Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 januari 2008, 12:11   #21
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Als je je aan de regels houd wordt je niet beboet, daar al eens aan gedacht?
deze topic gaat niet over het nut of onnut van flitspalen, maar wel over de transfer die dit genereert ...
die middelen moeten in Vlaanderen gebruikt worden om de verkeersveiligheid te verbeteren. Vlaanderen betaalt ze immers ook.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:12   #22
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anakin Bekijk bericht
Dus als de politici morgen een wet maken dat je maar 40 per uur mag rijden, moet je dat zomaar opvolgen.
Ik heb niet ene politieker naar het parlement gestemd om Vlaanderen vol met die (lelijke) flitspalen te zetten.
Allé allé. Die wetten zijn gemaakt om het verkeer veiliger te maken, en dat doen ze ook mocht iedereen er zich aan houden. Of denk je dat een politieker zomaar even beslist ergens een snelheidsbeperking in te lassen? Daar gaat wel wat onderzoek aan vooraf door verkeersdeskundigen.
Wie de feiten negeert dat snelheidsbeperkingen de verkeersveiligheid verhogen en zich alleen maar druk maakt over de 'beperking van de vrijheid', tja, die moet maar op LDD stemmen, zeker? Opportunisme, noem ik dat.

Met die argumentatie kan ik morgen op een kruispunt waar jij van rechts komt recht in je flank rijden en de schuld van me afschuiven.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:13   #23
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
deze topic gaat niet over het nut of onnut van flitspalen, maar wel over de transfer die dit genereert ...
die middelen moeten in Vlaanderen gebruikt worden om de verkeersveiligheid te verbeteren. Vlaanderen betaalt ze immers ook.
Wat mij betreft, hoort het heel eenvoudig te zijn: het boetegeld van de flitspalen komt toe aan de gemeente waar de flitspaal staat. Dat geld kan gebruikt worden voor infrastructuur, want daar moet in Vlaanderen nog hard aan gewerkt worden. Bijgevolg is iedere cent welkom.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:13   #24
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
deze topic gaat niet over het nut of onnut van flitspalen, maar wel over de transfer die dit genereert ...
die middelen moeten in Vlaanderen gebruikt worden om de verkeersveiligheid te verbeteren. Vlaanderen betaalt ze immers ook.
Oeps. Nu ja, kan ik alleen maar beamen, niet waar?
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:13   #25
brontosaurus
Burgemeester
 
brontosaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2007
Berichten: 530
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
"kom op voor je vrijheid en verknoei iemand anders leven", is dat je boodschap dan?
Er is maar 1 organisatie die de vrijheid van de mens vergalt.Diegene die jou wetten willen voorschrijven.En u laat dat toe?Behoud op de eerste plaats het respect voor jezelf.
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:15   #26
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dat is inderdaad de kern van de zaak: wie zich aan de snelheidsbeperkingen houdt, rijdt al lachend die flitspalen voorbij.
en daar voorbij, terug aan 180 scheuren. geeft een zalig gevoel. alle flitspalen staan op de gps. dus scheuren maar!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:19   #27
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
en daar voorbij, terug aan 180 scheuren. geeft een zalig gevoel. alle flitspalen staan op de gps. dus scheuren maar!
Ach, ik haal mijn schouders op voor zoveel kinderachtigheid.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:20   #28
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Allé allé. Die wetten zijn gemaakt om het verkeer veiliger te maken, en dat doen ze ook mocht iedereen er zich aan houden. Of denk je dat een politieker zomaar even beslist ergens een snelheidsbeperking in te lassen? Daar gaat wel wat onderzoek aan vooraf door verkeersdeskundigen.
Wie de feiten negeert dat snelheidsbeperkingen de verkeersveiligheid verhogen en zich alleen maar druk maakt over de 'beperking van de vrijheid', tja, die moet maar op LDD stemmen, zeker? Opportunisme, noem ik dat.

