Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 27 augustus 2003, 15:53   #61
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro
Nu zitten ze hier al te zeiken over ...wiskunde !

Het ging hier wel over het BUB-programma !!!

Inderdaad, zeer goed, Ferro, laten we terugkeren naar het belangrijke.
Ja, begin misschien met te antwoorden op de opmerking van Zorroaster. Je wil om terug te keren naar het belangrijke is blijkbaar nogal selectief.
alpina is offline  
Oud 29 augustus 2003, 13:09   #62
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

ik begin mij aftevragen of die BUBers eigenlijk wel gestudeerd hebben.
pastoors en tante nonnekes niet meegerekend.
aja want die zijn verplicht om den belgziek te verdedigen. Omdat belgie door de kaloten is samen gegoten.
giserke is offline  
Oud 30 augustus 2003, 00:05   #63
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Ja, begin misschien met te antwoorden op de opmerking van Zorroaster. Je wil om terug te keren naar het belangrijke is blijkbaar nogal selectief.
Inderdaad, daarover blijven ze ijzig stil.
Grappig genoeg noemt Johan Blaekdal BUB "na Agalev de meest groene partij van België", terwijl hun milieuprogramma eerder in het repertoire van Geert Hoste thuishoort...
zorroaster is offline  
Oud 30 augustus 2003, 15:33   #64
Welvaart&Veiligheid
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Berichten: 679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro
Zopas de BUB-webstek bezocht.

Wat me opvalt is het gebrek aan programma bij de Bubbers.
OK ze zijn voor belgie en tegen Vlaanderen
Maar voor de rest???????
Practisch geen woord over Sociale zekerheid,werkloosheid,immigratie,drugs,enz...

Ook hier op het forum valt dit op.
Met een inzet een betere zaak waardig vallen de bubbers telkens alles wat Vlaams is aan.
Maar over iets anders...geen woord !!!!!!

Van een één-thema partij gesproken.
Het programma van W&V is veel beter uitgewerkt, met daarbij de nodige aandacht voor sociaal-economische thema's.
Welvaart&Veiligheid is offline  
Oud 31 augustus 2003, 01:12   #65
Bruno*
Banneling
 
 
Bruno*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Berichten: 8.868
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Willen jullie een coalitie? 8)
Bruno* is offline  
Oud 31 augustus 2003, 12:22   #66
Johan Blaekdal
Partijlid
 
Johan Blaekdal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2003
Berichten: 272
Standaard

Laat ik al even zeggen dat de meeste Belgicisten tegenwoordig studenten zijn aan Vlaamse universiteiten en hogescholen. Ik bijvoorbeeld, studeer informatica.

Over het groene programma van de BUB:
Natuurreservaten moeten niet zomaar toegankelijk worden gemaakt voor een publiek, omdat dat onherroepelijk vervuiling en verstoring van de natuur met zich meebrengt. Daar zijn reservaten bijzonder gevoelig voor.
Parken, bossen, fietspaden in het groen, moeten natuurlijk niet afgesloten worden voor het publiek, maar wel moet er respect voor opgebracht worden.

Bebouwing: dan komen we in het terrein van de ruimtelijke ordening. Alles moet volgens de regels gebeuren. Dus niet in natuurreservaten! Op braakliggende bouwgrond mag natuurlijk gebouwd worden. grondreserves mogen aangesproken worden. De grond moet natuurlijk spaarzaam en efficiënt gebruikt worden: als ik een bedrijfje van 3 meter hoog, 100 meter breed en 100 meter lang zie staan op een bedrijfsterrein van 10 hectare dat voor de rest alleen maar gazon is, rijzen mijn haren te berge. Dat bedrijf dat waarschijnlijk toch voor het grootste deel kantoor is, kan evengoed 10 verdiepingen hoog en 10 meter breed zijn op 1/10 van een hectare. Dan kunnen er nog 99 bedrijfjes bij om 10 hectare te vullen.

De BUB wilt een goed beheer van de nog resterende natuur in ons drukke land. Wij moeten het bewaren en koesteren. Natuurlijk mag de ontwikkeling niet stilstaan, maar daarvoor is eigenlijk nog plaats genoeg. Als we wat meer in de hoogte bouwen, zijn de grootste plaatsproblemen opgelost. Zeker als de bedrijven dat doen. Woningen zijn er meer dan dat er gezinnen zijn. We kunnen van binnenuit uitbreiden door oude stadswoningen te renoveren en op braakliggende grond wat hoger te bouwen.

