer zielig bezig. 'De stoute flaminganten willen ons negeren! buhuhhuhuhu!'
Wat doet hij hier eigenlijk?
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 22 juni 2005, 17:59   #4
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Hahaha. Patriot is weer zielig bezig. 'De stoute flaminganten willen ons negeren! buhuhhuhuhu!'
Wat doet hij hier eigenlijk?
Yep... Dat bewijst dat je de juiste aanpak kiest, VM. Dat Patriot negeren al als censuur verklaard, is een uitstekende illustratie van hun debiele redeneringswijzes...
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 9 augustus 2005, 20:08   #5
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Ik heb daar vandaag een beetje geprovoceerd, maar ja er wat net daarvoor iets in gepost dus kan geen kwaad.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 9 augustus 2005, 22:17   #6
Burry
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 8 juni 2004
Locatie: Leuven
Berichten: 2.175
Standaard

Gewoon negeren inderdaad.
Burry is offline  
Oud 10 augustus 2005, 16:27   #7
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Spijtig genoeg heeft iemand hem een goede week terug weer naar boven gehaald... en hij was net zo diep gezakt!
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 21 augustus 2005, 20:53   #8
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Hopen dat hij deze keer verder zakt...
lomeanor is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be