Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 augustus 2008, 13:06   #21
piraat
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 augustus 2008
Berichten: 2.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik weet niet zo zeker of dat geen functie heeft dat een kat met haar prooi speelt. Naar het schijnt heeft een kat er baat bij dat de prooi eerst bezweet is zodat ze makkelijker kan doorgeslikt worden. Voor de rest doden dieren enkel om te overleven of als ze zich bedreigd voelen. Op één fenomeen weet ik niet meteen een reden. Bunzingen hebben naar het schijnt de gewoonte om aan "overkill" te doen als ze bv. een kippenhok binnendringen.Meer geef toe, geen enkel levend wezen heeft sadisme en leedvermaak zo tot in de puntjes uitgewerkt als de mens. We hoeven dit niet te ontkennen. Het hoort nu eenmaal bij onze status van hoog ontwikkeld wezen, hoe paradoxaal dat ook zijn mag.
Bunzingen, en vossen ook, die een kippenhok binnendringen, maken zo snel als mogelijk alle kippen kapot. Waarom ? Dat ligt voor de hand : dan maken die geen lawaai meer, en dus word de eigenaar van die kiekens niet wakker, en komt hij niet aangelopen met zijn geweer. Het roofdier kiest daarna op zijn gemak de mooiste stukken uit, en sleept die weg.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2008, 13:06   #22
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
http://news.be.msn.com/bizar/article...mentid=9227138



Sorry, maar hiervan moet ik walgen. Als je je partner wil raken, gooi hem/haar dan door het raam, maar geen onschuldige dieren en zeker niet onder de ogen van je kinderen.
Ik heb met mijn eigen ogen ook eens ooit gezien dat er iemand een hond door het raam gooide om zijn vrouw te kwetsen. Hij zal daarna wel geweten hebben waarom hij niet meer naar beneden durfde komen en de deuren op slot gedaan had, want ik stond niet alleen te popelen om hem aan te pakken.

Hebben zulke beesten eigenlijk nog wel het recht om te leven?
Denk jij nu echt dat een mens geen beest is,wat met al die mannen die hun vrouwen mishandelen,of anders om wat volgens mijj veel meer gebeurd....


Niets zo wreed als een mens
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2008, 13:12   #23
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Het verschil tussen mensen en beesten,is dat een beest het dan nog eerlijk uitvecht volgens de natuurwetten,mensen zijn laf stuk voor stuk ...
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2008, 13:25   #24
piraat
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 augustus 2008
Berichten: 2.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Het verschil tussen mensen en beesten,is dat een beest het dan nog eerlijk uitvecht volgens de natuurwetten,mensen zijn laf stuk voor stuk ...
Uzelf ook ?
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be