Misschien kan de BUB gezien worden als Groen-liberale partij? Lijkt op het eerste zicht contradictorisch, maar men kan best liberaal zijn met respect voor de natuur...
__________________


Johan Blaekdal is offline  
Oud 31 augustus 2003, 23:11   #67
zillox
Burger
 
zillox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2003
Locatie: Beringen
Berichten: 173
Stuur een bericht via MSN naar zillox
Standaard

Ik studeer IT ? Te laag geschoold misschien?
zillox is offline  
Oud 1 september 2003, 11:35   #68
JP
Partijlid
 
JP's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2003
Berichten: 208
Standaard

En die flamingantjes maar braken op de BUB.

Ik ben eens benieuwd naar het standpunt van het Vlaams Blok over het windmolenpark. Filip De Winter eist waarschijnlijk dat die er komt voor de Waalse kust...
Ik ben in mei op een debat geweest in Kortrijk waar de persoon die voor het VB aanwezig was zonder er doekjes rond te winden toegaf dat milieu geen prioriteit was in het programma van het VB.

Ik ben nog niet lang op dit forum maar het is mij meteen duidelijk met wat voor flamigantjes we hier te maken hebben.
Mensen die uit verveling achter hun pc zitten te kniezen en op een kinderachtige manier elke tricolor die de revu passeert gaan aanvallen maar die op 10 september na de overwinning tegen Kroatie zich wel gaan bezuipen in een met driekleuren beladen café. Hypocrieten...
__________________
LEVE BELGIE !!! - VIVE LA BELGIQUE !!!
JP is offline  
Oud 1 september 2003, 12:02   #69
JP
Partijlid
 
JP's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2003
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
ik begin mij aftevragen of die BUBers eigenlijk wel gestudeerd hebben.
pastoors en tante nonnekes niet meegerekend.
aja want die zijn verplicht om den belgziek te verdedigen. Omdat belgie door de kaloten is samen gegoten.
'Giser'ke, inderdaad een zeer goed gekozen nick.

Om iets te durven schrijven als het voorgaande vraag ik me eerder af wat u gestudeerd heeft...
Uw taal getuigt van weinig respect maar in dat bedje bent u niet alleen ziek.
Ok dat je je afzet tegen bepaalde feiten, dat je niet akkoord gaat met toestanden in ons land, maar waarom kan geen enkele van jouw horde dit op een geciviliseerde manier doen?
Of ben jij misschien de persoon met de leeuwentattoo op de schedel waar ik op zoek naar ben?
__________________
LEVE BELGIE !!! - VIVE LA BELGIQUE !!!
JP is offline  
Oud 1 september 2003, 12:10   #70
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP
En die flamingantjes maar braken op de BUB.

Ik ben eens benieuwd naar het standpunt van het Vlaams Blok over het windmolenpark. Filip De Winter eist waarschijnlijk dat die er komt voor de Waalse kust...
Ik ben in mei op een debat geweest in Kortrijk waar de persoon die voor het VB aanwezig was zonder er doekjes rond te winden toegaf dat milieu geen prioriteit was in het programma van het VB.

Ik ben nog niet lang op dit forum maar het is mij meteen duidelijk met wat voor flamigantjes we hier te maken hebben.
Mensen die uit verveling achter hun pc zitten te kniezen en op een kinderachtige manier elke tricolor die de revu passeert gaan aanvallen maar die op 10 september na de overwinning tegen Kroatie zich wel gaan bezuipen in een met driekleuren beladen café. Hypocrieten...

ten eerste, uw windmolenpark:
NVA is niet voor een windmolenpark op zee niet omdat het in vlaanderen ligt maar omdat het maar voor 10% kan worden gebruikt. Die molens zouden meer stilgelegd worden dan dat ze draaien. Wetenschappelijke rapporten hebben meermaals bewezen dat de zee niet geschikt is voor windmolens ( te krachtige wind). Nederland en denemarken de windmolenlanden bij uitstek hebben hun windmolenprogramma op zee stilgezet. Dat vertellen onze O zo anders gaan leveren groene ministertjes er niet bij. Van hypocrisie en leugens gesproken.

en uw opmerking over voedbal, Ik zie nog altijd geen verband van voedbal met politiek. ik weet het maar het kan aan mijliggen.

