Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari "De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zete

 
 
Discussietools
Oud 18 februari 2004, 18:39   #1
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Wat hoor ik daarnet op de radio? Uit protest tegen de nieuwe Groene minister Tavernier, is het Blok opgestapt en heeft het het parlement verlaten.

Daar gaat de vertegenwoordiging van 18% van de Vlamingen: ze lopen gewoon naar buiten en nemen hun plaats niet in! Daar gaat hun "proteststem": naar mensen die eventjes betaald verlof nemen als het hen niet meer aanstaat! En dat op kosten van de belastingbetaler? Mooi is dat...

De BUB kan de politiek in het teken van de burger misschien terugbrengen, en de politiek in het teken van het toneel indammen...

EDIT van de moderator, de vraag bij de stelling plaatsen:

Beste Filip: hoe legt u uit aan uw kiezers dat u voor een beter, efficiënter bestuur staat dat recht voor zijn raap is, als zulke acties ondernomen worden? Weglopen van de plaats van het gebeuren, de problemen ontlopen... het is niet de eerste keer.

Ik zie het niet als het publiek dat de vertoning niet meer kan aanzien, ik zie het als de acteurs die halverwege de voorstelling forfait geven.[/i]
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 18 februari 2004, 18:48   #2
Omega
Burger
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Locatie: Gbergen
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Wat hoor ik daarnet op de radio? Uit protest tegen de nieuwe Groene minister Tavernier, is het Blok opgestapt en heeft het het parlement verlaten.

Daar gaat de vertegenwoordiging van 18% van de Vlamingen: ze lopen gewoon naar buiten en nemen hun plaats niet in! Daar gaat hun "proteststem": naar mensen die eventjes betaald verlof nemen als het hen niet meer aanstaat! En dat op kosten van de belastingbetaler? Mooi is dat...

De BUB kan de politiek in het teken van de burger misschien terugbrengen, en de politiek in het teken van het toneel indammen...
Je moet de aanwezigheidsstatistieken eens opvragen....je zou kunnen verschieten welke partij veruit 't meest aanwezig is.
Omega is offline  
Oud 18 februari 2004, 21:18   #3
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omega
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Wat hoor ik daarnet op de radio? Uit protest tegen de nieuwe Groene minister Tavernier, is het Blok opgestapt en heeft het het parlement verlaten.

Daar gaat de vertegenwoordiging van 18% van de Vlamingen: ze lopen gewoon naar buiten en nemen hun plaats niet in! Daar gaat hun "proteststem": naar mensen die eventjes betaald verlof nemen als het hen niet meer aanstaat! En dat op kosten van de belastingbetaler? Mooi is dat...

De BUB kan de politiek in het teken van de burger misschien terugbrengen, en de politiek in het teken van het toneel indammen...
Je moet de aanwezigheidsstatistieken eens opvragen....je zou kunnen verschieten welke partij veruit 't meest aanwezig is.
en heb je ook statistieken van welke partijen het meest doen?
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 18 februari 2004, 21:37   #4
luqje
Burger
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Deurne
Berichten: 105
Standaard

Dat noemt een stelling innemen, duidelijk niet akkoord gaan met de gang van zaken. Niet meer willen deelnemen aan de schertsvertoning waar jij als bubber blijkbaar graag wil in meespelen. Ik kan aannemen dat je het niet kan appreciëren dat je publiek de zaal al verlaat voor je het podium bent opgekomen. Maar er zijn nu eenmaal vertoningen waar je als mens met gezond verstand niet naar kunt blijven kijken. Trop is teveel!
__________________
stem anoniem
www.stemkot.be
luqje is offline  
Oud 18 februari 2004, 21:40   #5
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Wat hoor ik daarnet op de radio? Uit protest tegen de nieuwe Groene minister Tavernier, is het Blok opgestapt en heeft het het parlement verlaten.

Daar gaat de vertegenwoordiging van 18% van de Vlamingen: ze lopen gewoon naar buiten en nemen hun plaats niet in! Daar gaat hun "proteststem": naar mensen die eventjes betaald verlof nemen als het hen niet meer aanstaat! En dat op kosten van de belastingbetaler? Mooi is dat...

