Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 november 2008, 15:57   #21
Spliff
Staatssecretaris
 
Spliff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.623
Standaard

Een manneke van een jaar of veertien loopt met een dode kikker door de antwerpse rosse buurt. Bij elke vitrine met een meisje aanwezig stopt hij en vraagt of het meisje in kwestie een SOA (sexueel overdraagbare aandoening) heeft. Alle meisjes verbaasd en natuurlijk beledigd antwoorden neen tot bij de laatste raam hij er toch eentje vind. Een al wat meer op leeftijd dame, gezet, en met een balkon om U tegen te zeggen. De jongen opgelucht en gaat mee naar het peeskamertje. Na de daad is de prostituee toch wel wat nieuwsgierig. Niet dat ze trots is op haar ziekte, maar ze vroeg de knaap waarom hij net met haar wou neukenen waarom hij heel de tijd die dode kikker meezeult. Antwoorde de jongen: ' ik heb nu ook jou SOA, als ik straks thuiskom en de poetsmeid is er nog, pak ik haar lekker effe langs achter, dan heb zij die soa ook. Als mijn vader dan thuiskomt en de poetsvrouw in natura betaalt heb hij het ook, dan vannacht pakt mijn vader mijn moeder wel, dan heb zij het ook. En als morgenvroeg vader werken is en de postbode komt, dan neemt die mijn moeder, heb de postbode het ook." "Wat heeft dat nou met die kikker te maken" vraagt de hoer verbaasd. Zegt de jongen: "de postbode mpf dat is die rotgore klootzak die me kikker heb doodgereden."
__________________
Spliff is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 16:04   #22
Spliff
Staatssecretaris
 
Spliff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.623
Standaard

Een man en een vrouw rijden al kilometers lang op de snelgweg richting de grens zonder ook maar 1 snelheidsovertreding te maken. Overalt past de mannelijke chauffeur de verkeersregels ook netjes toe. Ze vallen hierdoor zo hard op dat een anonieme politiewagen hen een na een tijdje achtervolgen wil feliciteren en belonen met dit perfecte rijgedrag. Het stopteken van de anonieme wagen gaat aan en ze zetten de andere auto langs de kant. Nog voor de uitgestapte politie agent zijn verhaal kan doen begint de chauffeur te jammeren: " ik wist het wel, ik wist het gewoon he, dat we nooit ver gingen komen met die gestolen wagen." Zijn vrouw sussend: "let u maar niet op hem hoor agent, hij bazelt altijd als ie te veel gedronken heb." Komt er nog een stem uit de koffer: "hey pst jongens, zijn we al over de grens?"
__________________
Spliff is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 16:06   #23
Spliff
Staatssecretaris
 
Spliff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.623
Standaard

Jantje praat met zijn moeder over 'kinderen krijgen', moeder probeert hem uit te leggen hoe de natuur werkt: "Vaders brengen een zaadje bij de moeders en daaruit kan een kindje geboren worden." Jantje spontaan: "Moeder, moet jij dat zaadje dan slikken?" Moeder: "Alleen als ik een nieuwe jurk wil."
__________________
Spliff is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 16:12   #24
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Als we dan toch een nieuwe moppentrommel hebben... deze komt van Knuppeltje:

FORTIS ..................

We zijn half 2009, in Mechelen.



Kardinaal Danneels voelt zijn einde naderen en nodigt vanop zijn sterfbed Lippens en Votron uit.

Hij verzoekt hen om snel te komen.

Bij hun aankomst leidt een bediende hen naar de kamer van de kardinaal en ze moeten links en rechts van het sterfbed plaatsnemen.



De kardinaal kijkt hen elk een tijdlang doordringend aan en richt dan zijn blik naar de hemel, zonder een woord te zeggen.

Gedurende enige tijd durven Lippens noch Votron iets te zeggen.



Ze zijn wel verrast en eigenlijk blij dat de kardinaal in zijn laatste uren aan hen gedacht heeft, maar toch ook verwonderd.

Uiteindelijk kan Lippens het niet meer uithouden en vraagt stilletjes " Excuseer, Monseigneur, waarom moesten wij zo absoluut afkomen?"

"Wel", zegt de kardinaal met zijn laatste krachten, " Jezus is gestorven tussen 2 dieven - en ik wil dat ook zo doen"
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 16:16   #25
Spliff
Staatssecretaris
 
Spliff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.623
Standaard

Staat een man op de bus te wachten.
Zegt de chauffeur: Kom er eens af.
__________________
Spliff is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 16:33   #26
Spliff
Staatssecretaris
 
Spliff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.623
Standaard

Er is een overstroming en een priester die vast zit in die overstroming met het water al tot op zijn kniën. komt er een motorboot langs met mensen erop die zeggen: stap toch in, straks verdrink je nog!
Maar die priester zegt rustig: nee, god zal mij wel redden! dus die motorboot gaat verder.
Na een tijdje staat er water al tot aan zijn middel, komt er terug een motorboot voorbij met mensen die zeggen: stap toch in, straks verdrink je nog!
Maar die priester zegt rustig: nee, god zal mij wel redden! dus die motorboot gaat verder.
Na een tijdje staat het water tot aan zijn kin, en weer komt er een motorboot voorbij met mensen die zeggen:stap toch in, straks verdrink je nog!
Maar die priester zegt rustig: nee, god zal mij wel redden! dus die motorboot gaat verder.
Na een tijdje is de arme man verdronken. in de hemel vraagt hij aan de goede vader: vader, waarom hielp u mij niet?
Zegt god: man, ik stuurde je 3 motorboten!
__________________
Spliff is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 17:46   #27
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Un rabbin et un prêtre entrent en collision lors d'un accident de voiture. Les deux voitures sont complètement démolies mais, curieusement, aucun des deux hommes n'est blessé.
Après que chacun se soit extirpé de sa voiture, le rabbin voit la petite croix argentée sur le revers de la veste du prêtre et lui dit :
- Ah vous êtes prêtre. Je suis rabbin. Regardez nos voitures. Il n'en reste rien, mais nous ne sommes pas blessés. Ce doit être un signe du tout-puissant. Dieu a du vouloir que nous nous rencontrions, devenions amis et vivions en paix pour le reste de nos jours.
- Je suis entièrement d'accord avec vous. Ce doit être un signe de Dieu. Le rabbin poursuit:
- Regardez. C'est encore un miracle. Ma voiture est en morceaux, mais cette excellente bouteille de vin d'Israël est intacte. Dieu veut certainement que nous buvions ce vin et célébrions notre bonne chance.
Il ouvre la bouteille et la tend au prêtre. Le prêtre est d'accord et en boit des grosses gorgées (l'émotion, la chaleur), puis rend la bouteille au rabbin. Le rabbin prend la bouteille, la rebouche puis la rend au prêtre. Le prêtre �* motie ivre demande :
- Vous n'en buvez pas ?.
Le rabbin répond :
- Non mon ami... moi j'attend la police.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2008, 17:55   #28
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

A family of mice were surprised by a big cat.
Father Mouse jumped and and said, :"Bow-wow!"
The cat ran away.
"What was that, Father?" asked Baby Mouse.
Father say:"Well, son, that's why it's important to learn a second language!"

__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2008, 00:09   #29
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Het stond gisteren in de gazet bij best betaalde beroepen, dus ge kunt niet veel meer zeggen nu eh
Gij leest zeker La Derniere Heure?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be