Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 juni 2006, 06:01   #61
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.938
Standaard

Neen, oei. Effe verstaan als "sadist".
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2006, 14:11   #62
D.Nibelung
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Locatie: Noordzeekust
Berichten: 358
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik denk gewoon ni dat gij anarchie kunt snappen.
Laat me raden; nog in het ouderlijk huis wonen zonder job, vanop het 50/50 internetabonnement van de ouders wat trollen en rebelletje spelen op forums.
Word toch eens volwassen. Binnen 10 jaar stem je toch allang groen of rood, wordt er met mede-anarchisten gecarpooled naar de 9 to 5 job, en zal er een bittere en weemoedige lach verschijnen bij het zien van de volgende generatie "anarchisten".
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2006, 17:33   #63
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.938
Standaard

Neen, ik ben echt zo niet.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2006, 21:23   #64
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.Nibelung Bekijk bericht
Laat me raden; nog in het ouderlijk huis wonen zonder job, vanop het 50/50 internetabonnement van de ouders wat trollen en rebelletje spelen op forums.
Word toch eens volwassen. Binnen 10 jaar stem je toch allang groen of rood, wordt er met mede-anarchisten gecarpooled naar de 9 to 5 job, en zal er een bittere en weemoedige lach verschijnen bij het zien van de volgende generatie "anarchisten".
Zeer correcte beschrijving waarschijnlijk. Zijn reactie erop spreekt ook boekdelen.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2006, 23:04   #65
Acid
Schepen
 
Acid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2004
Berichten: 458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Neen, ik vind dat de Vlamingen dat verdienen. Voor hun domheid, voor het leven in een samenleving die teert op de rottigheid in de rest van de wereld. De Vlamingen zijn gewoon een hoop lafbekken, en dat hebt gij zokuist bevestigd. Ze verdienen niet beter.
Het enigste wat een Vlaming verstaat onder "uit de krammen schieten" is in deze contex VB stemmen. Hoe zwak.

Ik ben trouwens ni links of rood. Ook ni rechts.
Ach, je bent net zo rechts als een skinhead en je kan het nog niet eens wegsteken. Een échte anarchist zou alvast geen werkloosheidsuitkeirng willen aanvaarden...
__________________
Voor een vrij en onafhankelijk Vlaanderen.
Acid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 00:32   #66
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Neen, ik ben echt zo niet.
hoe ben je niet?Anarchist? Of hangmat-revolutionnair?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 03:55   #67
D.Nibelung
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Locatie: Noordzeekust
Berichten: 358
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
hangmat-revolutionnair?
Dat was het woord waar ik naar zocht. Mvg.
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 04:07   #68
D.Nibelung
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Locatie: Noordzeekust
Berichten: 358
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Neen, ik ben echt zo niet.
Tja u heeft enerzijds de knijpende massa die tracht het evenwicht van België te bewaren.
Op die andere kant denk je de botsing van vlaamse en waalse zijde in de hand te hebben..
Anderzijds heb jij, als vlaming, enkel te "klagen" over hoe slecht het gaat nietwaar.
Met andere woorden, een thuislevende puber zoals jij maakt hier wat amok zonder doelstelling, zo lijkt me tussen tussen onze herhalende confrontaties.

Laatst gewijzigd door D.Nibelung : 24 juni 2006 om 04:13.
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 04:24   #69
D.Nibelung
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Locatie: Noordzeekust
Berichten: 358
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.Nibelung Bekijk bericht
Dat was het woord waar ik naar zocht. Mvg.
Ik begrijp die jongen hoor, door intieme uiting der revolutie heeft hij zijn plaats veroverd bij de a-politieke strijd. Voor de rest heerst er nog wat muziek en commotie die het gevoel versterkt, nietwaar.
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 05:32   #70
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

En dan bezondigt hij zich nog aan zelfbevrediging ook:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
HAHAHAHAHAHA!!!!
*kietelt eigen oksel*
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 06:32   #71
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.Nibelung Bekijk bericht
Tja u heeft enerzijds de knijpende massa die tracht het evenwicht van België te bewaren.
Op die andere kant denk je de botsing van vlaamse en waalse zijde in de hand te hebben..
Anderzijds heb jij, als vlaming, enkel te "klagen" over hoe slecht het gaat nietwaar.
Met andere woorden, een thuislevende puber zoals jij maakt hier wat amok zonder doelstelling, zo lijkt me tussen tussen onze herhalende confrontaties.
"Onze" herhaalde confrontaties? Ken ik u?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 06:33   #72
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Zeer correcte beschrijving waarschijnlijk. Zijn reactie erop spreekt ook boekdelen.
Ik ontken dat ook niet. Maar waarom zou daarmee het anarchisme achterhaald zijn?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 06:35   #73
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.Nibelung Bekijk bericht
Ik begrijp die jongen hoor, door intieme uiting der revolutie heeft hij zijn plaats veroverd bij de a-politieke strijd. Voor de rest heerst er nog wat muziek en commotie die het gevoel versterkt, nietwaar.
Is dat niet hetzelfde bij neo-nazi's (die eventueel zichzelf geen nazi noemen maar toch iets aanhangen dat er op lijkt) zoals u?
Of bent u er toevallig geentje?

Laatst gewijzigd door Bhairav : 24 juni 2006 om 06:35.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 07:25   #74
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Brussel moet helpen in overlast door jongeren

Beersel / Brussel - Agenten en straathoekwerkers moeten Brusselse jongeren begeleiden die naar het zwembad van het provinciedomein van Huizingen gaan, zegt het gemeentebestuur van het Vlaams-Brabantse Beersel in een brief aan het Brussels Gewest.