Met die argumentatie kan ik morgen op een kruispunt waar jij van rechts komt recht in je flank rijden en de schuld van me afschuiven.
over de "deskundigheid" van de deskundige, kunnen we ook een boompje opzetten.

ik liet een auto herstellen, en de hersteller had de bodem gebraseerd. resultaat.... auto afgekeurt. de garagehouder wilde mij toch doen betalen. ik stelde een advocaat en een gerechtsexpert aan. resultaat.........de expert beslite dat het goed gelast was. die deskundige kende zelfs het verschil niet tussen lassen en brazeren.
maar diene deskundige kreeg wel gelijk op de rechtbank.
saluut.
mijn ervaring met de deskundigheid van bepaalde deskundigen, is niet om naar huis te schrijven.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:22   #29
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ach, ik haal mijn schouders op voor zoveel kinderachtigheid.
natuurlijk Jan, dat is Uw probleem. wanneer men op een snelhaidsbeperkingen iinvoerd, waar het alleen nodig is voor de kas te spekken, dan haal ik alleen mijn schouders op om de onozelheid van de snelheidsbeperking.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:22   #30
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
over de "deskundigheid" van de deskundige, kunnen we ook een boompje opzetten.

ik liet een auto herstellen, en de hersteller had de bodem gebraseerd. resultaat.... auto afgekeurt. de garagehouder wilde mij toch doen betalen. ik stelde een advocaat en een gerechtsexpert aan. resultaat.........de expert beslite dat het goed gelast was. die deskundige kende zelfs het verschil niet tussen lassen en brazeren.
maar diene deskundige kreeg wel gelijk op de rechtbank.
saluut.
mijn ervaring met de deskundigheid van bepaalde deskundigen, is niet om naar huis te schrijven.
Wat heeft dit met het onderwerp te maken?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:24   #31
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
natuurlijk Jan, dat is Uw probleem. wanneer men op een snelhaidsbeperkingen iinvoerd, waar het alleen nodig is voor de kas te spekken, dan haal ik alleen mijn schouders op om de onozelheid van de snelheidsbeperking.
Doe maar verder... Hopelijk gebeurt het evenwel niet dat u ooit een kind in een zone 30 voor uw neus krijgt. Aan u dan om hiermee te leven.

Of anders gezegd: leer u eens volwassen gedragen in plaats van een eigengereide puber die alleen maar aan zichzelf denkt. Of zit u misschien nog in die fase?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:26   #32
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ach, ik haal mijn schouders op voor zoveel kinderachtigheid.
Voor zoveel naïviteit (de huidige verkeersregels zorgen voor veiligheid) kan je ook enkel je schouders ophalen hoor...

Wil je werkelijk een veiliger verkeer, maak het dan al gewoon wat moeilijker om een rijbewijs te halen; controleer op gevaarlijk rijgedrag (en dat is niet hetzelfde als "snel" rijden) en koppel daar gevolgen aan via een puntensysteem (gevaarlijk gedrag = een starfpunt bij = duurdere taksen en verzekeringen).

De gevaarlijkste situaties zie je nog steeds niet op pakweg snelwegen waar ze pakweg 160 doen ipv 120 (of zelfs op provinciewegen waar ze 90 doen ipv 70), maar zie je domweg in dagdagelijkse verkeer, waar Jan met de pet (al dan niet in de variante die zich 1 keer per week naar buiten begeeft) zich voorbeweegt zonder enig oog voor hetgeen zich rondom hem gebeurt.

Dagen zoals het eerste weekend van de solden, waar letterlijk elke kloefkapper die anders nooit op de baan zit buiten komt, zijn dé dagen waarop ik de baan vermijd, net omdat er dan zoveel idioten onderweg zijn die een groot gevaar betekenen op de baan.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:30   #33
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Voor zoveel naïviteit (de huidige verkeersregels zorgen voor veiligheid) kan je ook enkel je schouders ophalen hoor...
Dat schrijf ik ook niet. Wel: het navolgen van de verkeersregels zal voor een grotere veiligheid zorgen. Heel veel ongelukken worden immers nog steeds veroorzaakt door roekeloosheid en door gebrek aan goed engagement in het verkeer.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:34   #34
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dat schrijf ik ook niet. Wel: het navolgen van de verkeersregels zal voor een grotere veiligheid zorgen. Heel veel ongelukken worden immers nog steeds veroorzaakt door roekeloosheid en door gebrek aan goed engagement in het verkeer.

Dat laatste wordt door een hoopje verkeersregels dan ook net "afgebroken"...
Of dacht je dat "zwakke weggebruikers" die zich als waren ze onverwoestbaar doorheen het verkeer bewegen, maar die wél de regeltjes respecteren, zich goed engageren?

