Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 oktober 2007, 11:20   #41
Monocle
Minister-President
 
Monocle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Kamagurkistan
Berichten: 4.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Toch raar gisteren. Het eerste uur is er totaal niets te zien en dan plots lijken ze gemotiveerd te zijn om er voor te gaan.
Had voornamelijk met de ingesteldheid van de Armeniers te maken... en niet met een technische opflakkering van onze mannen.
__________________
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."

Laatst gewijzigd door Monocle : 18 oktober 2007 om 11:20.
Monocle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 09:52   #42
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.653
Standaard

De match tegen Armenie was een sof. Verschrikkelijk veel slecht voetbal (enorm veel slechte ziekenhuispasses) en enkel door het ineenzakken van de Armeense pudding is er nog 3 keer gescoord. In wat op dat moment niet meer dan een oefenmatch was.
Of anders gezegd; luister naar Monocle!

Een andere trainer dringt zich blijkbaar op en ik kan daar in volgen; we hebben geen wereldsterren op de mat, maar toch bekwame voetballers waar een ploeg uit te destilleren moet zijn...
Persoonlijk heb ik wel iets voor Gerets, maar die gaat eerst nog wat groot geld willen pakken bij grotere ploegen vrees ik.

Waarom eens niet een buitenlandse trainer?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 09:57   #43
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
De match tegen Armenie was een sof. Verschrikkelijk veel slecht voetbal (enorm veel slechte ziekenhuispasses) en enkel door het ineenzakken van de Armeense pudding is er nog 3 keer gescoord. In wat op dat moment niet meer dan een oefenmatch was.
Of anders gezegd; luister naar Monocle!

Een andere trainer dringt zich blijkbaar op en ik kan daar in volgen; we hebben geen wereldsterren op de mat, maar toch bekwame voetballers waar een ploeg uit te destilleren moet zijn...
Persoonlijk heb ik wel iets voor Gerets, maar die gaat eerst nog wat groot geld willen pakken bij grotere ploegen vrees ik.

Waarom eens niet een buitenlandse trainer?
De trainer is het probleem niet. De spelers zijn zwak of nog niet volwassen genoeg. Logisch trouwens : 20 jaar geleden speelden er nog een pak Belgen in de competitie. Nog moet je ze zoeken, en als de vijver kleiner wordt, zullen er minder vissen gevangen worden.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 10:44   #44
Monocle
Minister-President
 
Monocle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Kamagurkistan
Berichten: 4.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
De trainer is het probleem niet. De spelers zijn zwak of nog niet volwassen genoeg. Logisch trouwens : 20 jaar geleden speelden er nog een pak Belgen in de competitie. Nog moet je ze zoeken, en als de vijver kleiner wordt, zullen er minder vissen gevangen worden.
Niet alleen de spelers hoor...

Herinner u de eerste match van deze campagne...

België 0 - 0 Kazachstan

Opstelling Rode Duivels:

Stijnen, Hoefkens (74' Vanden Borre), Kompany (38' Huysegems), Van Buyten, Vermaelen, Geraerts, Van Damme (60' Pieroni), Simons, Goor, Buffel, Dembele

Dit vertaalde zich als volgt op het veld....

---------------- Stijnen ----------------
Hoefkens--Van Buyten--Vermaelen--Goor
----------------------------------------
------------Kompany-Simons------------
----------------------------------------
Geraerts---------------------Van Damme
----------------------------------------
--------- Dembélé ------ Buffel ---------

Je hebt nu 8 verdedigend ingestelde spelers op het veld staan en 2 aanvallend ingestelde en dat tegen een "grootmacht" als Kazachstan.

En dan achteraf klagen dat je niet door de stugge verdediging geraakte
Niet moeilijk er stond geen uitgebalanceerd elftal op het veld.
En dit is niet de fout van de spelers, maar wel van de bondscoach. Een beetje meer durf zou toch beter op zijn plaats zijn geweest.
Het had hen 2 punten meer kunnen opleveren en dan was er geen druk geweest vanaf het begin. Maar ja gedane zaken nemen geen keer.
Dus op naar het WK2010, het zal wel met deze groep moeten, maar misschien toch maar een andere bondscoach.
__________________
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."