En uw opmerking dat wij op de BuB moeten braken. Moesten uw mannen wat meer onze geschiedenis kennen zouden we niet moeten braken. Lees eens wat meer geschiedenisboeken die niet door uw voormannen geschreven zijn. Maar van echte geschiedkundigen.
giserke is offline  
Oud 1 september 2003, 13:49   #71
JP
Partijlid
 
JP's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2003
Berichten: 208
Standaard

Giserke

Uw antwoord heeft mij ervan overtuigd dat tegen U zelfs geen discussie hoeft gevoerd worden. Iemand die voetbal met een D schrijft hoeft niet tegen mij over geschiedenis te lullen. Ik ken mijn Belgische geschiedenis heel goed, laat daar geen twijfel over. En nog iets : de Leeuw van Vlaanderen van Conscience is GEEN betrouwbare bron van geschiedenis. Volgens mij hebt U teveel van deze, inderdaad, zeer ontspannende lectuur gelezen die echter van minder historische waarde getuigt dan Johan En Pirewiet van Peyo.
En reageer asjeblief niet op deze opmerking want U maakt Uzelf en de N-VA alleen maar NOG belachelijker.
__________________
LEVE BELGIE !!! - VIVE LA BELGIQUE !!!
JP is offline  
Oud 1 september 2003, 16:35   #72
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP
Giserke

Uw antwoord heeft mij ervan overtuigd dat tegen U zelfs geen discussie hoeft gevoerd worden. Iemand die voetbal met een D schrijft hoeft niet tegen mij over geschiedenis te lullen. Ik ken mijn Belgische geschiedenis heel goed, laat daar geen twijfel over. En nog iets : de Leeuw van Vlaanderen van Conscience is GEEN betrouwbare bron van geschiedenis. Volgens mij hebt U teveel van deze, inderdaad, zeer ontspannende lectuur gelezen die echter van minder historische waarde getuigt dan Johan En Pirewiet van Peyo.
En reageer asjeblief niet op deze opmerking want U maakt Uzelf en de N-VA alleen maar NOG belachelijker.
Hihi, u bent echt geniaal, wat bent u toch vele malen verstandiger dan alle Vlaamsnationalisten bij elkaar!! Bent u nu tevreden, kunt u er weer even tegen??? En antwoord dan nu misschien op de opmerking over windolens in zee.

Met dank, 1 van die Vlaamsnationalisten zonder verstand.
alpina is offline  
Oud 1 september 2003, 17:04   #73
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP
Giserke

Uw antwoord heeft mij ervan overtuigd dat tegen U zelfs geen discussie hoeft gevoerd worden. Iemand die voetbal met een D schrijft hoeft niet tegen mij over geschiedenis te lullen. Ik ken mijn Belgische geschiedenis heel goed, laat daar geen twijfel over. En nog iets : de Leeuw van Vlaanderen van Conscience is GEEN betrouwbare bron van geschiedenis. Volgens mij hebt U teveel van deze, inderdaad, zeer ontspannende lectuur gelezen die echter van minder historische waarde getuigt dan Johan En Pirewiet van Peyo.
En reageer asjeblief niet op deze opmerking want U maakt Uzelf en de N-VA alleen maar NOG belachelijker.
toch interesant dat je moet zitten vitten over een tikfout en niet over de inhoud.

excuseer WALEN

voordat hij me weer pakt op een tikfout
Ik denk niet dat we iets moeten leren van iemand die nog altijd gelooft dat er een "spontane volksopstand" was in de munt in 1830 en dat we afwilden van het "juk" van de hollanders. Pure leugens!!!

1 wie ging in 1830 van het volk naar de opera???

2 Uit goeie bronnen van historisi (zie het werk van Pastoor slosse) die in 1870 honderden gewone mensen ondervroeg die toen 80/90/100 jaar waren die dus nog de franse revolutie hebben meegemaakt kan men duidelijk opmaken dat de Vlamingen de Hollanders niet buiten wilden.
Tijdens de Hollandse periode floreerde de Vlaamse economie en na de revolurie in 1830 storte Vlaanderen zich in een recessie, dankzij de wallen
Omdat franse bedrijven zich enkel in Wallonie vestigden omwille van de taal. Maar snel kwamen ze tot de conclusie dat de mentaliteit in wallonie niet de meest gunstige was om een bedrijf te runnen.
Daarmee hebben ze de Vlaamse keutelboerkes moeten overtuigen en smeken om naar wallonie te gaan werken.
Na WO2 heeft geen enkel groot bedrijf zich in wallonie gaan vestigen het was niet meer doenbaar.
Daarom is Vlaanderen rijker geworden dan Wallonie.
En al die flauwe zever van "we mochten blij zijn dat we naar wallonie en frankrijk mochten gaan werken" zijn duidelijk verzinselkes.