Laatst gewijzigd door Sfax : 25 januari 2008 om 12:35.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:40   #35
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Dat laatste wordt door een hoopje verkeersregels dan ook net "afgebroken"...
Of dacht je dat "zwakke weggebruikers" die zich als waren ze onverwoestbaar doorheen het verkeer bewegen, maar die wél de regeltjes respecteren, zich goed engageren?
Uw eerste zin is een loze bewering. Sedert jaren hou ik me aan de verkeersregels (o.a. de snelheidsbepalingen). Resultaat is dat ik nog geen enkel ongeluk heb gehad waarin ik in fout was. Wel werd ik geconfronteerd met twee ongelukken die veroorzaakt werden doordat mensen a. voorrangsregels negeerden en b. te snel door de bebouwde kom reden.

Er is een oud spreekwoord dat van toepassing is bij uw tweede alinea: als ieder voor zijn deur veegt, is de straat schoon.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:40   #36
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.589
Standaard

Je kan je natuurlijk gedurende heel je sjoffeursleven onmogelijk inbeelden dat je nooit eens een flater schiet.
Daarom vinden sommigen hier blijkbaar het normaal dat er maar opgevlamd mag worden. Misschien gaan die snelheidsduivels en roodlichtrijders nog voorstellen dat je geen straf moet krijgen zolang je per tien jaar autorijden niet meer dan één kind naar het kerkhof rijdt.





'Ik wil geen derde kind verliezen' - 25/01/2008
KALLO - Twaalf jaar geleden stierf de vijfjarige zoon van Briggitte Happe onder de wielen van een betonmixer in Kallo-centrum. Vijf meter daarvandaan werd twee weken geleden haar zoon Adnaan (10) aangereden. Briggitte pleit voor een verbetering van de verkeersveiligheid.



Kevin, 5 jaar. Een wit bord, op de hoek van de Melseledijk met de Hoog-Kallostraat, herinnert aan die dramatische dag in juni 1995. Kleine Kevin zat achterop de fiets van een van mama's vriendinnen. De chauffeur van een betonmixer merkte de twee niet op, toen hij rechtsaf sloeg. Het dramatische ongeval kostte twee mensenlevens.

'Ik was zes maanden in verwachting en door de emotionele klap kreeg ik een miskraam. In zeven maanden verloor ik zo twee kinderen', vertelt de moeder van Kevin, Briggitte Happe. 'Ik heb daarna gevochten om in verwachting te raken van mijn derde. Stel je voor dat ik die twee weken geleden ook moest laten gaan.'

Twee weken geleden liep Adnaan (10) de straat over. Die straat is de Melseledijk: de drukke verbindingsweg tussen de Expresweg en het centrum van Kallo en verderop de haven. Briggitte en haar zoon wonen er sinds dik een jaar, vlak bij de plek waar Kevin het leven liet.

De onachtzame Adnaan werd gegrepen door een auto. Volgens Briggitte was haar zoon inderdaad verstrooid, maar ze wijst met de beschuldigende vinger in de eerste plaats naar de automobilisten. 'Die respecteren de zone 30 niet. Ze vlammen hier maar door de straat.'

'Dat de aanrijding gebeurde op vijf meter van de plaats waar Kevin stierf, bracht alle pijnlijke herinneringen van twaalf jaar geleden naar boven. Nee, ik wilde echt geen derde kind verliezen. Adnaan raakte gelukkig slechts lichtgewond.'

Adnaan heeft zijn broer nooit gekend. 'Maar', zegt Briggitte, 'hij is er dagelijks mee bezig. Hij is er zelfs voor in therapie gegaan. In zijn vroegere school werd hij gepest, en hij heeft in die periode vaak gezegd dat hij Kevin miste als zijn beschermer.'

Hoe gevaarlijk de Melseledijk wel is, bewijzen de schrammen op het herdenkingsbord van Kevin. Ingedeukt door snelheidsduivels.

Briggitte dringt aan op een betere verkeersveiligheid in Kallo-centrum, dat recent werd heraangelegd. 'De verkeerslichten moeten terugkomen. Ook stel ik voor om het handvol parkeerplaatsen weg te nemen in de Melseledijk, in het stuk tussen Hoog-Kallo en de Gasthuisstraat. Dat verhoogt de zichtbaarheid.'

Volgens het gemeentebestuur horen verkeerslichten in principe niet thuis in een zone 30. De suggestie rond de parkeerplaatsen wordt wel besproken. Er komen mogelijk ook snelheidscontroles op het kruispunt.



