Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 12 mei 2006, 22:49   #21
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Nicht der Mörder, der Ermordete ist schuldig

Een oud verhaal ...
Dat is een groffe verwringing van vercetti's woorden. Niet de vermoorde is schuldig, maar degenen die aan de touwtjes van het systeem trekken, was zijn suggestie.
__________________
baarle is offline  
Oud 12 mei 2006, 22:56   #22
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Nicht der Mörder, der Ermordete ist schuldig

Een oud verhaal ...
Uiteraard: als de vermoorde die dag in zijn bed was blijven liggen zou hij nog leven...

Daar kan de moordenaar toch niets aan doen? Je moet maar zorgen dat je niet op straat bent als een Belanger tilt slaat..

Laatst gewijzigd door filosoof : 12 mei 2006 om 22:57.
filosoof is offline  
Oud 12 mei 2006, 22:57   #23
kingtiger
Banneling
 
 
kingtiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 1.096
Standaard multikul

De multikul is wel degelijk verantwoordelijk voor de moorden.Waar men rassen bij elkander doet wonen ontstaan spontaan hevige racistische gevoelens die soms ook ontaarden in moord.
Segregatie verkondigen mag dus nietstrafbaar zijn.Gezond verstand mag immers niet strafbaar zijn.Weg met de wet op het racisme.
kingtiger is offline  
Oud 12 mei 2006, 22:59   #24
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
De multikul is wel degelijk verantwoordelijk voor de moorden.Waar men rassen bij elkander doet wonen ontstaan spontaan hevige racistische gevoelens die soms ook ontaarden in moord.
Segregatie verkondigen mag dus nietstrafbaar zijn.Gezond verstand mag immers niet strafbaar zijn.Weg met de wet op het racisme.

Enne, je psychiater, wat zegt die over jou?
filosoof is offline  
Oud 12 mei 2006, 23:16   #25
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
persoonlijk vind ik dat de media de grootste schuldige is, het steeds maar uitvergroten van alledaags misdaden en wantoestanden en dit dan uitvergroten op bepaalde bevolkinsgroepen is een middel waar de media zich voortdurend schuldig aan maakt
Op de Franse zender TF1 werd vandaag verteld dat de dader een extreem-rechtse neo-nazi skinhead van het Vlaams Belang was...ze vertelden ook dat in Antwerpen 30 procent v/d bevolking VB stemt...Dat is zo ongeveer hetzelfde als zeggen dat 1 op 3 Antwerpenaars tot zo een slachtpartij in staat zou kunnen zijn... Er werden zwarten getoond die vertelden dat dit dagelijkse kost voor hen was. " Regardez ce qu'on doit subir tous les jours" zei er éne . Media kunnen inderdaad alles oftewel minimaliseren of opkloppen zoals mayonnaise. De vraag is: met welk doel?Wie heeft daar baat bij?
carlgustaaf is offline  
Oud 12 mei 2006, 23:18   #26
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
De grote oplossing voor misdaden ingegeven door racisme:

Alle vreemdelingen buiten!

Hoe compleet krankzinnig zijn jullie wel niet?
nu moet je wel toegeven dat als ze allemaal weggaan, dat niemand hier hen nog kwaad kan doen, dat lijkt me logisch, niet?
carlgustaaf is offline  
Oud 12 mei 2006, 23:24   #27
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
De multikul is wel degelijk verantwoordelijk voor de moorden.Waar men rassen bij elkander doet wonen ontstaan spontaan hevige racistische gevoelens die soms ook ontaarden in moord.
Segregatie verkondigen mag dus nietstrafbaar zijn.Gezond verstand mag immers niet strafbaar zijn.Weg met de wet op het racisme.
Dat zou een oplossing zijn. Als iedereen zijn haat, wat een natuurlijk, menselijk gevoel is, kwijt zou kunnen op een normale manier, zouden gewelddadige uitspattingen eerder uitzondering dan regel zijn. Nu maken we het omgekeerde echter waar.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 12 mei 2006, 23:31   #28
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti Bekijk bericht
Op het nieuws zeiden ze dat de dader problemen had met vreemdelingen. Deze zouden aan de basis gelegen hebben van de moord. Zou hij zonder die problemen begonnen zijn met zijn moordtocht?