3 de enige reden waarom belgie bestaat is dat de kaloten ons niet wilden verliezen aan de protestanse geuzen
giserke is offline  
Oud 1 september 2003, 17:30   #74
JP
Partijlid
 
JP's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2003
Berichten: 208
Standaard

Alpina, Giserke

waarom toch meteen zo in de aanval gaan? Heb ik het gehad over de intelectuele capaciteiten van de flaminganten/belgicisten? Heb ik het gehad over mijn eigen intelligentiepeil?
Neen (x2)
Ik had het over de reacties van Giserke.
En als je dan toch vraagt om mijn standpunt ivm die watermolens (die van de BUB kan je op de site vinden) : Ik heb niet de technische kennis over het rendement, de kostprijs en de efficientie van dergelijke windmolenparken maar mij lijkt dit op zich toch een zeer degelijk alternatief dat zeker moet onderzocht worden. Indien de nadelen het zouden halen van de voordelen is daar natuurlijk geen sprake van (Ik ben trouwens tegen de sluiting van de kernreactors tegen 2015). Natuurlijk gaat het hier om zeer belangrijke beslissingen en daarom moet iedereen die hier enig belang bij heeft de mogelijkheid moet krijgen zn stem te laten horen.

Daarnaast wil ik reageren op Giserke. Giserke maakt hier de fout om de scheiding rijk/arm van 1830 te vergelijken met het onderscheid vlaams/waals. Vroeger waren inderdaad de rijken franstalig en de nederlandstaligen dan weer de armere landgenoten. Maar dat onderscheid is niet meer van vandaag. Dat is ook mijn voornaamste verwijt aan de flaminganten : waarom altijd onverdraagzaamheid pleiten en de splitsing vragen door te verwijzen naar het verleden, zou het niet beter te zijn te leren uit die fouten en zo samen aan een toekomst te werken die ons verder zal brengen dat dit eeuwige geruzie? Dat verwijt maak ik niet alleen tov de flaminganten maar ook tegen elke andere vorm van separatisme, ongeacht van welke kant dit komt.
__________________
LEVE BELGIE !!! - VIVE LA BELGIQUE !!!
JP is offline  
Oud 1 september 2003, 17:41   #75
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
waarom toch meteen zo in de aanval gaan? Heb ik het gehad over de intelectuele capaciteiten van de flaminganten/belgicisten? Heb ik het gehad over mijn eigen intelligentiepeil?
Neen (x2)
Neen?? Even een opfrissing van uw geheugen:

Citaat:
Ik ben nog niet lang op dit forum maar het is mij meteen duidelijk met wat voor flamigantjes we hier te maken hebben.
Mensen die uit verveling achter hun pc zitten te kniezen en op een kinderachtige manier elke tricolor die de revu passeert gaan aanvallen maar die op 10 september na de overwinning tegen Kroatie zich wel gaan bezuipen in een met driekleuren beladen café. Hypocrieten...
Toegegeven, het gaat hier niet expliciet over intelligentie maar je insinueert het wel.

Citaat:
Om iets te durven schrijven als het voorgaande vraag ik me eerder af wat u gestudeerd heeft...
Citaat:
Uw antwoord heeft mij ervan overtuigd dat tegen U zelfs geen discussie hoeft gevoerd worden. Iemand die voetbal met een D schrijft hoeft niet tegen mij over geschiedenis te lullen.
of dit:
Citaat:
En reageer asjeblief niet op deze opmerking want U maakt Uzelf en de N-VA alleen maar NOG belachelijker.
Kortom de beschuldigingen en kleineringen volgen elkaar in een uiterst snel tempo op en dan zit jij te zagen dat de Flaminganten zich kinderachtig gedragen en hypocriet zijn.
alpina is offline  
Oud 1 september 2003, 18:08   #76
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP
En die flamingantjes maar braken op de BUB
De pot verwijt de ketel ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP
de persoon die voor het VB aanwezig was zonder er doekjes rond te winden toegaf dat milieu geen prioriteit was in het programma van het VB.
En dan? Waarom zou het milieu (voor elke partij) een prioriteit dienen te zijn?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP
Ik ben nog niet lang op dit forum maar het is mij meteen duidelijk met wat voor flamigantjes we hier te maken hebben.
Mensen die uit verveling achter hun pc zitten te kniezen en op een kinderachtige manier elke tricolor die de revu passeert gaan aanvallen maar die op 10 september na de overwinning tegen Kroatie zich wel gaan bezuipen in een met driekleuren beladen café. Hypocrieten...
De pot verwijt de ...ik val in herhaling!
Misschien 1st eventjes net iets langer op het forum vertoeven alvorens u alles en iedereen over éénzelfde kam scheert en alvorens u conclusies trekt en zichzelf geen haar beter toont.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP
En als je dan toch vraagt om mijn standpunt ivm die watermolens
En het ging over windmolens, maar kom u bent volgens uzelf in het bezit van voldoende capaciteiten dus we zullen het maar aan het te warme weer wijten zeker