Wim Dehandschutter
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:46   #37
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je kan je natuurlijk gedurende heel je sjoffeursleven onmogelijk inbeelden dat je nooit eens een flater schiet.
Daarom vinden sommigen hier blijkbaar het normaal dat er maar opgevlamd mag worden. Misschien gaan die snelheidsduivels en roodlichtrijders nog voorstellen dat je geen straf moet krijgen zolang je per tien jaar autorijden niet meer dan één kind naar het kerkhof rijdt.
Inderdaad, of zoals ik eerder al schreef: "Doe maar verder... Hopelijk gebeurt het evenwel niet dat u ooit een kind in een zone 30 voor uw neus krijgt. Aan u dan om hiermee te leven."

http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=31
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:46   #38
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Uw eerste zin is een loze bewering.
Dat beweren is een loze bewering; die bewering dan ook menen, is exact blijk geven van de naïviteit waarvan ik sprak.

Citaat:
Sedert jaren hou ik me aan de verkeersregels (o.a. de snelheidsbepalingen). Resultaat is dat ik nog geen enkel ongeluk heb gehad waarin ik in fout was. Wel werd ik geconfronteerd met twee ongelukken die veroorzaakt werden doordat mensen a. voorrangsregels negeerden en b. te snel door de bebouwde kom reden.
Ik rij al jaren op gevoel eerder dan op pure verkeersregels, waardoor ik er niet voor schroom op, wanneer de toestand het toelaat, bijvoorbeeld 160 te doen op een autostrade. Aantal boetes: 0, aantal ongelukken waarin ik in de fout was: 0. Enige echte ongeluk was een botsing met wat blikschade in de bebouwde kom, waarbij de tegenpartij noch ik te snel reden, maar waarbij de tegenpartij domweg zo'n kloefkapper was zoals ik hierboven beschreef.

Wat is dus je punt? dat het enkel zo kan?

Citaat:
Er is een oud spreekwoord dat van toepassing is bij uw tweede alinea: als ieder voor zijn deur veegt, is de straat schoon.
En het is net dat spreekwoord dat aangeeft dat regeltjes niet heiligmakend zijn...
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:48   #39
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Voor zoveel naïviteit (de huidige verkeersregels zorgen voor veiligheid) kan je ook enkel je schouders ophalen hoor...

Wil je werkelijk een veiliger verkeer, maak het dan al gewoon wat moeilijker om een rijbewijs te halen; controleer op gevaarlijk rijgedrag (en dat is niet hetzelfde als "snel" rijden) en koppel daar gevolgen aan via een puntensysteem (gevaarlijk gedrag = een starfpunt bij = duurdere taksen en verzekeringen).

De gevaarlijkste situaties zie je nog steeds niet op pakweg snelwegen waar ze pakweg 160 doen ipv 120 (of zelfs op provinciewegen waar ze 90 doen ipv 70), maar zie je domweg in dagdagelijkse verkeer, waar Jan met de pet (al dan niet in de variante die zich 1 keer per week naar buiten begeeft) zich voorbeweegt zonder enig oog voor hetgeen zich rondom hem gebeurt.
Dagen zoals het eerste weekend van de solden, waar letterlijk elke kloefkapper die anders nooit op de baan zit buiten komt, zijn dé dagen waarop ik de baan vermijd, net omdat er dan zoveel idioten onderweg zijn die een groot gevaar betekenen op de baan.

Uit onderzoek blijkt thans dat flitspalen voor een daling van ongeveer een kwart zorgen bij ongevallen met slachtoffers.

http://www.vlaanderen.be/servlet/Sat...ni+Sites+Admin
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2008, 12:49   #40
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
'Ik wil geen derde kind verliezen' - 25/01/2008


De onachtzame Adnaan werd gegrepen door een auto. Volgens Briggitte was haar zoon inderdaad verstrooid, maar ze wijst met de beschuldigende vinger in de eerste plaats naar de automobilisten. 'Die respecteren de zone 30 niet. Ze vlammen hier maar door de straat.'
Ik herken dat onmiddellijk. Ook in onze buurt waar er een klein gemeenteschooltje is, respecteert het gros van de automobilisten de snelheidsbeperking niet. Niet tijdens de schooluren, niet buiten de schooluren. Mijns inziens moeten er strengere straffen komen voor alwie bij herhaling de zone 30 niet respecteert.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be