Tijdens de zomermaanden trekken dagelijks honderden Brusselse jongeren naar het zwembad van het provinciedomein in Huizingen. Tot vorig weekend moesten de jongeren afstappen aan het station van Lot en te voet verder. Een aantal van hen zorgt op de weg naar het domein voor heel wat overlast. Ook aan het zwembad worden regelmatig problemen gemeld.
Het gemeentebestuur van Beersel roept daarom de hulp in van Brussel bij de aanpak van de problemen door de Brusselse jongeren. Volgens burgemeester Hugo Casaer moet Brussel zijn verantwoordelijkheid in deze opnemen en begeleiders meesturen met de jongeren. "Zij kennen de mensen en kunnen ervoor zorgen dat ze op de bus zijn en dat daar rust heerst. Maar ook dat ze ter plekke aankomen en dat ze goed weten wat allemaal kan en niet kan. Veel van die jongeren vertrekken uit Brussel, de sociale controle valt weg en dan leven ze zich uit op hun manier maar dat is niet persé de manier die hier op het platteland de gewoonte is."
Casaer vindt eveneens dat Brussel een deel van de kosten moet betalen van de bussen die vanaf maandag tot 20 augustus tot aan het domein zullen rijden in plaats van het station van Lot.

© FM Brussel

Brussel - Vanaf vandaag rijdt buslijn 50 van de MIVB opnieuw tot aan het provinciedomein van Huizingen. Normaalgezien rijdt de bus tot aan het station van Lot, een deelgemeente van Beersel. Maar vorig jaar kwamen er heel wat klachten van inwoners omdat Brusselse jongeren er heel wat overlast veroorzaakten.

De jongeren moesten nog twee kilometer te voet afleggen om tot aan het domein te geraken en pleegden onderweg soms vandalisme. Om het veiligheidsprobleem aan te pakken, werd de bus verlengd. Dat is deze zomer dus ook het geval, tot 20 augustus.
Nieuw is dat het traject nu langs de E19 loopt. Dat gebeurde op vraag van de gemeente Beersel en is beter voor de reissnelheid, aldus de MIVB.

© FM Brussel
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 08:34   #75
bk232214
Gouverneur
 
Geregistreerd: 3 april 2002
Berichten: 1.309
Standaard simpel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Daar zijn de buschauffeurs niet mee geholpen.
Het is trouwens niet toegelaten; wet op de privacy vrees ik.
Heel simpel ,marocanen niet toegelaten in een veiligheidscirkel van 6km
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 09:13   #76
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Brussel moet helpen in overlast door jongeren

Beersel / Brussel - Agenten en straathoekwerkers moeten Brusselse jongeren begeleiden die naar het zwembad van het provinciedomein van Huizingen gaan, zegt het gemeentebestuur van het Vlaams-Brabantse Beersel in een brief aan het Brussels Gewest.

Tijdens de zomermaanden trekken dagelijks honderden Brusselse jongeren naar het zwembad van het provinciedomein in Huizingen. Tot vorig weekend moesten de jongeren afstappen aan het station van Lot en te voet verder. Een aantal van hen zorgt op de weg naar het domein voor heel wat overlast. Ook aan het zwembad worden regelmatig problemen gemeld.
Het gemeentebestuur van Beersel roept daarom de hulp in van Brussel bij de aanpak van de problemen door de Brusselse jongeren. Volgens burgemeester Hugo Casaer moet Brussel zijn verantwoordelijkheid in deze opnemen en begeleiders meesturen met de jongeren. "Zij kennen de mensen en kunnen ervoor zorgen dat ze op de bus zijn en dat daar rust heerst. Maar ook dat ze ter plekke aankomen en dat ze goed weten wat allemaal kan en niet kan. Veel van die jongeren vertrekken uit Brussel, de sociale controle valt weg en dan leven ze zich uit op hun manier maar dat is niet persé de manier die hier op het platteland de gewoonte is."
Casaer vindt eveneens dat Brussel een deel van de kosten moet betalen van de bussen die vanaf maandag tot 20 augustus tot aan het domein zullen rijden in plaats van het station van Lot.
Misschien moet men de wetten van het voetbalhooliganisme maar doortrekken naar het zwembad en recreatiedomein hooliganisme met dezelfde boetes en straffen;
Stadionverbod = recreatiedomeinverbod

Laatst gewijzigd door alberto : 24 juni 2006 om 09:14.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 18:53   #77
D.Nibelung
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Locatie: Noordzeekust
Berichten: 358
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Is dat niet hetzelfde bij neo-nazi's (die eventueel zichzelf geen nazi noemen maar toch iets aanhangen dat er op lijkt) zoals u?
Of bent u er toevallig geentje?
Jammerlijke opmerking, maar ik ben er niet zó droevig over.
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 23:08   #78
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
Heel simpel ,marocanen niet toegelaten in een veiligheidscirkel van 6km
een veiligheidscirkel van 6 kilometer rond ...héél België, of rond héél Europa?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 00:35   #79
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Misschien moet men de wetten van het voetbalhooliganisme maar doortrekken naar het zwembad en recreatiedomein hooliganisme met dezelfde boetes en straffen;
Stadionverbod = recreatiedomeinverbod
Is wel een idee.
Want jongeren moeten 'begeleiden' naar een recreatiedomein, is er net te veel aan vind ik.

btw...Is er eigenlijk nog een openluchtzwembad/recreatiedomein dat nog GEEN last heeft gehad van dat soort idioten......................ik denk het niet .

Allen naar zee dan maar,......uit noodzaak
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be