Laatst gewijzigd door Monocle : 19 oktober 2007 om 10:46.
Monocle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 11:18   #45
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle Bekijk bericht
Niet alleen de spelers hoor...

Herinner u de eerste match van deze campagne...

België 0 - 0 Kazachstan

Opstelling Rode Duivels:

Stijnen, Hoefkens (74' Vanden Borre), Kompany (38' Huysegems), Van Buyten, Vermaelen, Geraerts, Van Damme (60' Pieroni), Simons, Goor, Buffel, Dembele

Dit vertaalde zich als volgt op het veld....

---------------- Stijnen ----------------
Hoefkens--Van Buyten--Vermaelen--Goor
----------------------------------------
------------Kompany-Simons------------
----------------------------------------
Geraerts---------------------Van Damme
----------------------------------------
--------- Dembélé ------ Buffel ---------

Je hebt nu 8 verdedigend ingestelde spelers op het veld staan en 2 aanvallend ingestelde en dat tegen een "grootmacht" als Kazachstan.

En dan achteraf klagen dat je niet door de stugge verdediging geraakte
Niet moeilijk er stond geen uitgebalanceerd elftal op het veld.
En dit is niet de fout van de spelers, maar wel van de bondscoach. Een beetje meer durf zou toch beter op zijn plaats zijn geweest.
Het had hen 2 punten meer kunnen opleveren en dan was er geen druk geweest vanaf het begin. Maar ja gedane zaken nemen geen keer.
Dus op naar het WK2010, het zal wel met deze groep moeten, maar misschien toch maar een andere bondscoach.
En aan wie had je gedacht (nu Gerets niet beschikbaar is)
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 14:40   #46
Monocle
Minister-President
 
Monocle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Kamagurkistan
Berichten: 4.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
En aan wie had je gedacht (nu Gerets niet beschikbaar is)
Daar hebben we duivenmelker Antoine Vanhove voor, hij is namelijk als voorzitter van de Technische Commissie verantwoordelijk voor de Rode Duivels en hun technische staf.
Er gaan meer en meer stemmen op om voor een buitenlandse bondscoach te opteren, een keuze waarin ik mij kan vinden.
Leo Beenhakker zou ik nog wel zien zitten, maar het liefst van al toch nog Eric Gerets, maar die is momenteel poen aan het scheppen bij Marseille, dus die mogen we, inderdaad, vergeten.
__________________
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."

Laatst gewijzigd door Monocle : 19 oktober 2007 om 14:40.
Monocle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 14:41   #47
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Volgens mij zijn het eerder de roze duivels. Bedoel ze winnen wanneer er een naakte vent rondwaggelt.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 14:44   #48
Monocle
Minister-President
 
Monocle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Kamagurkistan
Berichten: 4.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
hup holland !

wat had je van mij anders verwacht ?
"Allons ! Enfants de la Patrie !
Le jour de gloire est arrivé !
Contre nous de la tyrannie,
L'étendard sanglant est levé ! (Bis)
Entendez-vous dans les campagnes
Mugir ces féroces soldats ?
Ils viennent jusque dans vos bras
Égorger vos fils, vos compagnes."



__________________
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."
Monocle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 14:47   #49
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Volgens mij zijn het eerder de roze duivels. Bedoel ze winnen wanneer er een naakte vent rondwaggelt.
Volgende keer kan jij maar op het veld lopen, en liefst wat vroeger, na een kwartier of zo.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 14:48   #50
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle Bekijk bericht
Daar hebben we duivenmelker Antoine Vanhove voor, hij is namelijk als voorzitter van de Technische Commissie verantwoordelijk voor de Rode Duivels en hun technische staf.
Er gaan meer en meer stemmen op om voor een buitenlandse bondscoach te opteren, een keuze waarin ik mij kan vinden.
Leo Beenhakker zou ik nog wel zien zitten, maar het liefst van al toch nog Eric Gerets, maar die is momenteel poen aan het scheppen bij Marseille, dus die mogen we, inderdaad, vergeten.
Guus Hiddink kan ook, na Zuid-Korea enRusland nu België
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 14:48   #51
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Volgende keer kan jij maar op het veld lopen, en liefst wat vroeger, na een kwartier of zo.
Ik moet de tegenstand ook wat gunnen.