De BUB kan de politiek in het teken van de burger misschien terugbrengen, en de politiek in het teken van het toneel indammen...
Wat is uw vraag aan Filip Dewinter?

Ik zie geen concrete vraag aan FDW, dus moderator, wegvegen aub.
Guderian is offline  
Oud 18 februari 2004, 21:48   #6
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Wat is uw vraag aan Filip Dewinter?

Ik zie geen concrete vraag aan FDW, dus moderator, wegvegen aub.
Het is geen vraag maar wel een goede opmerking. Maar ach ja, dat is juist, pijnlijke waarheden voor het Blok mogen hier niet verkondigd worden van u! Sorry, dat was ik even vergeten...
Kim is offline  
Oud 18 februari 2004, 22:25   #7
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Wat is uw vraag aan Filip Dewinter?

Ik zie geen concrete vraag aan FDW, dus moderator, wegvegen aub.
Het is geen vraag maar wel een goede opmerking. Maar ach ja, dat is juist, pijnlijke waarheden voor het Blok mogen hier niet verkondigd worden van u! Sorry, dat was ik even vergeten...
Doe gerust verder met uw "pijnlijke waarheden"...
Guderian is offline  
Oud 18 februari 2004, 22:38   #8
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Maak u geen zorgen mijn beste. 8)

Dhr. Dewinter kan misschien beginnen met een beetje uitleg te geven over de foto's die op de link gans onderaan in mijn onderschrift terug te vinden zijn.
Kim is offline  
Oud 18 februari 2004, 23:32   #9
luqje
Burger
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Deurne
Berichten: 105
Standaard

Straffe link zulle...

FDW die mept? Waar staan de foto's van krunkeldinges en zielsverwanten die over een omheining kruipen, politici die pedofilieschandalen toedekken, politici die persoonlijke aankopen doen met visakaarten van de gemeenschap, politici die de media manipuleren...

Het valt me op de de grootste foto die is van FDW die de eed aflegt. Feiten? De VMO foto's bovenhalen als bewijs tegen het VB is een bewijs dat er niet zoveel kwaad te vertellen is over het VB. FDW die voor een tank staat... moet ik nu opletten, ik heb een foto van mezelf met een oude duitse granaat.

Ach, er zullen best mensen bij het VB zijn aangesloten die zich vragen stellen bij de 6mio joden of mensen die dromen van een 4e reich. Maar vertel me eens wat het verschil is tussen die laatste droom van een paar geïsoleerden en de verwezenlijking van dhr bush. Oja, die steun van FDW aan bush... daar ben ik niet zo blij om. Eén slecht punt tot nu toe meneer Dewinter! maar zoals ik altijd zeg iedereen, neen IEDEREEN heeft recht op een eigen mening en IEDEREEN mag die verkondigen.
__________________
stem anoniem
www.stemkot.be
luqje is offline  
Oud 18 februari 2004, 23:41   #10
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Goed, ik zal er een vraag van maken.

Beste Filip: hoe legt u uit aan uw kiezers dat u voor een beter, efficiënter bestuur staat dat recht voor zijn raap is, als zulke acties ondernomen worden? Weglopen van de plaats van het gebeuren, de problemen ontlopen... het is niet de eerste keer.

Ik zie het niet als het publiek dat de vertoning niet meer kan aanzien, ik zie het als de acteurs die halverwege de voorstelling forfait geven.
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 19 februari 2004, 09:45   #11
Filip Dewinter
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omega

Je moet de aanwezigheidsstatistieken eens opvragen....je zou kunnen verschieten welke partij veruit 't meest aanwezig is.
en heb je ook statistieken van welke partijen het meest doen?
Uiteraard bestaan deze statistieken ook. Het Vlaams Blok en de CD&V werken hard in het Vlaams Perlement, de VLD minder en de SP.a (steeds) het slechtst.
Filip Dewinter is offline  
Oud 19 februari 2004, 11:43   #12
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

ik heb de vraag bovenaan bij de stelling geplaatst.

Maarten
Maarten Malaise is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be