Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 augustus 2008, 01:04   #1
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 12 juli 2008
Berichten: 827
Standaard Koppige dromedaris

Een koppige dromedaris komt bij zijn mama en vraagt:

"Mam, waarom hebben wij eigenlijk zo'n rare bult op onze rug, en de andere dieren niet?"
-
De moederdromedaris zegt, "Omdat wij daar onze energie in opslaan voor lange tochten door de woestijn"
-
Het koppige dramidaris jong is nog steeds niet tevreden "Mama, waarom hebben wij dan zulke poten, die de andere dieren hier niet hebben?"
-
"Zodat wij door het hete zand kunnen lopen", antwoord de moeder snel.
-
"Dus mama," zegt het jonkie, "wat doen wij dan hier?"
-
"Het lot heeft hier ons gebracht", zegt de moederdromedaris.
-
"Maar waar komen wij dan vandaan? Leven onze soortgenoten daar ook? Horen wij niet daar te zijn in plaats van hier?", de moeder kan echter geen antwoord geven, ook zij was hier in de dierentuin geboren, en haar moeder ook. Het jonge dromedarisje neemt het niet genoeg met de antwoorden van zijn moeder. Hij gaat op zoek naar zijn eigen identiteit, niet veel steunen hem, nog minder begrijpen hem, en leert hij door de jaren heen nog meer hebben een grote haat en afkeer van hem die hij niet kan plaatsen.
-
De kleine dromedaris ontsnapt uit de dierentuin en ontmoet andere dieren, Vossen, Zwijnen, Koeien, Kraaien. Sommige van die dieren mogen hem, enkele haten hem, nog meer zijn niet in hem geïnteresseerd.
-
Omdat niemand in zijn omgeving antwoord kan geven op al zijn vragen, steeds meer mensen haten zijn doen en laten terwijl hij er niks fouts niks crimineels aan kan ontdekken.

Toen besloot het dromedarisje om op eigen houtje, zonder goedkeuring of steun van familie of vrienden, om zijn verloren identieit op te zoeken. Om zich te verenigen met de dieren die bulten en hoeven doodnormaal vinden, omdat zij die zelf ook hebben. Bij dieren waar hij zich niet hoeft te schamen voor zijn interesses, niet gevraagd wordt naar zijn loyaliteiten, niet de grond in wordt getrapt omdat hij anders is dan de rest.

-

Ja zoals jullie al konden opmaken, ik ga jullie verlaten. Maar dat heeft niks met jullie te maken of met dit forum te maken. Ik had dit allemaal al uitgestippeld voordat ik hier terecht kwam. Ik ga Europa verlaten. Niet uit haat, niet uit afkeer, niet omdat ik denk dat Europa geen toekomst heeft. Maar omdat ik denk dat ik dit moet doen.

Begin oktober land ik op Ben Gurion airport. Omdat het allemaal nu serieus dichtbij komt en ik toch nog wat te regelen heb, zal ik ook niet meer actief zijn op forum.politics.be. Vanaf dit moment geen berichten meer van mij, geen commentaar en geen reacties. Het was leuk om hier mijn tijd te doden want aangezien ik momenteel geen relatie en geen studie en een klein baantje heb had ik in mijn ogen tijd té veel. Ik zal het de komende 3 weken toch nog genoeg te doen.

Ik weet niet of ik ooit nog een keer discussies kom bijwonen hiero. De komende maanden zal ik zeker geen tijd hiervoor hebben. Ook heb ik het gevoel dat mijn interesses en idealen helemaal niet die zijn van de grote groep Vlamingen, dat vind ik niet erg, we zijn anders, niet beter of slechter. En enkele neo-nazi zal juichen, en enkeling die hier met trots een foto neerzette van zichzelf bij een Hezbollah vlag wellicht ook (Hezbollah wil immers iedere Zionist naar Israël zien vertrekken zodat ze ze in één klap kunnen uitmoorden, aldus Nasrallah) en de rest zal het geen ruk uitmaken.

Maar omdat ik toch al tegen de 700 posts ofzo begon aan te lopen dacht ik het is wel ff netjes om goodbye te zeggen zodat iedereen weet waarom ik vanaf dit moment niet meer zal reageren op privéberichten, reacties of discussies.

Success allemaal.
BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 01:11   #2
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.653
Standaard

Wat is dat nu voor zever?
Dromedarissen kunnen helemaal niet praten.

En vooral; ga je echt naar dat laatste plekje waar geen internet is? Denk je echt nooit meer online te zijn?
Ahzo, dan is er toch geen belet om hier nog eens binnen te springen?

Wij wachten alvast op het verslag van de grote uittocht!

Succes!!
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 01:15   #3
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
Een koppige dromedaris komt bij zijn mama en vraagt:

"Mam, waarom hebben wij eigenlijk zo'n rare bult op onze rug, en de andere dieren niet?"
-
De moederdromedaris zegt, "Omdat wij daar onze energie in opslaan voor lange tochten door de woestijn"
-
Het koppige dramidaris jong is nog steeds niet tevreden "Mama, waarom hebben wij dan zulke poten, die de andere dieren hier niet hebben?"
-
"Zodat wij door het hete zand kunnen lopen", antwoord de moeder snel.
-
"Dus mama," zegt het jonkie, "wat doen wij dan hier?"
-
"Het lot heeft hier ons gebracht", zegt de moederdromedaris.
-
"Maar waar komen wij dan vandaan? Leven onze soortgenoten daar ook? Horen wij niet daar te zijn in plaats van hier?", de moeder kan echter geen antwoord geven, ook zij was hier in de dierentuin geboren, en haar moeder ook. Het jonge dromedarisje neemt het niet genoeg met de antwoorden van zijn moeder. Hij gaat op zoek naar zijn eigen identiteit, niet veel steunen hem, nog minder begrijpen hem, en leert hij door de jaren heen nog meer hebben een grote haat en afkeer van hem die hij niet kan plaatsen.
-
De kleine dromedaris ontsnapt uit de dierentuin en ontmoet andere dieren, Vossen, Zwijnen, Koeien, Kraaien. Sommige van die dieren mogen hem, enkele haten hem, nog meer zijn niet in hem geïnteresseerd.
-
Omdat niemand in zijn omgeving antwoord kan geven op al zijn vragen, steeds meer mensen haten zijn doen en laten terwijl hij er niks fouts niks crimineels aan kan ontdekken.