Ikke naakt op veld, da komt niet goed.

Dan winnen we met 20-0 en moet ik de dames weer van men lijf afhouden (tenzij ze knap zijn en op Kim Wilde lijken).
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 14:52   #52
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Ik moet de tegenstand ook wat gunnen.

Ikke naakt op veld, da komt niet goed.

Dan winnen we met 20-0 en moet ik de dames weer van men lijf afhouden (tenzij ze knap zijn en op Kim Wilde lijken).
Ze staan hier al klaar !

(kinderen en Patrick Janssens : gelieve jullie ogen te sluiten)

http://www.worldcupcorner.com/2007/02/

Laatst gewijzigd door Geertje : 19 oktober 2007 om 14:56.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 14:52   #53
Monocle
Minister-President
 
Monocle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Kamagurkistan
Berichten: 4.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Guus Hiddink kan ook, na Zuid-Korea enRusland nu België
Hiddink tekent bij ... ik had hem anders ook graag zien komen hoor
__________________
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."
Monocle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 14:53   #54
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle Bekijk bericht
Hiddink tekent bij ... ik had hem anders ook graag zien komen hoor
Weer een kandidaat minder.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2007, 15:48   #55
Monocle
Minister-President
 
Monocle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Kamagurkistan
Berichten: 4.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Weer een kandidaat minder.
En de onderhandelingen tussen de Poolse federatie en Beenhakker zijn ook reeds opgestart.
__________________
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."
Monocle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 07:04   #56
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle Bekijk bericht
En de onderhandelingen tussen de Poolse federatie en Beenhakker zijn ook reeds opgestart.
De bond heeft ook geldproblemen, misschien kunnen ze de hulp inroepen van Jean-Marc Guillou. België speelt met enkel met nog genaturaliseerde Ivorianen.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 18:09   #57
Monocle
Minister-President
 
Monocle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Kamagurkistan
Berichten: 4.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
De bond heeft ook geldproblemen, misschien kunnen ze de hulp inroepen van Jean-Marc Guillou. België speelt met enkel met nog genaturaliseerde Ivorianen.
De bond heeft geldproblemen en dat is grotendeels te wijten aan mismanagement. Ze hebben hun gebrek aan inkomsten nooit weten op te vangen. OK België heeft niet de commerciële uitstraling als Engeland, Frankrijk of pakweg Nederland. De top van de bond is te oud en te conservatief. Ik wil hier niet de oude garde onmiddellijk afschieten, maar er zou een goede mix tussen oud en jong moeten bereikt kunnen worden. Ik mis figuren zoals een Michel Verschueren in de bond. Een geslepen oude vos, met heel wat voetbalkennis, een visie en rechtlijnig. (Ik schat hem hoger in dan Vandenstock jr. en Van Holsbeeck)
Huidig bondsvoorzitter De Keersmaecker, met alle respect voor de persoon, komt niet over als de man die bond gaat leiden. Hij heeft geen charisma en kan wel een zeer aimable man zijn, maar daar mee bereik je vooropgestelde doelen niet. Het is voor hem, heel waarschijnlijk ook wel, een ondankbare job. Géén geld, géén resultaten, géén interesse in het product "Rode Duivels".
Er is nood aan een revolutie in het belgsich voetbalwereldje, geen naieve splitsing tussen Vlamingen en Walen, maar een doordacht projekt waar een nieuwe structuur kan uit groeien.
__________________
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."
Monocle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 10:31   #58
schaduwrijk
Burgemeester
 
schaduwrijk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Berichten: 595
Standaard

ik geef je volledig gelijk, de bond is een echte bond, zoals de duivenbond, boerenbond en andere niet echt progressieve machines...

Een verjonging en een kennistoename zou de bond al veel beter doen werken. Management is in elke sector nodig, zeker als er veel geld mee gemoeid kan gaan.

We hebben goede jonge spelers, pak dat geschenk aan en maak er iets moois van...
__________________
en hier, hier eindigt uw vrijheid...
schaduwrijk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be