Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 maart 2007, 17:56   #1
zoekrecht
Vreemdeling
 
zoekrecht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2006
Berichten: 23
Standaard verloren Recht

Als de hoop is verloren.

Een wet moet er zijn, maar de vraag is of huidige wet met zijn toelating van zwakzinnigheid,
zijn werking naar behoren kan uitvoeren?
Blijkbaar is het niet van belang wat de burger wordt aangedaan door beëdigde mensen die hun burgerplicht vergeten in hun functie.
Elk burger ongeacht functie is verplicht mee te werken aan het goede verloop van ons land, nu door meerdere vertrouwens personen van het recht, is mij gezegd “het mag niet en het kan niet, maar we kunnen er niets aan doen”. Er is werk genoeg, “we hoeven elkander niet te berispen”.
Mij is het duidelijk, de wet kan niet in zijn volwaardige functie werken, door het niet belang hechtende aan waarheid, maar duidelijk zich den dienste stelt van de misleiding.
De beste raadgever is hij die door de zwakheden van de wet waarheid tot ongeloof vormt en de leugen of misleiding tot waarde stelt.
Op vooroordelen zonder bewijs, verdrukken zij de minder verstandige tot verrijking van eigen leven.
Dit kan en mag niet blijven duren!
Waar de wet zich zelve tot ongeloof vormt kan het respect, hun niet blijvend beschermen.
Maar goed, ik heb het begrepen en laat ons zeggen, beter laat dan nooit, Zelfmoord was de enige weg die mij is gelaten, macht gebruiken om te doden.
En zo een verstandige flik uit het korps van Leopoldsburg zei “het zal zo erg niet zijn, je leeft nog”, met ander woorden, ik ben een speeltje van een stel onmenselijke idioten die geloven dat de wet, hoe corrupt zij ook werkt, hun blijvende bescherming bied.
Ze begrijpen zelfs niet dat zij de wandelende wapenwinkel zijn, in de opstand die wordt bewerkt door hun ongerechtigheid, of geloven zij het volk? blijvend te beangstigde! onder hun rangen van “doemaar zij zijn toch te dom”.
In ieder geval, als ze willen weten hoeveel een mens kan verwerken, eer hij handelt naar het behandelde, bij mij is de grens bereikt.
Moet ik doden voor dit onrecht van 27 jaar stopt? nu heb ik al 27 jaar geen leven gekend door het bedrog.
De enige hoop die ik nog zie, is kracht tegen het misbruik van macht.
Ik begrijp helemaal niet waar een rechter die zijn zoon niet in het recht kan laten leven en is aangehouden met duizend xtc tabletten, zijn eigen gezin niet in het goed kan runnen en op de koop toe een vrouwe gek is, mag oordelen over ons?
Zij worden door hun eed niet ontrokken van hun plicht, maar zij zweren bij de burger ons recht in de zuiverheid van waarheid te spreken.
Maar goed in dit land is het niet van wat, maar wie je bent of kent.
Waar de wet de tekorten, de mens verplicht tot de daad van eigen recht, word dan gezegd “ziet je wel zij zijn slecht”.
Je moet niet meer worden dan je bent,
om dat wat je bent ten goede te richten.
Erik
zoekrecht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be