Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 23 januari 2004, 18:28   #21
joske
Gouverneur
 
joske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Berichten: 1.076
Standaard

men zou kardinaal joos vollop moeten steunen inplaats van zulke onnozele klachten in te dienen,maar ja geld weggooien is voor de sossen dagelijkse kost.
__________________
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949
joske is offline  
Oud 23 januari 2004, 20:08   #22
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Linkiewinkie is een synimiem voor linkse, is dat een scheldwoord voor jou? Nu ja, een compliment is het niet daar geef ik je gelijk in! 8)
Op zich niet, nee.

Maar als humanistisch vrijdenker behoor ik niet in één kastje geschoven te worden. Vandaar mijn logische reactie.

Als vivanter word ik hier trouwens door anderen als ultra-liberaal bestempeld. En dat is zeker geen 'syniniem' voor linkiwinkie.

Reden temeer om uw 'classement' te herzien. Of het gewoon op te doeken.

Probeer eens te begrijpen dat er mensen bestaan die nog onbevooroordeeld kunnen denken. Maar die moeten opboksen tegen agressieve fundi's. Want voor mij is een VB-fundi minstens even erg als een godsdienstige fundi. Beiden kunnen niet meer relativeren.

Erg, zeer erg.
Descartes Jr is offline  
Oud 24 januari 2004, 02:08   #23
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Vrijheid van meningsuiting staat nog altijd gelijk aan het recht op zijn eigen idiotie, dat moet men bij de SP.A-jongeren maar eens duidelijk maken.
Joos heeft evenveel recht zijn ultra-rechts-conservatieve visie te ventileren als men hem een forum aanbiedt, als zij het recht hebben hun ideeën naar buiten te brengen.
Tenzij je oproept tot geweld tegen bepaalde individuen of groepen, is de vrije meningsuiting toch gegarandeerd in dit land zeker?
zorroaster is offline  
Oud 24 januari 2004, 12:35   #24
Garga
Lokaal Raadslid
 
Garga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2003
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Vrijheid van meningsuiting staat nog altijd gelijk aan het recht op zijn eigen idiotie, dat moet men bij de SP.A-jongeren maar eens duidelijk maken.
Joos heeft evenveel recht zijn ultra-rechts-conservatieve visie te ventileren als men hem een forum aanbiedt, als zij het recht hebben hun ideeën naar buiten te brengen.
Tenzij je oproept tot geweld tegen bepaalde individuen of groepen, is de vrije meningsuiting toch gegarandeerd in dit land zeker?
En daarmee is alles gezegd inderdaad.
Hoewel die man allesbehalve mijn eigen mening verkondigt, wil ik gerust ook op dit forum het recht op vrije meningsuiting van Kardinaal joos verdedigen.
Het valt trouwens ook weer op dat de holebifederatie zich hier maar weinig aan stoort (die kennen het belang van individuele rechten), het zijn steeds weer anderen die zich plaatsvervangend verontwaardigd voelen.
__________________
"Er zijn twee soorten politici: die hun taal gebruiken om hun gedachten te verbergen en die hun taal gebruiken om te verbergen dat zij geen gedachten bezitten." - Jan Greshoff
Garga is offline  
Oud 24 januari 2004, 12:41   #25
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Vrijheid van meningsuiting staat nog altijd gelijk aan het recht op zijn eigen idiotie, dat moet men bij de SP.A-jongeren maar eens duidelijk maken.
Inderdaad. Vooral het recht op idiotie moet de SP.A jongeren enorm aanspreken
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Joos heeft evenveel recht zijn ultra-rechts-conservatieve visie te ventileren als men hem een forum aanbiedt, als zij het recht hebben hun ideeën naar buiten te brengen.
Tenzij je oproept tot geweld tegen bepaalde individuen of groepen, is de vrije meningsuiting toch gegarandeerd in dit land zeker?
Ik denk dat ze hem zo aanvallen omdat ze weten dat een Kardinaal Joos veel wervender is voor kerken (geef toe, zou je die niet eens willen zien preken?) dan een Kardinaal Danneels (en toevallig wint die de Castar...).
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be