Ik betwijfel het.
ze droeg een kort rokje, dus vroeg erom om verkracht te worden.


en, o, ik heb last met enkele Vlamingen. mag ik jou komen overhoop schieten?
driewerf is offline  
Oud 12 mei 2006, 23:32   #29
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti Bekijk bericht
Ik verdedig de moordenaar niet. Ik keur de moord ten zeerste af, en van mij mag de dader streng gestraft worden. Ik vraag me alleen af of hij die moord zou gepleegd hebben, mocht hij geen problemen gehad hebben met vreemdelingen.
nee, je doet nog straffer, je legt de schuld bij de slachtoffers.
driewerf is offline  
Oud 13 mei 2006, 01:11   #30
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti Bekijk bericht
Op het nieuws zeiden ze dat de dader problemen had met vreemdelingen. Deze zouden aan de basis gelegen hebben van de moord. Zou hij zonder die problemen begonnen zijn met zijn moordtocht?

Ik betwijfel het.
Misschien had hij net iets meer problemen met marokanen dan met vrouwen en hadden het anders gewoon blanke vrouwen geweest omdat ze zijn petje te klein vonden.

Komaan seg! Wat een zieke redenatie? Als men alles wegwerkt wat mij irriteert dan staat er niet veel vlaanderen meer op de map. Dus begint maar met alle provincies rond Antwerpen weg te werken want die irriteren mij en ik sta er niet voor in als het me teveel wordt en ze eigenhandig opblaas. Ga je dan ook die vraag stellen? "Als oost vlaanderen er niet was geweest had hem het dan opgeblazen"?
Bazilfunk is offline  
Oud 13 mei 2006, 03:17   #31
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar Bekijk bericht
Tussen ruzie maken en moorden ligt een wereld van verschil. Een wereld die door partijen als het Vlaams Belang heel klein kan gemaakt worden.
Wat een xenofobe opvoeding al allemaal niet kan losmaken bij een jongere... Iets om over na te denken.
Van "moorden" zijn communisten nochtans zeer goed op de hoogte.

Sinistra is offline  
Oud 13 mei 2006, 08:08   #32
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 28 juli 2005
Berichten: 918
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar Bekijk bericht
Tussen ruzie maken en moorden ligt een wereld van verschil. Een wereld die door partijen als het Vlaams Belang heel klein kan gemaakt worden.
Wat een xenofobe opvoeding al allemaal niet kan losmaken bij een jongere... Iets om over na te denken.
Als een allochtoon een moord pleegt is hij kansarm
Als een autochtoon een moord pleegt is hij racist (en nee, ik praat geen moord goed)

Toen een autochtoon werd vermoord werd het vingertje opgestoken om geen bevolkingsgroepen te stigmatiseren
Toen een allochtoon werd vermoord werd het vingertje uitgestoken naar het VB

Van stigmatiseren gesproken !

Ga in al uw kortzichtigheid eens op zoek naar een land waar ze voor u de rode loper uitrollen op dezelfde manier dat dat hier voor vreemdelingen wordt gedaan. Mocht u het vinden wees dan zo goed om naar daar te emigreren en dit land over te laten aan Vlamingen die nog Vlaming willen zijn in Vlaanderen.

Noorman
Noorman is offline  
Oud 13 mei 2006, 09:25   #33
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Media kunnen inderdaad alles oftewel minimaliseren of opkloppen zoals mayonnaise. De vraag is: met welk doel?Wie heeft daar baat bij?
Een wanhopige poging om de controle over de bevolking te behouden. Zie http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=90
__________________

Laatst gewijzigd door baarle : 13 mei 2006 om 09:26.
baarle is offline  
Oud 13 mei 2006, 09:27   #34
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Ik heb er niks op tegen wat de media doet, ik veracht eerder die idioten die geloven wat er hen verteld word.
Bhairav is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be