Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 november 2003, 13:22   #21
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guy taar
naar mijn mening mogen we abou jahjah niet zomaar afschrijven. de man wordt door de media als een onwaarschijnlijke agitator voorgesteld, maar hij heeft ideeën die niet zo stom zijn.

ik vind dat hij en het ael sowieso mogen bestaan, zolang het vlaams blok er ook mag zijn.
Als antwoord hierop zal ik nog maar eens de mening van Hafid Bouaza herhalen:

"Moslims willen maar niet erkennen dat men in Europa een stuk verder staat dan in de islamitische landen. Ze sluiten zich op in hun superioriteitsgevoel. Zo'n Abou Jahjah bijvoorbeeld, dat is toch gewoon een pathologisch geval." Hafid Bouaza over het misplaatste superioriteitsgevoel van moslims.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2003, 15:10   #22
jeanblanquart
Schepen
 
Geregistreerd: 22 juli 2002
Locatie: Varese (Noord-Italië) en nu weer Brussel
Berichten: 468
Standaard

Toen Hitler eenmaal aan de macht was, pleegde hij verschillende keren te zeggen: indien mijn politieke tegenstanders mijn knokploegen (de voorgangers van de SS e.d.) onmiddellijk van de straat hadden gemept en iedereen hadden gevangen gegooid, was ik nooit aan de macht gekomen...)

Het Vlaams Blok is ook groot geworden omdat velen het gevaar niet inzagen toen het nog ging om een éénmanspartij rond Dillen en z'n trawanten.

Met Abu-Nidal-JahJah niet dezelfde fout een derde keer maken hè!
van straat meppen, de cel indraaien voor overtreding van racismewet en privémilitiewet en hupsakee, alle macht van deze mafkees weg !
__________________
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

"I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha)
jeanblanquart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2003, 12:19   #23
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guy taar
naar mijn mening mogen we abou jahjah niet zomaar afschrijven. de man wordt door de media als een onwaarschijnlijke agitator voorgesteld, maar hij heeft ideeën die niet zo stom zijn.

ik vind dat hij en het ael sowieso mogen bestaan, zolang het vlaams blok er ook mag zijn.
Geef mij 1 idee wat niet zo stom is dan, ben benieuwd.
Wat hier in Belgie te veel gedaan word is het vergelijken met anderen. Om een voorbeeld te geven wat veel politiekers doen bij een probleem: In de us is de criminaliteit nog veel hoger dus..., in Nederland heeft men nog veel meer problemen met migranten dan hier dus..., in andere landen doet men niet aan belasting vermindering dus..., zo kan ik nog uren doorgaan maar wat ik wil zeggen is dat het omdat het ergens anders niet og nog slechter gaat dat men het hier dan maar moet aanvaarden, ik dacht het niet.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2003, 13:37   #24
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik vraag me regelmatig af of Boeboe nog steeds aan den dop staat!

blijkbaar mag niemand dat weten hé!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2003, 23:13   #25
MiSTa SCienTiST
Partijlid
 
Geregistreerd: 18 november 2003
Berichten: 214
Standaard

De AEL is helemaal niet klein.
De AEL lijkt mischien een klein ponyke van Troje maar ze hebben bewust zo van die types gekozen als abu en azuz, twijfel daar niet aan a.u.b.
Zij prediken uiteindelijk allemaal over de islamitische Übermensch en het herrijzen van een arabische en vooral islamitische natie. De "eigen identiteit" die hier in Europa volgens hem moet kunnen ontstaan (eigen infra. arabische scholen, moslims onder moslimwetten) is een voorbode van MOSLIMENCLAVES.

Bv. Borgerhout omdopen in Nieuw Medina en later Antwerpen in Groot-Medina.

En dat AEL-kliekske wordt eeeeeeeel dik gesponsord door islamitische oliedollars daar moogt ge volgens mij nie aan twijfelen.
Belgie is gewoon ideaal voor zo een agressieve politiek. Mensen en politici slikken dat hier ALLEMAAL.
Op elke post, elk praatprogramma krijgt abu en azuz gewoon een platform om hun radicale islamistische politiek, weliswaar in een heeel subtiel jasje (vol leugens, understatements en belangenvermenging, tegenstrijdigheden,...) te verkondigen zonder enige tegenwind.
De brave huisvrouw die staat te strijken en met één oog ubu en azuz bezig hoort die is zo in slaap gedaan door diee zever.

Neenee jahjah heeft zeker zoveel mediatraining gehad als guynokkio en azuz is precies paus johannes azuz den eerste zoals hij zo braafkes in Goedele Liekens haar pro-AELuitzending van recht van antwoord het woordje jihad begon te verdedigen. "Grote Jihad"= zogezegd goed moslim en dus goed mens zijn enz..
"KLEINE JIHAD" [size=6][/size](LOL)[size=3] [/size]is zich verzetten tegen onderdrukking (Stierenstront uiteraard). Ik weet dat hij dat uit "de heilige islamitische geschriften" haalt en voor smoesjes zijn die frisse geschriften natuurlijk een onuitputtelijke bron. Dat weet ik.

MAAR MENSEN DIE DA PROGRAM HEBBEN GEZIEN GELOVEN DIE ACHTERLIJKE INSLAAPDOENERIJ WEL !!


De mentaliteit onder da fris Herrnvolkske is gewoon:

[size=6]GEEF ONS ALLES OF WIJ NEMEN ALLES [/size]

De wereld zou ook wel eens kunnen vergaan in het moslimjaar 2000 ...
al lijkt mij dat veel te optimistisch.
__________________
Is it just me...?
MiSTa SCienTiST is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be