Toen besloot het dromedarisje om op eigen houtje, zonder goedkeuring of steun van familie of vrienden, om zijn verloren identieit op te zoeken. Om zich te verenigen met de dieren die bulten en hoeven doodnormaal vinden, omdat zij die zelf ook hebben. Bij dieren waar hij zich niet hoeft te schamen voor zijn interesses, niet gevraagd wordt naar zijn loyaliteiten, niet de grond in wordt getrapt omdat hij anders is dan de rest.

-

Ja zoals jullie al konden opmaken, ik ga jullie verlaten. Maar dat heeft niks met jullie te maken of met dit forum te maken. Ik had dit allemaal al uitgestippeld voordat ik hier terecht kwam. Ik ga Europa verlaten. Niet uit haat, niet uit afkeer, niet omdat ik denk dat Europa geen toekomst heeft. Maar omdat ik denk dat ik dit moet doen.

Begin oktober land ik op Ben Gurion airport. Omdat het allemaal nu serieus dichtbij komt en ik toch nog wat te regelen heb, zal ik ook niet meer actief zijn op forum.politics.be. Vanaf dit moment geen berichten meer van mij, geen commentaar en geen reacties. Het was leuk om hier mijn tijd te doden want aangezien ik momenteel geen relatie en geen studie en een klein baantje heb had ik in mijn ogen tijd té veel. Ik zal het de komende 3 weken toch nog genoeg te doen.

Ik weet niet of ik ooit nog een keer discussies kom bijwonen hiero. De komende maanden zal ik zeker geen tijd hiervoor hebben. Ook heb ik het gevoel dat mijn interesses en idealen helemaal niet die zijn van de grote groep Vlamingen, dat vind ik niet erg, we zijn anders, niet beter of slechter. En enkele neo-nazi zal juichen, en enkeling die hier met trots een foto neerzette van zichzelf bij een Hezbollah vlag wellicht ook (Hezbollah wil immers iedere Zionist naar Israël zien vertrekken zodat ze ze in één klap kunnen uitmoorden, aldus Nasrallah) en de rest zal het geen ruk uitmaken.

Maar omdat ik toch al tegen de 700 posts ofzo begon aan te lopen dacht ik het is wel ff netjes om goodbye te zeggen zodat iedereen weet waarom ik vanaf dit moment niet meer zal reageren op privéberichten, reacties of discussies.

Success allemaal.
Spijtig, ik appreciëer je...
Shaloom en mazzel!(klik!!)

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 augustus 2008 om 01:22.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 01:27   #4
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

I-net vind ge overal tegenwoordig ...
Amuseer je daar en voor de rest ... Hou je goed ,hé ...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 01:37   #5
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Het ga je goed.
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 11:23   #6
Havana
Europees Commissaris
 
Havana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2006
Berichten: 6.810
Standaard

Hou je haaks!

Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 11:31   #7
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN
 
Dronkoers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 84.071
Standaard

:zwaaizwaai:

Succes!
__________________
PBL-RKT
Undefeated Army
Bietan Jarrai
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 16:43   #8
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

het gaat je goed ginder

Succes met je Alyah
Zorg ervoor dat Masada nooit meer valt.

http://nl.youtube.com/watch?v=B0rVDbYqE7E&
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 17:07   #9
anubis
Burgemeester
 
anubis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 455
Standaard

Wanneer de dromedaris de kameel tegenkomt, heeft hij dan een minderwaardigheidscomplex, of voelt hij zich weer 'anders'?
anubis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 20:18   #10
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

בהצלחה
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 20:41   #11
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
Success allemaal.
Seg hé , ik wou je pertang nog iet vragen , a ge aan een i-netpostje geraakt , stuur dan is ne pm aub. ...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 21:34   #12
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
בהצלחה
Mazzel dus
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 21:35   #13
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anubis Bekijk bericht
Wanneer de dromedaris de kameel tegenkomt, heeft hij dan een minderwaardigheidscomplex, of voelt hij zich weer 'anders'?
Geen idee: dromedarissen en kamelen willen niet tegen mij spreken
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 22:13   #14
Preuße
Minister
 
Preuße's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2006
Locatie: Königreich Belgien
Berichten: 3.008
Standaard

Spijtig. Nu zullen de antisemitische linkse nazi's en islam-fans zich wel verheugen met een verdediger van Israel minder. Maar we hopen natuurlijk dat het is gegund om het werk in Israel zelf tegen de links/antisemitische vijand verder te zetten.
__________________
Mit Gott für König und Vaterland!

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 22:25   #15
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Begrijp ik het goed en bedoel je dat Israël je natuurlijke habitat zou zijn?
De Joden hebben toch steeds overal gewoond en vooral overal rond gezwermd, maw: ze zijn er toch overal? Zelfs hier in België, vooral in Antwerpen bv waar ze met grote getalle zijn.

Enfin, goede reis en succes gewenst!
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be