Mijn respect voor de BUB daalt quasi bij elke post die door een van hun leden of sympathisanten gemaakt wordt.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 1 september 2003, 21:09   #77
JP
Partijlid
 
JP's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2003
Berichten: 208
Standaard

Gewoon discussieren zit er niet meer in, alpina, u beschuldigt mij van zaken die u en uw vrienden de hele tijd doen, bij elke reactie uit de belgischgezinde hoek.

MAAR

Beste Dries

Ten eerste

Citaat:
JP schreef:
de persoon die voor het VB aanwezig was zonder er doekjes rond te winden toegaf dat milieu geen prioriteit was in het programma van het VB.

En dan? Waarom zou het milieu (voor elke partij) een prioriteit dienen te zijn?
De discussie ging erover dat het milieu programma van de BUB een lachertje is, dit werd geoppert door iemand uit de vlaamse hoek, daarom reageerde ik op die manier. Voor te schieten op me, check het eerst goed.


Ten tweede

Ik beschouw mezelf niet als een lichtend voorbeeld, laat dat duidelijk wezen.

Ten derde

Ik heb al meerdere malen gesteld dat ik graag meningen uitwissel met serieuze vlaamsgezinden zodat we wat allebei wat bij kunnen leren, met mijn opmerking doelde ik enkel op de personen die spuwen op elke Belgische vlag die ze op dit forum zien maar wel uit de bol gaan bij elk doelpunt van de Rode Duivels. Dat is hypocriet, niet alle vlaamsgezinden zijn dat.

Dit forum heeft zijn (weliswaar geringe) nadelen, namelijk je kan geen accenten leggen en eenmaal getypt kan je geen verbetering doorvoeren, hopelijk heb ik mezelf nu wat duidelijker gemaakt.
__________________
LEVE BELGIE !!! - VIVE LA BELGIQUE !!!
JP is offline  
Oud 1 september 2003, 21:26   #78
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP
Beste Dries
1) De naam is Dies!
2) Ik ben noch Vlaams-Nationalist noch Vlaams-Blokker
3) Ik heb de gehele discussie gelezen en dat doet niets af aan mijn commentaar
4) De commentaar van Alpina was even terecht als juist
5) Om nog maar net geland te zijn op dit forum gedraagt u zich al wel reeds enorm alwetend
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 1 september 2003, 21:38   #79
JP
Partijlid
 
JP's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2003
Berichten: 208
Standaard

1) Kies een duidelijke naam
2) Ik zeg niet dat jij vlaams-nationalist bent
3) Goed dat je de discussie hebt gelezen, daarom neem ik mijn commentaar daarop terug.
4) Waarom is het onzinnige commentaar altijd afkomstig uit onze hoek maar praat niemand over het oneindig geleuter van de flaminganten?
5) Moet je al lang op dit forum zijn om misschien meer te weten over bepaalde zaken? Ik denk het niet.
__________________
LEVE BELGIE !!! - VIVE LA BELGIQUE !!!
JP is offline  
Oud 1 september 2003, 21:51   #80
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP
1) Kies een duidelijke naam
2) Ik zeg niet dat jij vlaams-nationalist bent
3) Goed dat je de discussie hebt gelezen, daarom neem ik mijn commentaar daarop terug.
4) Waarom is het onzinnige commentaar altijd afkomstig uit onze hoek maar praat niemand over het oneindig geleuter van de flaminganten?
5) Moet je al lang op dit forum zijn om misschien meer te weten over bepaalde zaken? Ik denk het niet.
Mijn naam telt slechts 4letters, dat is eenvoudig genoeg lijkt mij!
Ik heb nog nooit gesteld dat alle commentaar - noch van Vlaams-Nationalisten noch van Belgicisten - onzin zou zijn en wanneer u langer zou vertoeven op dit forum zou uw commentaar genuanceerder - en dus correcter zijn - en beter kunnen inschaten waar u bepaalde mensen dient te klasseren!

Soit, ik wacht nog steeds op cijfers betreffende de tewerkstelling in Wallonië per sector en voor het overige maakt het Vlaanderen of België geruzie mij niets uit.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be